Ik heb ook geen printer, maar overweeg om tijdens Black Friday eentje aan te schaffen. Een simpele, goedkope, want veel meer dan labels printen zal hij niet gaan doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arzil schreef:Ja, ik kreeg toevallig nog een overtollige printer van mijn ouders. Maakt het allemaal net effe iets makkelijker.
Ik heb laatste tijd ook vaak dat mijn eigen Homer punt er niet in staat als ik iets koop. Dan moet ik naar een andere Homer verzenden een paar km verderop en anders met de DHL pakket muur op een andere locatie. Snappen jullie dat?
foxy80 schreef:upendo schreef:Ik heb een product verkocht (luieremmer) ingepakt met bubbeltjesplastic en in een passende doos. Tijdens verzending is het beschadigd geraakt, er is een stukje plastic gescheurd. En nu is de bestelling geannuleerd..
Dus nu ben ik én mijn nieuwe luieremmer (a 60 euro) kwijt én ik krijg niet uitbetaald. Van vinted krijg ik geen reactie.. Lekker dan.
Hoezo geannuleerd? Of heeft koper aangegeven probleem te hebben?
deedee19 schreef:Ik heb gisteren een vest verkocht en verstuurd met DHL. Nu is het op het verkeerde punt afgeleverd waar mijn koper niet kan komen. Ze dacht dat ik het verkeerde pakketpunt had geselecteerd, maar ik heb alleen een QR code gekregen waar je niet op kunt zien waar het pakket heen gaat. Die code zet ik netjes met de naam van de ontvanger op de doos en dan stuur ik voor vertrek altijd een foto zodat de koper weet hoe het pakket eruit ziet wat eraan komt.
Koper geeft aan het niet op te gaan halen. Dan komt het toch automatisch retour naar mij? Dan kan ik daarna denk ik bevestigen dat ik het retour heb en wordt het geld vrijgegeven aan de koper toch?
Het is voor mij de eerste keer dat dit gebeurt namelijk.
upendo schreef:foxy80 schreef:
Hoezo geannuleerd? Of heeft koper aangegeven probleem te hebben?
Koper had een probleem geopend op mijn aanraden omdat het tijdens verzending gebeurd was. Ik ging er vanuit dat we allebei uitgekeerd zouden krijgen. Was I wrong.. Nog steeds niks van Vinted gehoord..