Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 23:03

Mooie geurpost Skyex! Heb je 2 doosjes Pink Lemonade?
Citrus Lavender lijkt me ook wel lekker!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:08

Stamper schreef:
Lisitano schreef:
Toevallig trouwens Stamper want ik zat in de auto naar huis te bedenken dat het wel leuk is verrassingsenveloppen naar elkaar te sturen maar zo'n doorgeefbox vind ik ook wel wat!
Het enige met zo'n box is misschien dat ieder dan wel eerlijk moet wisselen. Geen YC Tart pakken en één klein cupje terug stoppen bijv.

Yep zoiets dacht ik inderdaad..

Alleen rondsturen aan actieve posters in het topic evt. Maar is wel op goed vertrouwen deels idd. En op zich is het wel logisch te delen dmv foto of iets wat je er uit haalt en wat je er weer voor terug stopt.

Wordt op div. Fora meer gedaan.

Lisitano

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 23:10

Maar als je foto's maakt is de verrassing er weer af. Als we afspreken dat je waarde ongeveer gelijk moet zijn? Dus 3 kleine cupjes = 1 YC tart.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:12

Wij hebben jaren lang zo'n nagellak ruil doos gehad. Heel erg leuk, maar loopt nu helaas op zn eind.

Denk dat het erg lastig is met zo'n grote groep.

Wij hadden er een notitie boekje in zitten en daar moest je in schrijven wat je er in en er uit had gehaald.

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:23

Leuk idee om te ruilen onderling. Alleen is 6,95 betalen om te ruilen misschien wel wat veel.

Ja ik heb 2 doosjes pink lemonade, ik wist gewoon dat die lekker moest zijn en hij was precies wat ik hoopte.

Ik vind lavender lemon van YC heel lekker. Deze rookt droog iets meer wc geur achtig, maar misschien is het op de brander anders.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:24

Ik haak even in, dat waarde voor waarde moet je niet doen. Geloof mij, dat resulteert erin dat de doos op het eind alleen nog rond gaat met mini cupjes van een onbekend merk en dat al het moois er uiteraard is uitgegraaid. Wij deden bij de nagellak merk voor merk. Voor zover mogelijk, natuurlijk gaat dat niet altijd. En bij twijfel werd het gewoon even gevraagd.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:24

Nice die bestelling Skyex!!

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:26

Ben ook helemaal blij met de bestelling. Moet alleen gaan nadenken over het opslaan want mijn doosjes zitten vol.

Waarschijnlijk komt waxmelts.nl dit weekend weer terug met een hele goede aanbieding. Dus daar moet ook wel even besteld worden.

Mochten er trouwens mensen zijn die White Coral van GC niet lekker vinden hou ik me aanbevolen ;)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:28

Skyexx je hebt ook brievenbuspakjes, kartonnen doosjes die door de brievenbus passen. Aangezien de meeste tarts, en cupjes?, geloof ik wel door de brievenbus passen is dat ook nog een idee. Stuk minder verzendkosten.

Merk voor merk of in ieder geval gelijkwaardig, YC voor WW of Kringle of andersom en WME voor PS lijkt me ook een goede. Zo zou toch iedereen ook eens van een ander merk kunnen proberen maar hou je toch 'dezelfde' waxjes.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:30

Yv_ schreef:
Ik haak even in, dat waarde voor waarde moet je niet doen. Geloof mij, dat resulteert erin dat de doos op het eind alleen nog rond gaat met mini cupjes van een onbekend merk en dat al het moois er uiteraard is uitgegraaid. Wij deden bij de nagellak merk voor merk. Voor zover mogelijk, natuurlijk gaat dat niet altijd. En bij twijfel werd het gewoon even gevraagd.

Hmmm toch gaat merk voor merk ook niet werken denk ik, want het is juist leuk dat je merken kan proberen die je nog niet (veel) hebt dus het schiet niet op als je dan hetzelfde merk ervoor terug moet stoppen. Misschien zou je moeten zeggen dat cupjes alleen tegen cupjes mogen, en alle grotere merken (Sense, GC, YC, Kringle, Village Candle, Country Candle, Classic Candle etc etc) gewoon wel tegen elkaar geruild mogen worden zolang het enigzins eerlijk lijkt qua ruil :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:34

Denk dat een brievenbuspakje te klein is. Loopt namelijk nogal s nel op met al die losse spulletjes.

En wat als iets er een complete pack etc in wil doen? Of een halve tart?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:37

Hmm ik heb er eentje die toch aardig groot is, Minimaal A4 formaat. Maar het ligt eraan wat je erin wilt doen inderdaad, alhoewel ik persoonlijk €6,95 ook wel weer erg veel vind. Misschien een dealtje sluiten met Postnl _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:37

Kiala binnen Nederland is maar 3,95 maar dan moeten mensen dat wel kunnen en willen natuurlijk.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:38

Dat wist ik niet :D Vind ik wel goed te doen, dat is niet veel meer als een brievenbuspakje

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:40

Als je waxmelts verstuurd kan het per brievenbupakje.
Als je kaarsen wilt versturen zul je als pakket moeten doen.

Het is wel leuk. Op een forum speciaal voor makers van cosmetica, zeep etc
hebben we ook zo iets gedaan alleen dan met eigen gemaakte producten. Ieder mocht er twee dingen uithalen en moest er twee dingen in doen. Er zat een schriftje bij waarin we ner zette wat we eruit hadden en wat elk persoon erin deed die doos heette de Zwerver bleef namelijk rond gaan was wel heel leuk.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:41

Santigo_ schreef:
Dat wist ik niet :D Vind ik wel goed te doen, dat is niet veel meer als een brievenbuspakje

Ben je bekend met Kiala? Dit moet namelijk wel bij een Kiala punt gebracht en ook opgehaald worden, je krijgt het dan dus niet thuisbezorgd.

DHL Kan wel aan huis kost 5 euro naar een DHL punt of 5,75 als het naar huis verzonden moet worden maar ook hier geldt dat je het weg moet brengen naar een DHL punt natuurlijk.

Post NL kan je ook nog online frankeren, dan betaal je 6,50 ipv 6,95. Kies je ervoor om het naar een PostNL punt te laten verzenden krijg je nog eens 0,55 korting en kom je dus op 5,95 uit.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:43

Ik ken het wel ja, ik heb hier alleen geen punt dichtbij zitten dus gebruik het nooit. Bijna al mijn postnl en DHL laat ik bezorgen op een afhaalpunt aangezien ik te weinig thuis ben. Ben dus wel bekend met afhaalpunten sowieso, had gewoon niet aan Kiala (is nu hier UPS trouwens zag ik op de site) gedacht omdat ik die dus nooit gebruik.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:50

Alwiene schreef:
Sorry Stamper, maar had hem al eerder toegezegd aan DeMolenhoek :)

Enne De Duizendpoot naar België is nogal duur, Kiala is een stuk goedkoper, dus gaat DeMolenhoek even via mij bestellen en dan kunnen meteen waxjes die ik heb die zij graag wil hebben en waar ik graag vanaf wil mee die kant op. :)

No prob...

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:37

Oja, iemand vroeg nog of ik het kaarsje van mijn bestelling cadeau had gehad. Dat klopt inderdaad. Valt wel een beetje buiten de boot zo ;)

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:47

Of even een lijstje maken waar iedereen woont? Misschien wonen er wel veel mensen bij elkaar in de buurt, scheelt een paar x verzendkosten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:56

Skyex schreef:
Oja, iemand vroeg nog of ik het kaarsje van mijn bestelling cadeau had gehad. Dat klopt inderdaad. Valt wel een beetje buiten de boot zo ;)

Dat was ik inderaad, vind die geur wel heel lekker trouwens, maar het viel gewoon op, 1 zo'n compleet ander artikel. Ben wel jaloers hoor, ik kreeg Zoete zwarte kersen bij mijn bestelling brrrr had mij die carnival ride maar gedaan hahaha.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 00:59

Alwiene, ik kreeg een bordje met een zoetsappige tekst erop. Maar het is een cadeau dus ik zeur niet.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 01:46

Lisitano schreef:
Alwiene, ik kreeg een bordje met een zoetsappige tekst erop. Maar het is een cadeau dus ik zeur niet.

Daar zou ik ook niet over gezeurd hebben :P Nee ik snap heus wel wat je bedoelt en ik zal ook never nooit bij Annemarie gaan zeuren erover hoor. Misschien had ik een of andere smiley moeten gebruiken zodat ook de humor in de opmerking naar voren was gekomen. Hoe dan ook ik heb hem geplaatst en kan hem niet meer verwijderen dus doe er niks meer aan :)

Iemand hier die de zoete zwarte kersen van heart en home wel lekker vindt? Ik maak er graag iemand anders blij mee ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 10:52

Lisitano schreef:

Whahaha :')

Er was wel iemand hier fan van zoete zwarte kersen dacht ik :))

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:03

Brrr zoet zwarte kersen doe je mij ook geen plezier mee. Heb hem in de winkel geroken en weer vlug teruggelegd. Ben benieuwd wat ik er vanmiddag bij heb als cadeau