Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
savannah030x schreef:Beetje bah onderwerp maaar,
Waarom je soms van die harde grote puisten krijgt die veel zeer doen en een hele bult vormen, maar waarom ze niet "rijp" worden en ze er 2 weken zitten
Eske_B schreef:Waarom de schoenen die ik wil kopen in maat 44 (damesschoenen) 10 euro duurder zijn als ik maat 44 neem ipv een gangbare maat (t/m maat 42)
xSCWx schreef:savannah030x schreef:Beetje bah onderwerp maaar,
Waarom je soms van die harde grote puisten krijgt die veel zeer doen en een hele bult vormen, maar waarom ze niet "rijp" worden en ze er 2 weken zitten
Haha goeie vraag, ik deal nu met hetzelfde. Ondanks dat er geen rijpe kop op zat toch gaan uitdrukken (zit op mijn wang dus erg in zicht). Conclusie, het zijn een stuk of 3/4 kleine puistjes bij elkaar. Dus gok gewoon op ophoping van meerdere puisten bij elkaar en dan niet goed kunnen rijpen door ruimte tekort ofzo?
Edit: kan trouwens ook een steenpuist zijn, dat is weer wat anders.
MariskaDream schreef:[/quote]haha ja echt! met onze opstijg skills moeten we dat gewoon kunnen!xMyrth schreef:[quote="Joolien
Waarom hebben we nog mannen en vrouwenfietsen als mannen ook gewoon op vrouwenfietsen kunnen rijden?
En andersom
Vooral wij met onze "opstijg"-skills.
Danique schreef:Dat heeft te maken met dat een fiets origineel zo'n stang had, maar toen vrouwen ook ineens op fietsen begonnen te rijden (hoe DURFDEN ze), kwamen ze in de knoop met lange rokken en jurken!