Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:birte schreef:gaat hier ook weer lekker... was wel via mijn website maar is nog steeds een hele vreemde reactie
had een bit verkocht, op de foto is de kleur van het mondstuk niet goed te beoordelen, maar in de omschrijving kun je zien dat het gaat om een RVS bit dus zilver (staat bij alle bitten overigens)
krijg is allemaal mailtjes dat ik het verkeerde bit gestuurd zou hebben want ze had een zilver bit ontvangen terwijl zij goud besteld zou hebben... Maar ze heeft zelf niet aan haar onderzoeksplicht voldaan en nu worden er allerlei dingen bijgehaald wat er niet goed aan zou zijn en waarom het mijn fout zou zijn dat zij het verkeerde bit besteld heeft. Terug sturen doet ze ook niet want dan is ze nog een keer de verzendkosten kwijt. Tja dan krijg je ook je geld niet terug.
soms heb je van die mensen....
Eigenlijk is het hele verhaal niet van toepassing
Als jij als winkel een bit hebt geleverd, dan mag de klant het binnen 7-14 dagen (in nieuwstaat) terugsturen, zonder opgaaf van redenen, waarna jij de aanschafprijs terug moet betalen. En als ze alleen het bit heeft gekocht, dan moet je ook nog de verzendkosten van het naar haar toe sturen terugstorten.
Zij zelf moet wel het terugsturen betalen, dus dan heeft ze maar 1 keer verzendkosten gemaakt.
Kortom: ze heeft waarschijnlijk gewoon het recht om het bit terug te sturen, het getouwtrek over de kleur doet niet ter zake.
romyloverrr schreef:weet iemand trouwens wat je voor dit Sprenger bit kunt vragen ?
hij is nieuw , maar wel een stomme maat : 17,5
[ Afbeelding ]
ik heb werkelijk geen idee of hij nu 10 , 75 of nog meer waard is.
ik heb hem ooit eens gekocht voor een groot paard dat ik verzorgde , járen
geleden , dus heb ik ook geen enkel idee wat ik ervoor heb betaald.
birte schreef:romyloverrr schreef:weet iemand trouwens wat je voor dit Sprenger bit kunt vragen ?
[ Afbeelding ]
ik heb werkelijk geen idee of hij nu 10 , 75 of nog meer waard is.
ik heb hem ooit eens gekocht voor een groot paard dat ik verzorgde , járen
geleden , dus heb ik ook geen enkel idee wat ik ervoor heb betaald.
Is die van Rvs of een argetaan oid? Aan de hand daarvan kun je de prijs al iets beter bepalen
pmarena schreef:Birte: Jouw algemene voorwaarden zijn dan in strijd met wettelijke regels, en de wettelijke regels gelden dus de klant heeft gewoon recht op terugstorting van 1x verzendkosten... hoe krom dat ook is
romyloverrr schreef:weet iemand trouwens wat je voor dit Sprenger bit kunt vragen ?
[ Afbeelding ]
ik heb werkelijk geen idee of hij nu 10 , 50 of nog meer waard is.
hij koste nieuw ongeveer 80 euro , maar nieuw is hij volgens mij nu niet
meer te krijgen in deze maat.
birte schreef:romyloverrr schreef:weet iemand trouwens wat je voor dit Sprenger bit kunt vragen ?
[ Afbeelding ]
Het is een bokkenbit/ utrechtse tang met losse scharen, een B trens ziet er anders uit en heeft ook maar 2 "gaten"
[ Afbeelding ]