Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaritB schreef:Weet iemand misschien waar Carlijnq road trippin shirt of sweater nog is voor B? Hij draagt nu maat 92 van shirts. Mag t shirt zijn voor nu of sweater voor najaar.
MarcoBorsato schreef:MaritB schreef:Weet iemand misschien waar Carlijnq road trippin shirt of sweater nog is voor B? Hij draagt nu maat 92 van shirts. Mag t shirt zijn voor nu of sweater voor najaar.
Geen idee... ik weet een winkel in de stad hier, zal ik voor je bellen?
P'tje heeft geshopt in de winkel van Panty's moeder.
[ [url=m/L9LRUq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y6hiDw.jpg]Afbeelding[/url] ]
+1more is echt mijn nieuwe favoriete merk.
MarcoBorsato schreef:MaritB schreef:Weet iemand misschien waar Carlijnq road trippin shirt of sweater nog is voor B? Hij draagt nu maat 92 van shirts. Mag t shirt zijn voor nu of sweater voor najaar.
Geen idee... ik weet een winkel in de stad hier, zal ik voor je bellen?
P'tje heeft geshopt in de winkel van Panty's moeder.
[ [url=m/L9LRUq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y6hiDw.jpg]Afbeelding[/url] ]
+1more is echt mijn nieuwe favoriete merk.
caro29 schreef:Ik heb toch nog een broekje besteld. Hopelijk valt hij ook als een 92 of groter en niet als een 86. Ben heel benieuwd.
[ [url=m/zYIPRj.jpg]Afbeelding[/url] ]
caro29 schreef:Oh ik heb een leuke trui gezien bij ammehoela maar zie hem niet op hun site. Die met one love erop
_lautje_ schreef:Ik was blij verrast door Ammehoela eigenlijk. Normaal vind ik er niet zoveel aan, maar hier gaat wel iets van komen.
Denk de rode trui met one love en de oker gele legging erbij.
Hier is het krap 18 graden. Maar wij wonen aan de kust.
Nu loopt ze overigens wel weer in dr blote bibsie zoals ze dat zelf zegt.
Bayja schreef:Ammehoela heeft gave kleuren zeg! Vind de fel gele broek in de sale ook erg leuk, twijfel, een soortgelijke is er ook van funky xs die ook heel leuk is.caro29 schreef:Oh ik heb een leuke trui gezien bij ammehoela maar zie hem niet op hun site. Die met one love erop
Deze bedoel je?
https://www.ammehoela-kids.nl/nl/amrocky01.html
Erg gave set zo!