Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:Gisteravond politie aan de deur....
Mijn hond zou hebben geblaft.
Uiteraard de beste agent binnen gelaten en heb hem mijn mecheltjes laten zien.
Nu ben ik die avond alleen 20 minuten naar de winkel geweest en heb de jonge reu voor het gemak in de tuin geparkeerd.
Hij blafte niet toen ik wegging en niet toen ik terug kwam.
Had degene die gebeld heeft ook verteld dat ze altijd blaffen.... Ik ben afgekeurd en ben veel thuis, als ze blaffen dan zit ik daar wel bovenop.
Nu heb ik 2 maanden geleden ontzettende ruzie gehad met mijn achter buurman, daar is de wijkagent aan te pas gekomen omdat hij mij dreigde.
Nu verdenk ik hem ervan gebeld te hebben.
De buren naast mij hebben niet gebeld, daar kan ik super mee en zouden allang aan de deur gestaan hebben. Ze hebben ook mijn nummer voor als het nodig is.
LaPluche schreef:Gisteravond politie aan de deur....
Mijn hond zou hebben geblaft.
Uiteraard de beste agent binnen gelaten en heb hem mijn mecheltjes laten zien.
Nu ben ik die avond alleen 20 minuten naar de winkel geweest en heb de jonge reu voor het gemak in de tuin geparkeerd.
Hij blafte niet toen ik wegging en niet toen ik terug kwam.
Had degene die gebeld heeft ook verteld dat ze altijd blaffen.... Ik ben afgekeurd en ben veel thuis, als ze blaffen dan zit ik daar wel bovenop.
Nu heb ik 2 maanden geleden ontzettende ruzie gehad met mijn achter buurman, daar is de wijkagent aan te pas gekomen omdat hij mij dreigde.
Nu verdenk ik hem ervan gebeld te hebben.
De buren naast mij hebben niet gebeld, daar kan ik super mee en zouden allang aan de deur gestaan hebben. Ze hebben ook mijn nummer voor als het nodig is.
MyWishMax schreef:Mensen die op de weg lopen ipv op de stoep. De hele week al, waardoor ik moet wachten tot ze op hun gemak ergens langs zijn, wat vaak ook nog met 3 keer stil staan gaat. Meestal nog met kinderwagen ook. Gisteren een stel met kinderwagen en een lopend kind op de straat naast elkaar. Vandaag al meerdere met kinderwagen, op een stuk waar de weg voor de helft smaller is gemaakt vanwege werkzaamheden.
De stoep is gewoon leeg, breed en geen enkele reden om op de weg te lopen en niet aan de kant te gaan als er auto's aan komen.
Cer schreef:Nieuwe (huur)buren die gaan zitten zeiken over bomen.. Je weet dat die bomen er staan als je gaat huren, je hebt een mega grote tuin met de hele dag zon (gunstigste tuin van het blok) en omdat je tussen 8.00 en 10.00 in de zomer een kwart hoekje zon mist, moet de boom weg.. (niet mijn boom)..
Als je niet van bomen houdt, ga lekker midden in de stad op een flat wonen dan.. ..daahaag vogeltjes
xPabloBokt schreef:Dat ik zo heerlijk buiten zit te werken maar er iemand besloten heeft dat dit het perfecte tijdstip is om heel hard Hardstyle te gaan draaien.
Cer schreef:Cer schreef:Nieuwe (huur)buren die gaan zitten zeiken over bomen.. Je weet dat die bomen er staan als je gaat huren, je hebt een mega grote tuin met de hele dag zon (gunstigste tuin van het blok) en omdat je tussen 8.00 en 10.00 in de zomer een kwart hoekje zon mist, moet de boom weg.. (niet mijn boom)..
Als je niet van bomen houdt, ga lekker midden in de stad op een flat wonen dan.. ..daahaag vogeltjesze heeft nu een parasol neergezet
werkelijk.. laat die boom dan lekker..
De buurman, eigenaar van de boom, heeft een foto dat er een puttertje (beschermd vogeltje) in zn boom zit... misschien moet de boom wel blijven
_San87_ schreef:Je kunt toch sowieso niet zomaar eisen dat een boom gekapt wordt?
Cer schreef:_San87_ schreef:Je kunt toch sowieso niet zomaar eisen dat een boom gekapt wordt?
Nee gelukkig niet, maar er is dan ook weer zoiets als 'goeie buur' enzo..
Enfin, het is niet mijn boom..
Maarrrr, ik heb wel geleerd dat omdat ik de boom kan zien (de prachtige kruin staat voor mijn raam) mag ik wel bezwaar indienen tegen de eventuele kapvergunning (die moet idd aangevraagd worden, en onze gemeente houdt van bomen, dus wie weet moet ie blijven staan.. dan kan je me echt wegdragen
)