Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Marcella schreef:Ja ontstekingsremmer bedoel ik.
Dat werkt wel wat anders dan dat jij dagelijks of maandelijks antibiotica gebruikt.
Ik ben heel bijv. blij dat de boel zo goed onder controle is met mijn dagelijkse pufjes en ik geen kuren prednison meer hoeft te gebruiken.
Dat is voor mij al zo’n vooruitgang.
Die dosissen antibiotica zijn gelukkig helemaal lang geleden.
Huertecilla schreef:De UK overweegt een totale quarantaine met huisarrest, gelijk aan Frankrijk, in te voeren voor een máánd!
Tegen het perspectief dat de Tory regering nog meer ´op de centen´ is dan de NL regering, is dat pittig.
Electra63 schreef:Huertecilla schreef:De UK overweegt een totale quarantaine met huisarrest, gelijk aan Frankrijk, in te voeren voor een máánd!
Tegen het perspectief dat de Tory regering nog meer ´op de centen´ is dan de NL regering, is dat pittig.
Wat bedoel je "met op de centen zitten" ?
secricible schreef:Wat mij betreft zou er bij de boetes ook nog wel onderscheid mogen zijn tussen jeugd die doelbewust feestjes organiseert met teveel mensen en zonder afstand enerzijds en anderzijds mensen die bijvoorbeeld op een bruiloft die verder netjes geregeld is volgens de adviezen, maar te weinig afstand houden.
Popstra schreef:Marcella schreef:dat is omdat bij astma het slijmvlies in je luchtpijp ontstoken is en dit komt niet door een bacterie. Daarom werkt AB niet.AB krijg ik al niet meer wegens dat het niet meer werkt bij mij.![]()
Best lastig als je ergens een ontsteking heb.
Super dat de uitslag negatief is.
Popstra schreef:Klopt. Ik moet het ook dagelijks slikken wil ik niet doodziek worden en dat zal wellicht voor ander flora in mijn lijf minder leuk zijn al heb ik er geen klachten van. Slik nu toch al enkele jaren en er word wel eens gewisseld.
lenaa_tje schreef:Popstra schreef:Klopt. Ik moet het ook dagelijks slikken wil ik niet doodziek worden en dat zal wellicht voor ander flora in mijn lijf minder leuk zijn al heb ik er geen klachten van. Slik nu toch al enkele jaren en er word wel eens gewisseld.
Mijn arts schrijft het bij ‘jonge’ patiënten het liefst niet meer voor vanwege de resistentie. Wat ik wel logisch vindt.