Veulen84 schreef:Lau schreef:Onbewoond eilandje kopen voor onze schoonfamilielekker rustig wel.
Ik zat eigenlijk wel een beetje op een schoonzus update te wachten.
Het ding is geweest in heb haar NOG niet vermoord.
Mijn tactiek van vandaag was:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnexUdith schreef:Lau schreef:Geen filters hebben en dus alle geluiden super goed horen. Hoe doen normale mensen dit? Ik mis mijn AirPods met noisecanceling ontzettend erg
nog 2 weken en dan zijn ze terug nog 2 weken![]()
Noisecanceling in je oren laten bouwen![]()
Ik kan mij op de een of andere manier voor het slapen gaan afsluiten voor geluid. Hoe erger moe ik ben hoe makkelijker dit gaat. Bepaalde geluiden zoals het blaffen van de hond van 2 deuren verderop hoor ik dan niet meer. Feestjes in de tuin? Ik wacht wel net zo lang het klaar is maar als ik omval van de slaap kan ik dat geluid gewoon op de een of andere manier uit mijn hoofd zetten. Ach ja komt ook doordat ik een piep in mijn oren heb en zolang ik die negeer of geen aandacht aan geef verdwijnt het ( en natuurlijk nu even weer aandacht eraan en ik hoor het ).
Maar jemig wat zijn die Airdpods lang weg zeg! Daarom koop ik toch liever oordopjes rond de 20 euro waar ik al snel een jaar of langer mee doe. Koop gewoon direct nieuwe als ze stuk gaan. Er mee slapen doe ik niet want dan weet ik zeker dat ik daarna snel een oorontsteking krijg.
AnnexUdith schreef:Marije_1997 schreef:
Ik heb het zelfde gehad. Stotteren, niet harder gaan. Eind stand iets bij de catalysator was stuk. Koste me iets van 200neuro.en ze hebben alle vloeistoffen ook bij gevuld toen.
Ik heb overigens een Peugeot 206 van 2004.bougies dachten ze eerst die vervangen, tijdje goed en ineens weer. Ging ook met vlagen.
Bedankt voor je tip! Maakt mij ook weer een stuk positiever dat het probleem al best simpel kan zijn. Kans is groot dat er morgen inderdaad niks aan de hand is en de auto weer helemaal normaal rijd.
Anthea schreef:Haha, echt he! Ik zag het gelijk zitten, maar mijn man wilde aan mijn voorhoofd voelen of ik wel goed wasBarramundi, doe mij een huis voor die prijs haha. Wij zijn aan 't huis shoppen en alles is minimaal 550-600k, niks bijzonders. Thanks California. Ons huis is wel 75k meer waard dan toen we 't kochten, en dat in 2 jaar tijd. Thanks again Cali