Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 12:53

Katten zijn niet veel beter hierin.
We hebben er 1 gehad die bovenaan de trap ging staan...
Heel de trap onder :r

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 13:12

MarlindeRooz schreef:
Kotsende teckel... Was net op tijd om mijn vloerkleed te redden. _O-

Elke hondeneigenaar kent het geweldige reflex dat je hebt wanneer je kotsgeluiden hoort. :')

Hahaha dan is het rennen naar de achterdeur! Gelukkig weet m'n hond dat ook dus zodra hij moet kotsen loopt ie al naar de achterdeur.

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 13:36

Mijn hond kan zelf de achterdeur openmaken, dus als ze moet kotsen dan rent ze zelf naar de deur en maakt hem open. Als hij dan op slot zit komt ze bij mij piepen en moet ik hem opendoen :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 13:37

Oh met kinderen net zo, ook al slaap je dan nog wordt je wakker en sta je al klaar met een kotsemmer voor je ogen goed en wel open hebt. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 14:11

marleen_88 schreef:
Ik vind die storm echt veel te koud. :brr:

Mijn katten delen die mening dus inclusief te nat en teveel wind. Normaal zit zeker de sibeer wel een uurtje buiten, maar nu 5 tellen. Blauwe Rus dames zijn niet verder dan de deur gekomen.

Heb ik eindelijk werkjas is die van onderen te smal.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 14:52

chanicha schreef:
Froukje schreef:
Mijn vriend is iets aan het voorbereiden in de woonkamer en ik mag niet weten wat, maar ik hoor allemaal vage geluiden en de lampen blijven ook maar flikkeren.. Ik durf straks niet eens meer te gaan kijken denk ik _O-

Gefeliciteerd!
Spannend hoor :):)

Dankje!

Uiteindelijk een hele mooie bos met rozen en een mooi ontbijt :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 15:57

Sommige mensen baden in de negativiteit...
Alleen maar! En dan mensen compleet met de grond gelijk maken, als ze iets positiefs zeggen.
Echt.
Neem nog een slok azijn!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 16:00

Ik had twee weken geleden sinterklaascadeautjes gekocht, waaronder een driepack met boxershorts van de Primark. Wil ik ze nu inpakken, zitten er maar twee boxershorts in. Nooit gezien en zou niet weten waar de bon is, dus kan er ook niet mee terug.

Dus lootje krijgt nu twee boxershorts en twee euro om er zelf nog een bij te kopen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 16:28

Ik ben ongelofelijk kwaad op de man die met de betonmixer rijd. Hij zit hier maar te klagen en zagen dat hij zijn bocht niet krijgt. Ondertussen hebben wij al de halve omheining afgebroken. Rijd hij eindelijk naar achteren, stopt hij enkele meters voor de stal en rijd TERUG VOORUIT omdat hij niet verder durft. Laat hem dan staan! Dat met een vrachtwagen rijden niet makkelijk is, ok. Dat snap ik. Maar dit is gewoon een aanfluiting. Dit is niet kunnen rijden. Dat ze zo iemand laten rondrijden snap ik niet. Zonder de halve omheining te slopen komen er hier vrachtwagens opgereden die nog ettelijke meters langer zijn dan hem. Het ziet er naar uit dat wij gewoon onze beton niet gaan krijgen vandaag!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 17:11

Moestuin schreef:
Ik ben ongelofelijk kwaad op de man die met de betonmixer rijd. Hij zit hier maar te klagen en zagen dat hij zijn bocht niet krijgt. Ondertussen hebben wij al de halve omheining afgebroken. Rijd hij eindelijk naar achteren, stopt hij enkele meters voor de stal en rijd TERUG VOORUIT omdat hij niet verder durft. Laat hem dan staan! Dat met een vrachtwagen rijden niet makkelijk is, ok. Dat snap ik. Maar dit is gewoon een aanfluiting. Dit is niet kunnen rijden. Dat ze zo iemand laten rondrijden snap ik niet. Zonder de halve omheining te slopen komen er hier vrachtwagens opgereden die nog ettelijke meters langer zijn dan hem. Het ziet er naar uit dat wij gewoon onze beton niet gaan krijgen vandaag!

Sinds er een tekort aan chauffeurs is, worden alle onnozele achter t stuur gezet

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 17:20

Aan die domme doos in de ah. Mondkapje onder haar kin, want zij mocht haar eigen keuzes maken en het was geen misdrijf. Echt waar vlieg op kind,als je dan een statement wil maken doe dat dan ook echt en ga niet met een mondkapje onder je mond lopen stoer doen. En dan iedereen maar klagen over de maatregelen, maar 10 minuten zo'n ding op is te veel gevraagd.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-21 17:22

Oud & Nieuw in de Efteling afgelast -O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 17:23

Ik heb zo een ontzettende last van m’n darmen niet normaal…. Ik ben op werk sinds 11:30 en sindsdien al 4 x naar wc gegaan, gewoon echt niet chill. Probeerde net wat te eten en moest tijdens mijn eerste hapjes crusli meteen rennen naar de wc |( moet nog tot 18;00 en dan weer terug naar huis (55km) in de file |(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 18:08

Ik kom even voor de tweede keer vandaag zeiken,want ik ben er helemaal klaar mee.

Net voor de vierde keer deze week zeiknat geregend op de fiets. Daarnaast tijdens de meeting daarvoor te horen gekregen dat we een nieuw, groot project mogen starten door een geldschieter. En dat we twee apparaten gaan aanschaffen, ieder ter waarde van mijn studieschuld of jaarsalaris. Terwijl ik een maand geleden nog te horen kreeg dat er geen loonsverhoging in zit, ondanks dat ik op dit moment niet financieel onafhankelijk kan zijn, niet kan sparen, niet mijn studieschuld af kan lossen, niet zelf een huis kan betalen en mijn vriend en ik samen met rond komen.

Ik weet weer wat ik waard ben. appelflap helemaal klaar met deze poedersuiker.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 18:19

Steeph schreef:
Ik kom even voor de tweede keer vandaag zeiken,want ik ben er helemaal klaar mee.

Net voor de vierde keer deze week zeiknat geregend op de fiets. Daarnaast tijdens de meeting daarvoor te horen gekregen dat we een nieuw, groot project mogen starten door een geldschieter. En dat we twee apparaten gaan aanschaffen, ieder ter waarde van mijn studieschuld of jaarsalaris. Terwijl ik een maand geleden nog te horen kreeg dat er geen loonsverhoging in zit, ondanks dat ik op dit moment niet financieel onafhankelijk kan zijn, niet kan sparen, niet mijn studieschuld af kan lossen, niet zelf een huis kan betalen en mijn vriend en ik samen met rond komen.

Oh die laatste ergernis deel ik wel even hoor! Bij mij ook minder uren gekregen vanwege bezuinigingen maar er worden wel bepaalde dingen aangeschaft waarvan ik denk hm dan kun je ook mensen beter in gaan plannen... ik heb nu 2 banen om een beetje normaal te verdienen. En dan woon ik gelukkig nog bij mijn ouders alleen had het niet eens gekund... maar het voelt wel heel oneerlijk

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 18:35

Het poedersuiker van vandaag
M'n koppijn
M'n paard die niet helemaal zuiver loopt
Had ik al gezegd van dat poedersuiker?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 18:39

Aan al die mensen in de winkels die zichzelf speciaal vinden waardoor ze geen mondkapje op hoeven of hem onder de neus of op de kin kunnen dragen. En niet een paar mensen, ik denk dat misschien 1/3e wel een mondkapje droeg. Hoe moeilijk is het nou, serieus?
Voor mij is het voorlopig weer eens de laatste keer dat ik in de action ben geweest, ik word echt zo chagrijnig van zulk volk.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 18:51

Aanhanger en zeil wat niet werkt. Moe, stort even volledig in. Zo eten koken, nog de laatste dingen doen in huis en dan naar het huis waar we wel kunnen slapen en morgenochtend maar wat later deze kant op vertrekken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 18:54

Mensen die altijd drama hebben..
Er is altijd wel iets met sommige mensen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:00

Telpeva schreef:
Aan al die mensen in de winkels die zichzelf speciaal vinden waardoor ze geen mondkapje op hoeven of hem onder de neus of op de kin kunnen dragen. En niet een paar mensen, ik denk dat misschien 1/3e wel een mondkapje droeg. Hoe moeilijk is het nou, serieus?
Voor mij is het voorlopig weer eens de laatste keer dat ik in de action ben geweest, ik word echt zo chagrijnig van zulk volk.

Ik kan hem echt niet dragen, maar ik merk ook dat er nu veel minder naar bewijs dat je het niet kan wordt gevraagd. Alleen in de trein wordt er nog regelmatig wat van gezegd en 1x bij de fysio

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:02

Steeph schreef:

Maak er maar vijf van. Daarnaast is mijn vriend ook de yoghurt vergeten, terwijl ik hem vanochtend nog heb gezegd dat ie dat niet moest vergeten...

Ik ga even een potje janken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:21

hagelslag schreef:
Moestuin schreef:

Sinds er een tekort aan chauffeurs is, worden alle onnozele achter t stuur gezet

Ik heb klacht ingediend. Heel de oprit is kapot gereden. Na een uur en 10 minuten! en verschillende discussies is mijn man tegen de chauffeur gaan zeggen hoe deze moest draaien. De beste man was nog boos ook dat mijn man het dacht beter te weten waarop mijn man vrij boos zei: Ja, dat doe ik ook! 5 minuten later stond die waar die moest zijn. Moesten wij nog een papier aftekenen ook waar er in kleine letters staat dat elke schade aan een oprit voor ons is. Jeetje zeg. Ik heb een erg gepeperde mail gestuurd. Dat een oprit kapot gaat bij de eerste pogingen is inderdaad ons eigen risico. Niet als die kapot gaat nadat 1 of andere onkundige chauffeur meer dan een uur staat te manoeuvreren!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:29

Rennie89 schreef:
Ik heb zo een ontzettende last van m’n darmen niet normaal…. Ik ben op werk sinds 11:30 en sindsdien al 4 x naar wc gegaan, gewoon echt niet chill. Probeerde net wat te eten en moest tijdens mijn eerste hapjes crusli meteen rennen naar de wc |( moet nog tot 18;00 en dan weer terug naar huis (55km) in de file |(

Ik zou je naam eer aan doen! Tijd voor een Rennie!

Beterschap natuurlijk :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:31

Nou zou beter een diarreer-emmer nemen. :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:39

[***] schreef:
Telpeva schreef:

Ik kan hem echt niet dragen, maar ik merk ook dat er nu veel minder naar bewijs dat je het niet kan wordt gevraagd. Alleen in de trein wordt er nog regelmatig wat van gezegd en 1x bij de fysio

Ik snap ook dat er mensen zijn die het niet verdragen, daar heb ik ook niks tegen. Maar dat kan imo niet zo'n groot percentage zijn als wat ik vanmiddag in de winkel zo aan trof