Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_kimm

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 14:26

De flared spijkerbroeken van de costes zijn voor mij perfect kwa lengte maar waarschijnlijk zoek je er een van stof met een leuek print. Die moet ik ook altijd op maat laten maken.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 14:50

Als je eens zoekt op ‘petite jeans’ vind je een heleboel merken met petite psvorm (dus met kortere beenlengte) wellicht zit daar wat tussen?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 14:58

Heel veel merken hebben idd een petite lijn tegenwoordig. Of veel misschien niet, maar op asos en zalabdo kan je erop filteren.

Ik zocht juist een pantalon achtig broek, zoals ze bij zara hebben, maar dan juist de goede lengte en geen enkel broek. Want die zijn bij mij zelfs voor enkel lengte te kort. En ziet er ook echt uit alsof je een te korte broek hebt gekocht :+

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:54

Hier ook inderdaad de eerste aankoop voor de winter binnen, super mooie laarzen. Eindelijk, zoek ze al wat jaren. Helaas hele dikke kuiten in verhouding, dus kom bijna nergens in..

Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 23:03

Zijn dat Bullboxers donnar?
Volgens mij heb ik zulke in het bruin gehad en met pijn in hart weg gedaan na jaaaren want ik woonde er zowat in

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 08:21

Leuke laarzen Donnar! Vast ook lekker warm :)

Ik ben ook maar voor zwarte laarzen gegaan, ze komen als het goed is vandaag binnen!

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 08:48

Mars schreef:
Zijn dat Bullboxers donnar?
Volgens mij heb ik zulke in het bruin gehad en met pijn in hart weg gedaan na jaaaren want ik woonde er zowat in

Ja het zijn bullboxers inderdaad!

Klinkt goed dus! Ze zaten met passen ook gelijk heerlijk

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 09:59

Ah daar ga je veel plezier van hebben!
Heerlijke laarzen :j

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 17:45

Ik kom ook weer eens om de hoek. Helemaal blij. :D Afbeelding

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 08:56

Leuke outfit! Waar is dat broekje van?

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:09

Het is hier alweer een tijdje stil maar ik heb een vraagje en vond het ook zonde er een apart topic voor te openen.

Afbeelding

Deze foto komt constant voorbij op m’n pintarest pagina en ik vind het jasje zo tof maar heb nog niet iets soort gelijks kunnen vinden. Volgens mij zijn vooral oversized jasjes in op het moment of het is een kort model. Iemand tips? Bijvoorkeur met een leuk ruitje maar eventueel effen getailleerd en vooral lang genoeg is ook welkom.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:38

Ja, ik wil vooral wel getailleerde blazers, maar dan lang. Dat is op het moment niet makkelijk, maar ik ben vorig jaar wel geslaagd bij de zara. Een beige en een witte. Die zijn echt zo lang als jouw foto. Kan eens kijken of ze ze nog hebben. Soms bij de h&m ook wel.

Het is vooral ook veel passen. Op internet zie je toch vaak slecht hoe iets valt.

https://www.zara.com/nl/nl/blazer-met-s ... cial_movil

De andere die ik heb is nog iets langer zelfs maar daar hebben ze geen vergelijkbare meer van.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 05-09-22 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:43

Jaaaren terug heb ik eens zoiets gekocht, in een klein winkeltje in Amersfoort. Geen idee meer welke winkel alleen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:22

Kijk ook eens bij een kringloop bij de herenafdeling. Ik heb op die manier een heel mooie oversized tweed blazer gevonden en een zwarte vintage oversized blazer van Lanvin, beide voor € 8,50 :D

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 08:06

Ik kom even binnen vallen. Welke merken jeans hebben een goede stretch, zijn skinny en blijven lang mooi. Ik had vroeger altijd Tommy Hilfiger, maar na m’n zwangerschappen zitten die niet meer lekker. We en Ltb heb in gehad, maar die gaan heel snel lubberen. Armed Angels en G-star zitten me ook niet lekker. Iemand suggesties? Budget is z’n €150 per broek. Maar goedkoper is ook altijs goed.

Frenchie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:30

Ik kom ook even binnen vallen. Weet iemand een partij die een closet sale voor je doet? Ik heb zo'n berg met kleren dat ik er tegen op zie om dat allemaal zelf op Vinted te zetten.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:32

Frenchie schreef:
Ik kom ook even binnen vallen. Weet iemand een partij die een closet sale voor je doet? Ik heb zo'n berg met kleren dat ik er tegen op zie om dat allemaal zelf op Vinted te zetten.

Ik zie vaak Sellppy voorbij komen de laatste tijd bij influencers. Geen idee hoe of wat verder.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 20:03

koenlover schreef:
Het is hier alweer een tijdje stil maar ik heb een vraagje en vond het ook zonde er een apart topic voor te openen.

[ [url=m/wWHhJt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze foto komt constant voorbij op m’n pintarest pagina en ik vind het jasje zo tof maar heb nog niet iets soort gelijks kunnen vinden. Volgens mij zijn vooral oversized jasjes in op het moment of het is een kort model. Iemand tips? Bijvoorkeur met een leuk ruitje maar eventueel effen getailleerd en vooral lang genoeg is ook welkom.

Vorig jaar hadden ze hem bij de Shoeby, heb je alleen nu niks meer aan denk ik

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 20:27

Mag ik even binnen vallen? Gezien ik misschien lichtelijk vergeten ben dat het ook wel eens zou kunnen gaan regenen op de bruiloft aanstaande zaterdag _O-

Wat voor jasje zou op dit jurkje passen?
Spijker? Leer? Iets anders?

Ik ben totaal niet modieus namelijk :+

Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 19:32

Afbeelding

Afbeelding

Weet iemand waarvan dit vest is?

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 21:32

Tiggs schreef:
Jaaaren terug heb ik eens zoiets gekocht, in een klein winkeltje in Amersfoort. Geen idee meer welke winkel alleen.

En toevallig kreeg ik post van ze! Het is Arthur & Willemijn.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 00:17

koenlover schreef:

https://www.etsy.com/nl/listing/1068150 ... e-breasted

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 10:34

Persevero schreef:
koenlover schreef:

https://www.etsy.com/nl/listing/1068150 ... e-breasted

Precies wat ik zoek! Dankjewel :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 11:49

Iemand een tip voor comfortabele zomer slippers die er leuk uit zien, maar waar je ook nog de hele dag op zou kunnen lopen?
Ik had vroeger birckenstocks, dus misschien moet ik die dan weer komen maar alternatieven zijn welkom!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 13:26

Josien_ schreef:
Iemand een tip voor comfortabele zomer slippers die er leuk uit zien, maar waar je ook nog de hele dag op zou kunnen lopen?
Ik had vroeger birckenstocks, dus misschien moet ik die dan weer komen maar alternatieven zijn welkom!

Deze heb ik:
https://archiesfootwear.eu/nl?gclid=Cj0 ... W3EALw_wcB

Zitten heel fijn!