Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 05:52

Om half 4 wakker worden en niet meer in slaap vallen...

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 07:16

De @$%# windgong van de buren. Ik heb de hele nacht gedscht dat ik in een orgel zat te dutten. Geen oog dichtgedaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 07:19

Amandavd schreef:
De @$%# windgong van de buren. Ik heb de hele nacht gedscht dat ik in een orgel zat te dutten. Geen oog dichtgedaan.

Oh damn, het waait ook echt irritant hard. Ik heb medelijden met je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 07:21

Amandavd schreef:

Ik zou 'm er persoonlijk af trekken :') :j

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 07:48

We wonen hier pas een maand en op momenten dat het niet hard waait dan heb ik er weinig last van maar zoals San al zei, het waaide echt hard vannacht. :') Echt verschrikkelijk dat lawaai. Ik kan mijn raam ook niet dichtdoen want dan zit ik binnen een half uur volledig dicht vanwege mijn allergieën. :+

Hahaha Fading, dan moet ik eerst over de torenhoge schutting klimmen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 07:53

Wakker worden omdat de pijnstillers uitgewerkt raken. Meh

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 08:10

Mkango schreef:
Nog steeds geen kerstkaarten geschreven, oeps...

Ik verstuur al een paar jaar geen kaarten, doe ze alleen hier in de straat in de bus.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 08:59

Dat ik schijnbaar al 3x door mijn wekker heb geslapen |o

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 09:01

Dat ik over een half uurbopnhet consultatiebureau moet zijn en dat ze daar gister pas voor belde en dat ik het boekje niet kan vinden wat ik nodig heb..

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 09:23

Baldadige hond en kat op de vroege ochtend.
Mijn hond is een papier versnipperaar geweest voor ik uit bed kwam. Mijn kat heeft in de prullenbak gezeten en hangt nu in de wasgoed.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:25

Ik ben duidelijk niet de enige die slecht heeft geslapen vannacht.

Ik erger me aan dat ik geen rust kan vinden als ik weet dat ik kort na mijn vakantie 2 belangrijke deadlines heb, ondanks dat ik weet dat niemand van me verwacht dat ik alles 100% klaar heb dan := Ik had mezelf gisteren en vandaag te geven om nog rustig wat dingetjes af te ronden voor mijn werk voordat ik morgen vakantie heb, maar heb gisteren volle bak zitten werken en dat gaat vandaag niet anders zijn ben ik bang. Maargoed, als ik daarna dan wel rust heb in mijn vakantie is dat het wel waard I guess.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:47

De vogels die niet stoppen met schreeuwen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:19

Dat de folders hier pas op woensdag bezorgd worden(vaak pas in de avond), terwijl de aanbiedingen op zondag ingaan. Vandaag kwamen ze dan op dinsdag, omdat ze aanbelden voor de fooi. Maar vind het vreemd :+ Heb al eens wat gemist, omdat die aanbieding al voorbij was.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:25

MyWishMax schreef:
Dat de folders hier pas op woensdag bezorgd worden(vaak pas in de avond), terwijl de aanbiedingen op zondag ingaan. Vandaag kwamen ze dan op dinsdag, omdat ze aanbelden voor de fooi. Maar vind het vreemd :+ Heb al eens wat gemist, omdat die aanbieding al voorbij was.

Spotta app!

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:27

Benthhh schreef:
Ja herken ik wel. Dat je gewoon compleet genegeerd wordt ofzo.

Ik krijg zeer zelden een reactie op wat ik schrijf. Als je geen paard hebt, heb je hier niets te zoeken vinden velen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:30

Dat herken ik helemaal niet? Wel soms als je al heel lang in een vast topic zit en daar regelmatig nieuwe mensen komen piepen maar ondanks verwelkomen etc ook vaak snel weer weg zijn. Ja na een tijdje snap ik wel dat het dan even duurt voor je die mensen aandacht geeft... vaak als je merkt dat ze lekker blijven mee posten komt dat ook wel weer goed. Zo gaat dat toch in de topic waar ik zit!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:38

Bilspier verrekt met mesten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:40

Britta31 schreef:
Bilspier verrekt met mesten.

:') sorry ik mag niet lachen, maar het klinkt grappig. Sterkte!

Marlinde, vind juist de papieren folders zou handig omdat daar ook wel eens een folder bijzit die ik normaal niet zou bekijken en wel mooie aanbieding heeft dan bijvoorbeeld.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:45

Hier ook rot geslapen, schijnbaar niet de enige!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:51

Het knetterharde besef om gewoon nooit meer iets met paarden te doen wegens te groot gezondheid risico. ;( ;(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:27

Dallista schreef:
denisesilver schreef:
Mijn ergernis is dat ze ze open hadden gegooid voor particulieren :')

Hahaha, want...? je werkt bij een groothandel en kreeg allemaal irritante gasten over de vloer die geen idee hadden hoe ze moeten shoppen in een groothandel? :+

Ik vind het echt geweldig, vooral de Sligro heeft van die bakken met oh zo lekker spul, heel veel wildstoofschotels nu natuurlijk, maar ook sate, rendang, teriyaki, boeuf bourguignon etc. Het heeft mij heel wat makkelijke en heerlijke avondmaaltijden bezorgd. Hazenpeper heb ik geloof ik bij zowel de Sligro als de Makro als de Hanos gehaald. :9

Afgezien daarvan: het was ook steeds super rustig winkelen op de tijden dat ik er kwam. Heel wat safer gevoel dan in de supermarkten. (Die vlieger gaat nu natuurlijk niet meer op sinds het sluiten van de niet-essentiële winkels. Kennelijk heeft half Nederland een Makro pasje of zo?! Wel apart hoor...)

Ik werk in de cateringbranche, dus om telkens achter mensen te lopen waar de slakken nog van winnen, mensen die twee karren breed gaan staan, mensen die denken dat het geoorloofd is in de groothandels wel met het hele gezin langs te komen. Bloedhekel aan :')

Maar dit is elke kerst een crime. Altijd oud-ondernemers die nog een pasje hebben en ff voor de feestdagen rustig aan wat boodschappen gaan doen. Ik weet alles te liggen, dus ik sjees overal tussendoor

De groothandels lijken wel rustiger, omdat ze veel meer oppervlakte hebben en bredere gangpaden. (Al belde ik mijn moeder wel op of ze de spullen echt nodig had vandaag, toen ik aan kwam en heel de parkeerplaats volstond met particulieren := )

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:36

Notitieboek besteld bij bol.com, een zendingsnummer gekregen van DHL die niet gevonden kan worden en nu weet ik dus niet de status van mijn bestelling. Aarrgghh. 8)7

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:57

De melding "Bedankt voor je aanmelding. We verwerken deze binnen de 160 werkdagen. Na de verwerking ontvang je nog een e-mail."

Oke, waarom moet ik dan wel alles binnen 4 weken gedaan hebben? En dat zijn gewoon kalenderweken, aan Feestdagen en weekenden houden ze zich niet met hun 4 weken termijn.....

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:03

Bibliotheek waar ik vier mailtjes naar moet sturen voordat alleen maar lijkt of iets wordt afgehandeld.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:05

Nabster schreef:
Ik krijg zeer zelden een reactie op wat ik schrijf. Als je geen paard hebt, heb je hier niets te zoeken vinden velen.

Vervelend is dat soms hè.