Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Mijn date was zo leuk. Hij drinkt wijn, is een eikel in de auto, werkt meer dan goed voor hem is, heeft een tof huis en twee katten. Een mannelijke versie van mezelf![]()
Te leuk. Uren zitten kletsen, anderhalve fles wijn gedronken en me geen minuut verveeld. Whoehoe
Berdien schreef:Mijn date was zo leuk. Hij drinkt wijn, is een eikel in de auto, werkt meer dan goed voor hem is, heeft een tof huis en twee katten. Een mannelijke versie van mezelf![]()
Te leuk. Uren zitten kletsen, anderhalve fles wijn gedronken en me geen minuut verveeld. Whoehoe
Mlies schreef:Nouuuuu. Ik kom me hier ook melden, al las ik stiekem jullie verhalen al wel mee af en toe.
Ik heb een half jaar geleden via LinkedIn iemand ontmoet wat behalve zakelijk ook privé erg klikte. Paar keer gezien, leuk gehad, maar het loopt allemaal moeizaam en vanwege de afstand ben ik er wel klaar mee.
Dus gisterochtend uit nieuwsgierigheid toch Tinder maar eens geïnstalleerd.
Nu leuk aan het appen met een man, gewoon gezellig. Hij heeft het nog niet over afspreken gehad, dat laat ik ook even rustig zo. (Ik heb m'n vorige date een tijdje terug nog wel uitgenodigd voor m'n housewarming volgende week, hij zei dat hij kwam maar daar heb ik m'n twijfels over... Dus dat eerst even afronden)
Relaxed schreef:Berdien, klinkt goed!
Noa, ik zou serieus niet verwachten dat hij zijn sportavond zomaar opzegt.. Deed ik ook nooit als ik moest rijden
petitparis schreef:klinkt goed Berdien! Geniet er van.
Ik zeg ook weinig op voor mijn vriend. Ik zeg alleen niet dat ik liever iets doe met mijn honden of paard, ik zeg "ik moet..."![]()
Hij lacht er intussen mee, dat hij zijn plek (in de mand van de honden) kent. De schat heeft gisteren mijn stal volledig leeggeschept en opnieuw ingestrooid toen ik aan het rijden was
petitparis schreef:haha, ik zei hem ook: "wat een luxe, ik had veel eerder iemand als jij moeten zoeken". Nu moet hij dat van mij niet, ik was al blij dat hij niet anti-paard was en begrijpt dat het soms praktischer is om vlug langs de paarden te gaan ipv altijd eerst langs huis. Dat heb ik wel anders geweten... (voorbij stal passeren, maar eerst vriendlief thuis moeten gaan afzetten, zodat hij met zijn zatte kl*ten zijn roes kan gaan uitslapen en dan weer naar stal te keren).
Ik moet wel zeggen dat sinds mijn paard hem bijna ko geslagen heeft dat hij wel liever op een afstandje blijft en niet meer durft te rijden
belsje: wat voor types kies jij ook weer uit :p volgende keer meer geluk
DanielleB schreef:Oh meneer die met oud en nieuw bij mij is geweest komt vanavond weer even langs.. Hij is geen apper dus eigenlijk helemaal geen contact, alleen als we wat afspreken dus.. Dus tsja, dat wordt vast niksMaar voor zo ook wel even leuk