Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stamper schreef:Lisitano schreef:Toevallig trouwens Stamper want ik zat in de auto naar huis te bedenken dat het wel leuk is verrassingsenveloppen naar elkaar te sturen maar zo'n doorgeefbox vind ik ook wel wat!
Het enige met zo'n box is misschien dat ieder dan wel eerlijk moet wisselen. Geen YC Tart pakken en één klein cupje terug stoppen bijv.
Yep zoiets dacht ik inderdaad..
Yv_ schreef:Ik haak even in, dat waarde voor waarde moet je niet doen. Geloof mij, dat resulteert erin dat de doos op het eind alleen nog rond gaat met mini cupjes van een onbekend merk en dat al het moois er uiteraard is uitgegraaid. Wij deden bij de nagellak merk voor merk. Voor zover mogelijk, natuurlijk gaat dat niet altijd. En bij twijfel werd het gewoon even gevraagd.
Santigo_ schreef:Dat wist ik nietVind ik wel goed te doen, dat is niet veel meer als een brievenbuspakje
Alwiene schreef:Sorry Stamper, maar had hem al eerder toegezegd aan DeMolenhoek![]()
Enne De Duizendpoot naar België is nogal duur, Kiala is een stuk goedkoper, dus gaat DeMolenhoek even via mij bestellen en dan kunnen meteen waxjes die ik heb die zij graag wil hebben en waar ik graag vanaf wil mee die kant op.
Skyex schreef:Oja, iemand vroeg nog of ik het kaarsje van mijn bestelling cadeau had gehad. Dat klopt inderdaad. Valt wel een beetje buiten de boot zo
Lisitano schreef:Alwiene, ik kreeg een bordje met een zoetsappige tekst erop. Maar het is een cadeau dus ik zeur niet.