Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:00

Zoals het nu lijkt heb ik volgend weekend 2 dates O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:13

:')

En bedankt he. Nee heb ff een tijdje niet gedate en nu toevallig 2 dates achter elkaar gehad.
1 valt af en 2 ga ik nog een keer zien!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:24

Haha tijdje is bij jou 4 weken ofzo?

Maar lekker van genieten toch :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:17

Nee 2-3 maanden ofzo.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 01:37

Mijn date was zo leuk. Hij drinkt wijn, is een eikel in de auto, werkt meer dan goed voor hem is, heeft een tof huis en twee katten. Een mannelijke versie van mezelf :oo :+: Te leuk. Uren zitten kletsen, anderhalve fles wijn gedronken en me geen minuut verveeld. Whoehoe :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 01:53

Berdien schreef:
Mijn date was zo leuk. Hij drinkt wijn, is een eikel in de auto, werkt meer dan goed voor hem is, heeft een tof huis en twee katten. Een mannelijke versie van mezelf :oo :+: Te leuk. Uren zitten kletsen, anderhalve fles wijn gedronken en me geen minuut verveeld. Whoehoe :D

Hahaaa, leuk! :D Klinkt echt heel goed dit. :') Er komt dus een vervolg?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 05:02

Klinkt goed Berdien!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 07:22

Klinkt goed berdien!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 09:17

Nouuuuu. Ik kom me hier ook melden, al las ik stiekem jullie verhalen al wel mee af en toe.
Ik heb een half jaar geleden via LinkedIn iemand ontmoet wat behalve zakelijk ook privé erg klikte. Paar keer gezien, leuk gehad, maar het loopt allemaal moeizaam en vanwege de afstand ben ik er wel klaar mee.
Dus gisterochtend uit nieuwsgierigheid toch Tinder maar eens geïnstalleerd.
Nu leuk aan het appen met een man, gewoon gezellig. Hij heeft het nog niet over afspreken gehad, dat laat ik ook even rustig zo. (Ik heb m'n vorige date een tijdje terug nog wel uitgenodigd voor m'n housewarming volgende week, hij zei dat hij kwam maar daar heb ik m'n twijfels over... Dus dat eerst even afronden := )

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:03

Berdien schreef:

Super leuk! Klinkt gezellig.

Mlies schreef:
Nouuuuu. Ik kom me hier ook melden, al las ik stiekem jullie verhalen al wel mee af en toe.
Ik heb een half jaar geleden via LinkedIn iemand ontmoet wat behalve zakelijk ook privé erg klikte. Paar keer gezien, leuk gehad, maar het loopt allemaal moeizaam en vanwege de afstand ben ik er wel klaar mee.
Dus gisterochtend uit nieuwsgierigheid toch Tinder maar eens geïnstalleerd.
Nu leuk aan het appen met een man, gewoon gezellig. Hij heeft het nog niet over afspreken gehad, dat laat ik ook even rustig zo. (Ik heb m'n vorige date een tijdje terug nog wel uitgenodigd voor m'n housewarming volgende week, hij zei dat hij kwam maar daar heb ik m'n twijfels over... Dus dat eerst even afronden := )

Jammer dat het met Linkedin man niet wil lukken, hopelijk komt er wat leuks uit Tinder!

Ik heb gisteren toch maar het gesprek gehad, helaas wel via whatsapp, maar mijn onzekerheid hield het niet meer :+ Soort van mini ruzie gehad. Ik zei dat ik alleen thuis was donderdagavond & toen zei hij. Ik moet dan sporten. Dus ik zei, kan je dat niet een keer overslaan. Toen zei hij, liever niet. -O- Elke willekeurige vent springt in de auto en komt met gierende banden naar me toe, maar hij gaat liever sporten. Toen dacht ik echt _-:( Toen maar meteen alles op tafel gegooid, dat ik het gevoel had dat het dus wel maar om 1 ding ging & als hij niet meer wil afspreken dat ook prima is, maar wees dan eerlijk. Uiteindelijk alles uitgepraat en nu is het weer goed.

Verliefd worden heeft ook zo zn negatieve kanten :\ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:20

Berdien, klinkt goed!

Noa, ik zou serieus niet verwachten dat hij zijn sportavond zomaar opzegt.. Deed ik ook nooit als ik moest rijden :n

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:26

Relaxed schreef:
Berdien, klinkt goed!

Noa, ik zou serieus niet verwachten dat hij zijn sportavond zomaar opzegt.. Deed ik ook nooit als ik moest rijden :n

Oh dat verwacht ik niet. Het was de manier waarop hij het zei. Ik ga liever sporten :+
Zou hetzelfde zijn als ik zeg, nee sorry kan niet. Ga liever paardrijden. Nou dan weet je ook meteen waar je staat. We hebben het uit gepraat en het is goed nu :).

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:32

klinkt goed Berdien! Geniet er van.

Ik zeg ook weinig op voor mijn vriend. Ik zeg alleen niet dat ik liever iets doe met mijn honden of paard, ik zeg "ik moet..." :+
Hij lacht er intussen mee, dat hij zijn plek (in de mand van de honden) kent. De schat heeft gisteren mijn stal volledig leeggeschept en opnieuw ingestrooid toen ik aan het rijden was <3

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:45

petitparis schreef:
klinkt goed Berdien! Geniet er van.

Ik zeg ook weinig op voor mijn vriend. Ik zeg alleen niet dat ik liever iets doe met mijn honden of paard, ik zeg "ik moet..." :+
Hij lacht er intussen mee, dat hij zijn plek (in de mand van de honden) kent. De schat heeft gisteren mijn stal volledig leeggeschept en opnieuw ingestrooid toen ik aan het rijden was <3

Zo hoort dat toch gewoon? :+

Na het fake-lief spelen gisteren toch maar gevraagd of ik nu eindelijk eens een echte normale date kreeg, sindsdien niets meer gehoord. Dus dat wordt een neen :')

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 11:12

Doe mij ook zo'n vriend. Die van mij is bang voor paarden en vind ze ook een beetje vies :').

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 11:12

Hahahha geweldig hier... Ben paar dagen ziek geweest dus weer veel bij te lezen ;)

De 1 vind sex vies en de ander houd van bondage... :Y)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 11:18

haha, ik zei hem ook: "wat een luxe, ik had veel eerder iemand als jij moeten zoeken". Nu moet hij dat van mij niet, ik was al blij dat hij niet anti-paard was en begrijpt dat het soms praktischer is om vlug langs de paarden te gaan ipv altijd eerst langs huis. Dat heb ik wel anders geweten... (voorbij stal passeren, maar eerst vriendlief thuis moeten gaan afzetten, zodat hij met zijn zatte kl*ten zijn roes kan gaan uitslapen en dan weer naar stal te keren).
Ik moet wel zeggen dat sinds mijn paard hem bijna ko geslagen heeft dat hij wel liever op een afstandje blijft en niet meer durft te rijden -O-

belsje: wat voor types kies jij ook weer uit :p volgende keer meer geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 11:25

petitparis schreef:
haha, ik zei hem ook: "wat een luxe, ik had veel eerder iemand als jij moeten zoeken". Nu moet hij dat van mij niet, ik was al blij dat hij niet anti-paard was en begrijpt dat het soms praktischer is om vlug langs de paarden te gaan ipv altijd eerst langs huis. Dat heb ik wel anders geweten... (voorbij stal passeren, maar eerst vriendlief thuis moeten gaan afzetten, zodat hij met zijn zatte kl*ten zijn roes kan gaan uitslapen en dan weer naar stal te keren).
Ik moet wel zeggen dat sinds mijn paard hem bijna ko geslagen heeft dat hij wel liever op een afstandje blijft en niet meer durft te rijden -O-

belsje: wat voor types kies jij ook weer uit :p volgende keer meer geluk

Haha. Ik moet stiekem wel een beetje lachen om mannen die toch wel een beetje bang zijn voor paarden. Mijn vorige vriend had het er altijd over (voordag hij mee gegaan was naar stal) dat hij paarden nooit zo groot en eng vond omdat hij zelf nogal lang was (bijna 2 meter). Toen hij eenmaal mee ging piepte hij wel anders. :') Dan zei hij dat ie het niet eng vond, maar dat merkte je toch een beetje. Meneer werd wel héél stil toen paardlief lelijk deed tijdens het aansingelen. _O-

Ik denk overigens dat het heel goed is geweest dat mijn niet-meer-date is meegeweest met mijn vrienden en ik! Het was een soort triple-date. Hij vond het geloof ik wel gezellig en sindsdien praat hij veel meer tegen me op whatsapp. :j

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 11:30

mja mijn paard heeft echt wel een gat in zijn hoofd geslagen :( En als je dan gewoon pro dieren bent en geen echt paardenmens, dan kanik me inbeelden dat je niet echt staat te springen om er veel mee te handelen.

Wat fijn dat je tripple date goed verlopen is. Altijd fijn als je nieuwe "vriend" overeenkomt met je bestaande vriendengroepje

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 11:54

Berdien die date klinkt goed en resistance fijn dat dat goed ging!

Mijn vriend is echt leuk met paarden, jonkie die ik tot december reed was die echt wijs mee. Merrie was nogal gereserveerd/eenkennig/niet zo dol op mannen aka een echte Jazz. Mijn vriend kon er alles mee (alleen rijden mocht die niet van mij :') ) mijn eigen paard heeft die wat minder een klik mee, maar alsnog gaat die gezellig mee als die kan :)

En we wonen inmiddels alweer een maand samen. Gaat goeeeed :):)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 12:48

Oh meneer die met oud en nieuw bij mij is geweest komt vanavond weer even langs.. Hij is geen apper dus eigenlijk helemaal geen contact, alleen als we wat afspreken dus.. Dus tsja, dat wordt vast niks ;) Maar voor zo ook wel even leuk :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 13:00

Een leuk voor even persoon is ook prima soms toch?

Oh ik ben me een partij beroerd... Deze week even geen dates hahahaha.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 13:08

DanielleB schreef:
Oh meneer die met oud en nieuw bij mij is geweest komt vanavond weer even langs.. Hij is geen apper dus eigenlijk helemaal geen contact, alleen als we wat afspreken dus.. Dus tsja, dat wordt vast niks ;) Maar voor zo ook wel even leuk :P

Opzich prima toch, zolang jullie het leuk hebben samen. :j

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 13:15

Daarom! En je weet natuurlijk nooit al ga ik daar niet van uit dus dan kan het ook nooit tegen vallen :)

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 14:05

Wat een verhalen allemaal weer! Moest weer even bijlezen.
Een hoop tinder glitters hier in het topic dus!

Hier speelt ook af en toe de onzekerheid een beetje op, maar als ie dan weer bij me is is dat weer verdwenen <3 hubbie sliep hier vannacht en dat samen in slaap vallen en wakker worden is nog het beste van allemaal :+: