Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
koenlover schreef:Het is hier alweer een tijdje stil maar ik heb een vraagje en vond het ook zonde er een apart topic voor te openen.
[ [url=m/wWHhJt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze foto komt constant voorbij op m’n pintarest pagina en ik vind het jasje zo tof maar heb nog niet iets soort gelijks kunnen vinden. Volgens mij zijn vooral oversized jasjes in op het moment of het is een kort model. Iemand tips? Bijvoorkeur met een leuk ruitje maar eventueel effen getailleerd en vooral lang genoeg is ook welkom.
koenlover schreef:Het is hier alweer een tijdje stil maar ik heb een vraagje en vond het ook zonde er een apart topic voor te openen.
Deze foto komt constant voorbij op m’n pintarest pagina en ik vind het jasje zo tof maar heb nog niet iets soort gelijks kunnen vinden. Volgens mij zijn vooral oversized jasjes in op het moment of het is een kort model. Iemand tips? Bijvoorkeur met een leuk ruitje maar eventueel effen getailleerd en vooral lang genoeg is ook welkom.
Persevero schreef:koenlover schreef:Het is hier alweer een tijdje stil maar ik heb een vraagje en vond het ook zonde er een apart topic voor te openen.
https://www.etsy.com/nl/listing/1068150 ... e-breasted
Josien_ schreef:Iemand een tip voor comfortabele zomer slippers die er leuk uit zien, maar waar je ook nog de hele dag op zou kunnen lopen?
Ik had vroeger birckenstocks, dus misschien moet ik die dan weer komen maar alternatieven zijn welkom!