Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Dat is helemaal geen onbekend merk? hier in de buurt kom ik het allesinds in elke ruitershop tegen en eht heeft ook een dure nieuwprijs. En deze laarzen zijn 2 maal gedragen, (nieteens om te rijden omdat ze tocht te hoog voor mij waren)
Janine1990 schreef:Zoe_97 schreef:Dat is helemaal geen onbekend merk? hier in de buurt kom ik het allesinds in elke ruitershop tegen en eht heeft ook een dure nieuwprijs. En deze laarzen zijn 2 maal gedragen, (nieteens om te rijden omdat ze tocht te hoog voor mij waren)
Nou Google heeft anders maar weinig resultaten. Voornamelijk motorlaarzen op Franse sites. En dan nog een Franstalige .be site. Wauw, super bekend.
Als je het niet kent, zoek je er niet naar hoor. Dan zijn Derby, Petries, Cavallo en zelfs Lipica vele malen beter en makkelijker te verkopen. Zeg nu zelf, ga jij zoveel geld uitgeven aan laarzen van een onbekend merk waar je niets over kan vinden? Geeft in mijn ogen ook te denken.
Zo van de foto's is het naar mijn idee ook niet echt mooi leer, maar dat kan goed vertekenen omdat de laars niet goed is aangemeten (veel te ruim op de enkel, aan de wijze van inzakken te zien). Het doet mij denken aan de mondoni laarzen die ik heb gehad. Prima laarzen voor het geld overigens, maar gecoat leer. Wat je Echt wel ziet naast een gewone rundleren laars.
Maar goed, wie weet verkoop je ze voor jouw prijs. Ik gaf enkel antwoord op je vraag, zie het niet als een aanval.
Sammie schreef:Ze kunnen gvd toch wel gewoon een brief sturen naar die persoon. Dat is toch een kleine moeite, dat is de eerste stap die ze moeten doen ipv het hele hebben en houwen aan jou geven..
men kijkt niet naar namen.. alleen of rekeningnummers kloppen.. Of je nu Janssen of de Vries invult.. Alleen bij oude Postbanknummers wordt naar de tenaamstelling gekeken.
Janine1990 schreef:Dott,je hebt toch het bedrag opnieuw overgemaakt naar het juiste nummer? Hoe kunnen ze dan voor jou bepalen dat de koper je voorliegt. Wat een idioterie zeg!!! Waardeloos dit!
Nessie schreef:Ik verkocht laatst een maxi jurk met palmbomen erop. Om te laten zien hoe de jurk viel had ik hem aan op de foto. Krijg ik een mail: Ik was op zoek naar een palmboom voor in mijn huiskamer, maar jij mag er ook wel komen staan!Je krijgt wel vaker gekke reacties maar deze vond ik nog wel komisch aangezien die man op palmboom had gezocht en m'n advertentie palmboom jurk heette.
Christiene schreef:abn amro heb ik wel ervaring mee met verkeerde rekening en verkeerd overboeken. godzijdank kreeg ik het geld terug nadat ik paar cent over heb gemaakt met als bijschrijft datum plus bedag verkeerd overmaakt a.u.b. terugstorten dank u!... dag later stond er weer 350,35 op mijn rekening. zelf de tweede overboeking zat erbij.
Ik had iemand voor paar dvd's ik vroeg iets meer dan die bood. mailt die dat die al anderen had gekocht... wat kreeg ik net per email.. dat ze wil weten of het inclusief verzendkosten is.. Ik heb gewoon terug gemaild als ze het nog kopen prima.. maar wel maf.
Dott schreef:Christiene schreef:abn amro heb ik wel ervaring mee met verkeerde rekening en verkeerd overboeken. godzijdank kreeg ik het geld terug nadat ik paar cent over heb gemaakt met als bijschrijft datum plus bedag verkeerd overmaakt a.u.b. terugstorten dank u!... dag later stond er weer 350,35 op mijn rekening. zelf de tweede overboeking zat erbij.
Ik had iemand voor paar dvd's ik vroeg iets meer dan die bood. mailt die dat die al anderen had gekocht... wat kreeg ik net per email.. dat ze wil weten of het inclusief verzendkosten is.. Ik heb gewoon terug gemaild als ze het nog kopen prima.. maar wel maf.
Ja dat heb ik dus al geprobeerd. Eerst vriendelijk en later nog een keer met de tekst dat ik aangifte zou doen als het niet terug kwam, maar ja, kennelijk niet genoeg om te besluiten niet andermans geld te houden.
xLovesPower schreef:Zucht....
Ik word er een beetje moe van dat mensen die de helft of nog minder dan de helft van mijn vraagprijs bieden...![]()
Uiteraard heb ik ruimte in mijn vraagprijs voor onderhandeling, omdat ik weet dat er altijd onder je vraagprijs geboden word
Maar mensen kunnen zelf toch ook wel bedenken dat ik hun bod dan niet serieus neem als deze de helft of nog minder dan de helft van mijn vraagprijs is
Avelienvd schreef:Dan kom je op harry's horse. eskadron of horze uit denk ik
Tallie1979 schreef:Nou zeg, ik ben op marktplaats en op bokt markt op zoek naar normale katoenen dekjes voor onder mijn dressuurzadel. Het is tegenwoordig alleen maar setjes of dekjes ( lees: dekbedden voor onder het zadel ) waar men de hoofdprijs voor vraagt.
Ik zoek gewoon een stapeltje van 4 of 5 dressuurdekjes, gewoon, katoentjes.Maar dat valt dus niet mee!