Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 11:22

Gisteravond politie aan de deur....
Mijn hond zou hebben geblaft.
Uiteraard de beste agent binnen gelaten en heb hem mijn mecheltjes laten zien.
Nu ben ik die avond alleen 20 minuten naar de winkel geweest en heb de jonge reu voor het gemak in de tuin geparkeerd.
Hij blafte niet toen ik wegging en niet toen ik terug kwam.
Had degene die gebeld heeft ook verteld dat ze altijd blaffen.... Ik ben afgekeurd en ben veel thuis, als ze blaffen dan zit ik daar wel bovenop.

Nu heb ik 2 maanden geleden ontzettende ruzie gehad met mijn achter buurman, daar is de wijkagent aan te pas gekomen omdat hij mij dreigde.
Nu verdenk ik hem ervan gebeld te hebben.
De buren naast mij hebben niet gebeld, daar kan ik super mee en zouden allang aan de deur gestaan hebben. Ze hebben ook mijn nummer voor als het nodig is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 11:29

Niet! Oh wat lekker triest! Maar laat het gaan, het laatste wat die man wilt is dat jij het van je af laat glijden dus dat is precies wat je moet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 11:47

LaPluche schreef:
Nu ben ik die avond alleen 20 minuten naar de winkel geweest en heb de jonge reu voor het gemak in de tuin geparkeerd.
Had degene die gebeld heeft ook verteld dat ze altijd blaffen.... Ik ben afgekeurd en ben veel thuis, als ze blaffen dan zit ik daar wel bovenop.

Nu heb ik 2 maanden geleden ontzettende ruzie gehad met mijn achter buurman, daar is de wijkagent aan te pas gekomen omdat hij mij dreigde.
De buren naast mij hebben niet gebeld, daar kan ik super mee en zouden allang aan de deur gestaan hebben. Ze hebben ook mijn nummer voor als het nodig is.

En zelfs al heeft hij geblaft, dat doen jonge honden gewoon af en toe. Dieren moeten ook de tijd hebben om te leren hoe ze met dingen om moeten gaan...
Hopelijk blijft het bij deze ene klacht en gebeurt er niks geks meer!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 11:48

MarcoBorsato schreef:
Niet! Oh wat lekker triest! Maar laat het gaan, het laatste wat die man wilt is dat jij het van je af laat glijden dus dat is precies wat je moet doen.

Hoe lastig soms ook is, dit exact :j.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 11:54

LaPluche schreef:

Vreselijk, zulke mensen. :(

Zo heb ik een jaar of 5 geleden een buurman gehad die mijn hond al de hele ochtend hoorde blaffen. Kwam aan de deur toen ik net 10 minuten terug was van de ochtendwandeling van een uur. Daarvoor was ik zelf gewoon thuis, dan blaf ie niet.

Kreeg ik een week later een brief van de huurbaas, dat de hond overlast veroorzaakte en we een blafband moesten kopen of andere maatregelen nemen.

Heb de goedkooptste blafband gekocht, aan de buurman laten zien en daarna in de la gegooid. Nooit meer klachten gehad :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-21 12:08

Bij mijn moeder is het een keer zo geweest dat er in de buurt overlast was van ratten. De buurman stond meteen bij haar aan de deur, want haar tuin was redelijk overgroeid en ze zouden vast daar vandaan moeten komen. Hoop gedoe mee gehad, bleken ze in het visvoer van de Koikarpers van de buurman te zitten. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:16

Mensen die op de weg lopen ipv op de stoep. De hele week al, waardoor ik moet wachten tot ze op hun gemak ergens langs zijn, wat vaak ook nog met 3 keer stil staan gaat. Meestal nog met kinderwagen ook. Gisteren een stel met kinderwagen en een lopend kind op de straat naast elkaar. Vandaag al meerdere met kinderwagen, op een stuk waar de weg voor de helft smaller is gemaakt vanwege werkzaamheden.

De stoep is gewoon leeg, breed en geen enkele reden om op de weg te lopen en niet aan de kant te gaan als er auto's aan komen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:23

MyWishMax schreef:
Mensen die op de weg lopen ipv op de stoep. De hele week al, waardoor ik moet wachten tot ze op hun gemak ergens langs zijn, wat vaak ook nog met 3 keer stil staan gaat. Meestal nog met kinderwagen ook. Gisteren een stel met kinderwagen en een lopend kind op de straat naast elkaar. Vandaag al meerdere met kinderwagen, op een stuk waar de weg voor de helft smaller is gemaakt vanwege werkzaamheden.

De stoep is gewoon leeg, breed en geen enkele reden om op de weg te lopen en niet aan de kant te gaan als er auto's aan komen.

Erachter gaan rijden en heel hard toeteren :o.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:24

Keer een tesla / elektrische auto regelen en ze dan besluipen omdat de motor geen geluid maakt. Schrikken ze pas écht van! :))

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:24

Ze komen steeds op me af, dus zien me gewoon aan komen rijden zelfs :=

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:29

M'n moeder die al 1,5uur weg is met de hond, een Berner sennen, terwijl het 29 graden is. Die krijgt zo toch eens grandioos op dr kop :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:34

MyWishMax schreef:
Ze komen steeds op me af, dus zien me gewoon aan komen rijden zelfs :=

Niet aan de kant gaan :P.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:34

Nyaleti schreef:
M'n moeder die al 1,5uur weg is met de hond, een Berner sennen, terwijl het 29 graden is. Die krijgt zo toch eens grandioos op dr kop :=

Misschien is ze lekker aan t water?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:37

Ugh ik krijg waarschijnlijk 0.50 Cent bruto minder loon per uur als mijn mannelijke collega's....
Ik ga vanmiddag mijn loonstrookjes eens nakijken en dan erachter aan gaan.
Want dat Pik ik niet, ik werk net zo hard

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:45

De warmte. Kan niet wachten tot het weer koud is.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:49

Knudd schreef:
De warmte. Kan niet wachten tot het weer koud is.

Same here, ik ben hier zo niet voor gemaakt :\

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:10

Domme mensen.....
Gister is bij mij een moederpoes met kittens opgehaald door stichting kat in nood. Poes was niet van mij of van 1 vd buren, lag in mijn schuur tussen de paardendekens. Nu blijft er iemand vragen om een kitten.... Heb al 2 keer gezegd dat ze niet bij mij of van mij zijn en dat ze contact op moeten nemen met de stichting. Gaan ze vandaag naar mijn werk bellen |o
Gelukkig had ik mijn baas het verhaal verteld en heeft zij ze verteld dat ik geen kat/ kittens heb .... Maar :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:28

Rottige poedersuiker teams. Echt niet te verzinnen wat een onnozel programma. Weigert gewoon om in te loggen. Ik heb gewoon college??? Ben gelukkig bij mijn vriend en kon zijn laptop gebruiken. Maar heb een stuk college gemist. Echt klaar met dit online lessen volgen. Slaat nergens op dat middelbare scholen en restaurants open mogen maar dat ik nog achter de laptop zit. -:(- -:(- -:(-

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:31

Cer schreef:
Nieuwe (huur)buren die gaan zitten zeiken over bomen.. Je weet dat die bomen er staan als je gaat huren, je hebt een mega grote tuin met de hele dag zon (gunstigste tuin van het blok) en omdat je tussen 8.00 en 10.00 in de zomer een kwart hoekje zon mist, moet de boom weg.. (niet mijn boom)..

Als je niet van bomen houdt, ga lekker midden in de stad op een flat wonen dan.. ..daahaag vogeltjes :n

:') ze heeft nu een parasol neergezet :n werkelijk.. laat die boom dan lekker..
De buurman, eigenaar van de boom, heeft een foto dat er een puttertje (beschermd vogeltje) in zn boom zit... misschien moet de boom wel blijven :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-21 13:31

Dat ik zo heerlijk buiten zit te werken maar er iemand besloten heeft dat dit het perfecte tijdstip is om heel hard Hardstyle te gaan draaien.

:x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:33

xPabloBokt schreef:
Dat ik zo heerlijk buiten zit te werken maar er iemand besloten heeft dat dit het perfecte tijdstip is om heel hard Hardstyle te gaan draaien.

:x

Ik ben mede om die reden naar mijn ouders en daarna naar mijn vriend gevlucht. Die jongens zaten precies onder mijn raam met Hardstyle en een barbecue. :+

Nu al zin in de hele zomer herrie.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:37

Mijn pakket zou bezorgd worden tussen 09:30 en 12:30 uur. Om 13:30 een bericht krijgen dat de bezorgtijd gewijzigd is naar: ‘voor einde van de dag’ :\

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:39

Cer schreef:
Cer schreef:
Nieuwe (huur)buren die gaan zitten zeiken over bomen.. Je weet dat die bomen er staan als je gaat huren, je hebt een mega grote tuin met de hele dag zon (gunstigste tuin van het blok) en omdat je tussen 8.00 en 10.00 in de zomer een kwart hoekje zon mist, moet de boom weg.. (niet mijn boom)..

Als je niet van bomen houdt, ga lekker midden in de stad op een flat wonen dan.. ..daahaag vogeltjes :n

:') ze heeft nu een parasol neergezet :n werkelijk.. laat die boom dan lekker..
De buurman, eigenaar van de boom, heeft een foto dat er een puttertje (beschermd vogeltje) in zn boom zit... misschien moet de boom wel blijven :')

Je kunt toch sowieso niet zomaar eisen dat een boom gekapt wordt?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:41

_San87_ schreef:

Nee gelukkig niet, maar er is dan ook weer zoiets als 'goeie buur' enzo..
Enfin, het is niet mijn boom..
Maarrrr, ik heb wel geleerd dat omdat ik de boom kan zien (de prachtige kruin staat voor mijn raam :j ) mag ik wel bezwaar indienen tegen de eventuele kapvergunning (die moet idd aangevraagd worden, en onze gemeente houdt van bomen, dus wie weet moet ie blijven staan.. dan kan je me echt wegdragen _O- )

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:45

Cer schreef:
_San87_ schreef:

Nee gelukkig niet, maar er is dan ook weer zoiets als 'goeie buur' enzo..
Enfin, het is niet mijn boom..
Maarrrr, ik heb wel geleerd dat omdat ik de boom kan zien (de prachtige kruin staat voor mijn raam :j ) mag ik wel bezwaar indienen tegen de eventuele kapvergunning (die moet idd aangevraagd worden, en onze gemeente houdt van bomen, dus wie weet moet ie blijven staan.. dan kan je me echt wegdragen _O- )

Ja tuurlijk, ik ben ook helemaal voor rekening houden met elkaar. Toch heeft dat grenzen, en dit grenst aan gedram om niks :)).