Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:50

Kwam zo’n botte :x tegen in ons ochtend wandelingetje.
Snuf heeft alleen zijn eerste entingen gehad, dus is nog niet volledig beschermd. We zijn dus ook heel erg voorzichtig met welke honden we hem in contact laten komen.
Loopt er net iemand met zijn hond niet aan de lijn (is hier in de bebouwde kom verplicht). Dus ik ga al in een brandgang staan met Snuf. Komt die man eraan en probeert hem te lokken om naar hem toe te komen en toen kwam zijn hond er dus aan. Dus ik geef netjes aan dat we nog voorzichtig zijn omdat hij nog niet helemaal beschermd is.

Ja en dan moest ik maar aan de kant (had ik al gedaan), en het was onzin, er was niks mis met zijn hond (heb ik niet gezegd), en de fokker had maar moeten laten enten (is gebeurd, maar is er pas de 1e enting geweest) en een hele tirade dat ik de pup die aan de lijn was niet wil laten snuffelen met zijn hond die los liep.

Dus ik zei; als u verteld waar u heengaat ga ik wel de andere kant op. Toen liep hij boos verder en dus helemaal niet die brandgang in waar ik even was gaan wachten. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:15

Marcella schreef:
Daarstraks bij de deur fietsenstalling gevallen met scooter. :=

Ben je nog heel? En de scooter?

Nu moet ik meteen denken aan mijn driewieler die in bestelling is, hij kan volgende week klaar zijn, het kan echter ook nog 3 weken duren. Ik wil hem NUUHUUU.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:24

Kat 1 die vanochtend klem zat tussen het hoofdeinde van het bed en de muur (en die toen ik m bevrijd had doodleuk weer probeerde weer daartussen te springen 8)7 ) en kat 2 die helemaal over de zeik was omdat er buiten in de klaprozen voor het raam een bij heen en weer vloog.

Neem katten zeiden ze _O-
Laatst bijgewerkt door Foaly op Gisteren, 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:26

Foaly schreef:
Kat 1 die vanochtend klem zat tussen het hoofdeinde en de muur (en die toen ik m bevrijd had doodleuk weer probeerde weer daartussen te springen 8)7 ) en kat 2 die helemaal over de zeik was omdat er buiten in de klaprozen voor het raam een bij heen en weer vloog.

Neem katten zeiden ze _O-

Die van mij is helemaal koekoek omdat er, jawel, regendruppels bewegen op het raam :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:27

Ook geen hond nemen.
Die van ons blaft naar de maan _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 09:27

Die van mij zat vanochtend braaf beneden te wachten op haar brokjes (voerautomaat). Ik was laat voor werk dus liep met aardig wat haast heen en weer door de woonkamer, dat had mevrouw besloten toch wel eng te vinden dus die schoot continu heen en weer tussen voerautomaat en gang.

Take a chill pill.. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:52

Telpeva schreef:
Marcella schreef:
Daarstraks bij de deur fietsenstalling gevallen met scooter. :=

Ben je nog heel? En de scooter?

Nu moet ik meteen denken aan mijn driewieler die in bestelling is, hij kan volgende week klaar zijn, het kan echter ook nog 3 weken duren. Ik wil hem NUUHUUU.

Scooter wel zonder schade. Ik kon gisteren al amper meer lopen.

En loop nu een beetje krommer door de pijn.

Hhmm mijn katten zijn plaatselijke onweersbui.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:54

Gisteren even een middag naar de stad en we moesten plassen. In een winkelcentrum zijn openbare toilette want het ijssalon had er geen en de koffie hadden we to go gehaald.

Gewoon 1 euro!!!! per persoon om even te plassen en dan stonken de wcs nog naar de pis. Ik vind het echt schandalig dat het zoveel moet kosten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:57

Schuur_ schreef:
Gisteren even een middag naar de stad en we moesten plassen. In een winkelcentrum zijn openbare toilette want het ijssalon had er geen en de koffie hadden we to go gehaald.

Gewoon 1 euro!!!! per persoon om even te plassen en dan stonken de wcs nog naar de pis. Ik vind het echt schandalig dat het zoveel moet kosten

Ja dat zie je steeds vaker helaas. Ik vind het niet erg om te moeten betalen om naar de wc te gaan, maar dan verwacht ik wel schone toiletten.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:00

Twee katten geent, 128 Euro :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:04

Ik erger me aan mijn stress, daardoor word ik onrustig en krijg ik niks meer gedaan wat weer voor stress zorgt etc. Je snapt hem :Y)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:06

En een euro vind ik gewoon erg duur. Ik snap dat wildplassen dan een probleem wordt. Kom je ook nog in die vieze hokken met dat blauw licht waar je niks ziet (ook niet hoe vies het is natuurlijk). Voor die euro verwacht ik wel wat comfort

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:16

Blauw licht is tegen het (heroïne) spuiten :=
Heb afgelopen jaar met koningsdag €0,50 betaald voor zo'n toiletwagen, en dat was gewoon verassend genoeg het geld dubbel en dwars waard. Nog nooit zo'n ding zo schoon gezien!

Kaitlyn, andere hondeneigenaren is echt voor 90% de reden waarom ik zou twijfelen een hond te nemen.

Ik werd net gebeld door het bedrijf dat de kuubkisten komt leveren. Ik ben op kantoor, dus bel naar huis om de poort open te laten zetten. Neemt mijn zus niet op, en mijn moeder mijn vaders telefoon per toeval, want die stond op stil. Ik weet wel wie ik niet moet bellen als ik in een greppel lig :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:20

Froukje_J schreef:
[ Afbeelding ]

Dan blijf ik toch liever hier in het hoge noorden :+

Froukje jij woont vlakbij mij, ik woon in Froubuurt bijna naast de molen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:12

ik krijg de camera niet aan de praat. Ik denk hardware probleem, want er gaat geen enkel lampje branden, wat voorheen wel het geval was. Dus toch maar een nieuwe besteld. Hoop dat die op tijd binnen is voor mijn hond gaat bevallen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:20

xPabloBokt schreef:
Die van mij zat vanochtend braaf beneden te wachten op haar brokjes (voerautomaat). Ik was laat voor werk dus liep met aardig wat haast heen en weer door de woonkamer, dat had mevrouw besloten toch wel eng te vinden dus die schoot continu heen en weer tussen voerautomaat en gang.

Denk dat kat zelfde dacht over jou :D

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:28

Toen ik nog geen adhd diagnose had en geen medicatie had dronk in altijd energy om me te kunnen focussen

Ik heb heel misschien. Mijzelf geconditioneerd. Want ik kan me een stuk beter focussen met medicatie...maar als echt even moet zitten en knallen kan ik dat echt alleen als ik er energy bij heb :') en dat mag ik eigenlijk weer niet drinken in combinatie met mn medicijnen :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:36

Ik dacht vannacht wat te horen buiten maargoed dat denk ik wel vaker.
Poging tot inbraak bij 3 buren en bij eentje ook echt binnen geweest en vanalles gejat. Zullen ze het hier ook wel geprobeerd hebben. Thank God wel overal in de schuren en niet in huis.

Nadeel is dat ik niet echt subtiel buiten polshoogte kan nemen zonder zelf direct kwetsbaar te staan. Politie bellen schiet dan ook niet op.
Nah maar weer hangsloten gaan kopen en alles extra potdicht maken.

Zijn hier in de omgeving al langer bezig en bij een iemand zo stront brutaal om voor de camera te proosten met een blikje drinken :=

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:37

Paard die besluit om gisteravond laat last te krijgen van een hoefzweer. In de avond. Op 2e Pinksterdag. Terwijl ik op vakantie ben.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:49

denisesilver schreef:
Heb afgelopen jaar met koningsdag €0,50 betaald voor zo'n toiletwagen, en dat was gewoon verassend genoeg het geld dubbel en dwars waard. Nog nooit zo'n ding zo schoon gezien!

Kaitlyn, andere hondeneigenaren is echt voor 90% de reden waarom ik zou twijfelen een hond te nemen.

Ik werd net gebeld door het bedrijf dat de kuubkisten komt leveren. Ik ben op kantoor, dus bel naar huis om de poort open te laten zetten. Neemt mijn zus niet op, en mijn moeder mijn vaders telefoon per toeval, want die stond op stil. Ik weet wel wie ik niet moet bellen als ik in een greppel lig :')

Ja van dat blauwe licht weet ik. Maar buiten dat je je aders niet kan zien kan je ook niet zien hoe schoon vies het is...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:50

Nyaleti schreef:
Ik dacht vannacht wat te horen buiten maargoed dat denk ik wel vaker.
Poging tot inbraak bij 3 buren en bij eentje ook echt binnen geweest en vanalles gejat. Zullen ze het hier ook wel geprobeerd hebben. Thank God wel overal in de schuren en niet in huis.

Nadeel is dat ik niet echt subtiel buiten polshoogte kan nemen zonder zelf direct kwetsbaar te staan. Politie bellen schiet dan ook niet op.
Nah maar weer hangsloten gaan kopen en alles extra potdicht maken.

Zijn hier in de omgeving al langer bezig en bij een iemand zo stront brutaal om voor de camera te proosten met een blikje drinken :=

Net hierom afgelopen zondag overal camera's opgehangen die bij menselijke beweging 's nachts ook gewoon onmiddellijk alarm (sirene en spotlampen) aan gooien en mijn gsm inschakelen en desnoods de alarmcentrale.

Overdag staat ie op gsm inschakelen zonder sirene en spotlampen.
Die kan ik dan wel handmatig vanop afstand alsnog inschakelen indien nodig.

Het wordt te gek de dag van vandaag...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:54

Al jaren wil ik zoiets. Simpel een camera doet ze ook niks want ze weten toch wel dat de politie weinig kan met iemand in het zwart en een bivakmuts op (bij wijze van dan).
Gaat zoiets ook af op vossen, katten etc die langs komen?

Dit is echt zo het nadeel van achteraf wonen.. Maar ben blij dat ze buiten blijven, haal die schuur maar leeg staat toch niks in maar kom aub m'n huis niet in.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:56

Welke camera hebben jullie?

Ik zou er graag een paar op solar hebben.
Maar trekken die dat in de winter?

Heb toevallig vorige week 1 bij de action gekocht om eens te proberen.
Wetende dat dat natuurlijk geen vergelijk is met een goed merk.

Want de meldingen die doen maar wat :D
Maar het beeld is goed.
En nu met lange dagen gaat de batterij ook goed mee.
Maar in de winter met weinig licht?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:16

Schuur_ schreef:
denisesilver schreef:

Ja van dat blauwe licht weet ik. Maar buiten dat je je aders niet kan zien kan je ook niet zien hoe schoon vies het is...

Net zoiets als rood licht bij de ramen, dan zie je niet wat er hier en daar wat uitgezakt is :+

Ik heb een spier in mijn buik verrekt gisteren met omdraaien in bed. Echt. Hoe dan?? Heb er nu dus last van. Wil aan de ene kant vanavond gewoon naar training, maar aan de andere kant ben ik echt te moe en heb ik echt zoveel spierpijn. Kijk het maar even aan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 13:17

Little_Gift schreef:
xPabloBokt schreef:

Denk dat kat zelfde dacht over jou :D

Vast.. maar mijn kat heeft geen werk, alleen een voerautomaat die 2x per dag op gezette tijden af gaat. :+