Ik ben matig geslaagd.. Extra lang vest, basic v hals tshirt en een dino loungebroek(nu maar €3,- haha)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:saddledancer schreef:Ik ben eindelijk weereens in nederland op vakantie, (woon in England)
En ik wil eigenlijk best eens naar de primark hier
Welke zou leuk zijn? of is het eigenlijk helemaal niet de moeite waard als je aan de Engelse primaks gewend bent? (ik woon dicht bij oxford st. dus ik shop meestal bij die grote primark daar haha)
Welkom terug voor even.![]()
Ik denk dat je weinig bijzonders zult aantreffen als je Engeland gewend bent, dus daar zou ik het sowieso niet voor doen. Misschien is het leuk om te vergelijken, maar verwacht geen vuurwerk.
s_v schreef:Weet iemand hoe de sport bh's van de primark zijn?
Wil eigenlijk graag gaan lopen/skaten, maar ben bang dat ik het maar even volhoud en dan heb ik me in ieder geval niet blauw betaald aan dure sport bh's
Believe schreef:s_v schreef:Weet iemand hoe de sport bh's van de primark zijn?
Wil eigenlijk graag gaan lopen/skaten, maar ben bang dat ik het maar even volhoud en dan heb ik me in ieder geval niet blauw betaald aan dure sport bh's
Ik heb ook sport bh's gekocht bij de Primark, ook omdat ik wil skaten maar ik het meestal ook niet volhoud.![]()
Heb er 2, zitten heel erg fijn!
Enige nadeel is dat die cups die erin zitten los zitten en dat ze na het wassen soms aan de andere kant van de bh zitten.![]()
Dus dan moet je ze weer verschuiven naar de voorkant, maar voor de rest vind ik ze super zitten en zeker voor die prijs.