We hebben er 1 gehad die bovenaan de trap ging staan...
Heel de trap onder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Kotsende teckel... Was net op tijd om mijn vloerkleed te redden.
Elke hondeneigenaar kent het geweldige reflex dat je hebt wanneer je kotsgeluiden hoort.
chanicha schreef:Froukje schreef:Mijn vriend is iets aan het voorbereiden in de woonkamer en ik mag niet weten wat, maar ik hoor allemaal vage geluiden en de lampen blijven ook maar flikkeren.. Ik durf straks niet eens meer te gaan kijken denk ik
Gefeliciteerd!
Spannend hoor
Moestuin schreef:Ik ben ongelofelijk kwaad op de man die met de betonmixer rijd. Hij zit hier maar te klagen en zagen dat hij zijn bocht niet krijgt. Ondertussen hebben wij al de halve omheining afgebroken. Rijd hij eindelijk naar achteren, stopt hij enkele meters voor de stal en rijd TERUG VOORUIT omdat hij niet verder durft. Laat hem dan staan! Dat met een vrachtwagen rijden niet makkelijk is, ok. Dat snap ik. Maar dit is gewoon een aanfluiting. Dit is niet kunnen rijden. Dat ze zo iemand laten rondrijden snap ik niet. Zonder de halve omheining te slopen komen er hier vrachtwagens opgereden die nog ettelijke meters langer zijn dan hem. Het ziet er naar uit dat wij gewoon onze beton niet gaan krijgen vandaag!
Steeph schreef:Ik kom even voor de tweede keer vandaag zeiken,want ik ben er helemaal klaar mee.
Net voor de vierde keer deze week zeiknat geregend op de fiets. Daarnaast tijdens de meeting daarvoor te horen gekregen dat we een nieuw, groot project mogen starten door een geldschieter. En dat we twee apparaten gaan aanschaffen, ieder ter waarde van mijn studieschuld of jaarsalaris. Terwijl ik een maand geleden nog te horen kreeg dat er geen loonsverhoging in zit, ondanks dat ik op dit moment niet financieel onafhankelijk kan zijn, niet kan sparen, niet mijn studieschuld af kan lossen, niet zelf een huis kan betalen en mijn vriend en ik samen met rond komen.
Ik weet weer wat ik waard ben. appelflap helemaal klaar met deze poedersuiker.
Telpeva schreef:Aan al die mensen in de winkels die zichzelf speciaal vinden waardoor ze geen mondkapje op hoeven of hem onder de neus of op de kin kunnen dragen. En niet een paar mensen, ik denk dat misschien 1/3e wel een mondkapje droeg. Hoe moeilijk is het nou, serieus?
Voor mij is het voorlopig weer eens de laatste keer dat ik in de action ben geweest, ik word echt zo chagrijnig van zulk volk.
Steeph schreef:Ik kom even voor de tweede keer vandaag zeiken,want ik ben er helemaal klaar mee.
Net voor de vierde keer deze week zeiknat geregend op de fiets. Daarnaast tijdens de meeting daarvoor te horen gekregen dat we een nieuw, groot project mogen starten door een geldschieter. En dat we twee apparaten gaan aanschaffen, ieder ter waarde van mijn studieschuld of jaarsalaris. Terwijl ik een maand geleden nog te horen kreeg dat er geen loonsverhoging in zit, ondanks dat ik op dit moment niet financieel onafhankelijk kan zijn, niet kan sparen, niet mijn studieschuld af kan lossen, niet zelf een huis kan betalen en mijn vriend en ik samen met rond komen.
Ik weet weer wat ik waard ben. appelflap helemaal klaar met deze poedersuiker.
hagelslag schreef:Moestuin schreef:Ik ben ongelofelijk kwaad op de man die met de betonmixer rijd. Hij zit hier maar te klagen en zagen dat hij zijn bocht niet krijgt. Ondertussen hebben wij al de halve omheining afgebroken. Rijd hij eindelijk naar achteren, stopt hij enkele meters voor de stal en rijd TERUG VOORUIT omdat hij niet verder durft. Laat hem dan staan! Dat met een vrachtwagen rijden niet makkelijk is, ok. Dat snap ik. Maar dit is gewoon een aanfluiting. Dit is niet kunnen rijden. Dat ze zo iemand laten rondrijden snap ik niet. Zonder de halve omheining te slopen komen er hier vrachtwagens opgereden die nog ettelijke meters langer zijn dan hem. Het ziet er naar uit dat wij gewoon onze beton niet gaan krijgen vandaag!
Sinds er een tekort aan chauffeurs is, worden alle onnozele achter t stuur gezet
Rennie89 schreef:Ik heb zo een ontzettende last van m’n darmen niet normaal…. Ik ben op werk sinds 11:30 en sindsdien al 4 x naar wc gegaan, gewoon echt niet chill. Probeerde net wat te eten en moest tijdens mijn eerste hapjes crusli meteen rennen naar de wcmoet nog tot 18;00 en dan weer terug naar huis (55km) in de file
[***] schreef:Telpeva schreef:Aan al die mensen in de winkels die zichzelf speciaal vinden waardoor ze geen mondkapje op hoeven of hem onder de neus of op de kin kunnen dragen. En niet een paar mensen, ik denk dat misschien 1/3e wel een mondkapje droeg. Hoe moeilijk is het nou, serieus?
Voor mij is het voorlopig weer eens de laatste keer dat ik in de action ben geweest, ik word echt zo chagrijnig van zulk volk.
Ik kan hem echt niet dragen, maar ik merk ook dat er nu veel minder naar bewijs dat je het niet kan wordt gevraagd. Alleen in de trein wordt er nog regelmatig wat van gezegd en 1x bij de fysio