Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:53

Roosch schreef:
Ze hebben van de week een kapotte (was)droger bij ons afgeleverd. Morgen wordt ie opgehaald voor retour en ik moet hem goed verpakken. Oplossing van het heldere licht van bol:
"Ga anders even naar de AH voor een doos!"

.....

Wie haalt m op? Als dat Dynalogic is kun je er ook een laag vershoudfolie omheen wikkelen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:00

Verschillende dozen/karton aan elkaar tapen. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:09

Dynalogic inderdaad. Alleen vershoudfolie is voldoende? :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:11

Roosch schreef:

Ja, gewoon een goede laag omheen wikkelen. Als er maar iets om zit dat beschermt tegen krassen e.d..

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:12

Dank San, dan doe ik er een paar piepschuimstukken tussen en wikkel hem met vershoudfolie in!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:13

Roosch schreef:
Dank San, dan doe ik er een paar piepschuimstukken tussen en wikkel hem met vershoudfolie in!

+:)+.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:19

Een klus krijgen waar ik dus last van de schouder(s)/schouderbladen kan krijgen,
maar als ik het even op een andere manier doe (voor over gebukt) is het een groot probleem
en ik mag morgen niet zeuren dat ik 'pijn' heb.

Met een f#cking schep hakken is al helemaal ruk, en dan is het voorover gebukt grasjes plukken nog fijner,
behalve die vieze dikke wormen er tussen. :\ :r
(Kwam ze tegen van zeker 10-15cm lang, en heeeeeul dik)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:32

Polarize schreef:
Hoe erg is het als ik voor iets wat 5 minuten fietsen is de scooter pak :+ niet lui, maar ben echt moe en wil als ik weer thuis kom ook nog productief kunnen zijn

Soms is het niet anders. Zaterdag de auto gepakt naar vrienden en vanwege autoluwe bruggen is het dan ruim 10 minuten. En met de fiets nog geen 5. Maar ivm ziek zijn geen conditie meer om te fietsen :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:59

Roosch schreef:

Over Dynalogic gesproken. Ze komen wat afleveren met tijdvak 08.00. - 22.00 uur. Eeeeh, dus dan moet ik de hele dag thuis zijn? Dan kan het dus voorlopig niet worden afgeleverd, misschien ergens volgende week een keer?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:03

Mijn moeder die weer zeer overdreven op een sarcastische opmerking reageerde. Het was geen eens een sneer. Moeilijk te peilen soms , het ene moment kan ze het allemaal hebben en doet ze zelfs mee en zo ineens slaat dat helemaal om en mag ik nog net niet uit huis vertrekken?

Ik zei nu ook dat die overdreven reactie nergens voor nodig was, en dat het belachelijk is om te denken dat ik het meen dat ik vervelend vind dat mijn beide ouders de hele week thuis zijn.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:08

Met spoed een oppashond aangenomen.
Zou met katten moeten kunnen. Niet dus, blijft als een gek tegen mijn katten blaffen en rent er achteraan.
Katten kunnen gelukkig naar boven en buiten maar gewoon poedersuiker dat mijn dieren zich moeten aanpassen.

Pakt geen rust (logisch vandaag) maar heeft geen mat mee? dus kan hem ook niet op z'n plaats sturen.
En echt stront in z'n oren. Doet precies waar die zin in heeft.

Hopelijk morgen beter nadat hij een beetje tot rust is gekomen.
Allemaal geen drama maar zeg dan niet dat hij top luistert, ook bij vreemde.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:10

Suzanne F. schreef:
Roosch schreef:

Over Dynalogic gesproken. Ze komen wat afleveren met tijdvak 08.00. - 22.00 uur. Eeeeh, dus dan moet ik de hele dag thuis zijn? Dan kan het dus voorlopig niet worden afgeleverd, misschien ergens volgende week een keer?

Je kan zelf een leverafspraak maken. Dan kies je zelf de dag waarop ze komen. Maar een tijdvak kiezen kan idd niet als het bedrijf waar je van koopt die optie niet aanbiedt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:15

_San87_ schreef:
Suzanne F. schreef:

Je kan zelf een leverafspraak maken. Dan kies je zelf de dag waarop ze komen. Maar een tijdvak kiezen kan idd niet als het bedrijf waar je van koopt die optie niet aanbiedt.

Ja ik heb dus nu ruim een week later ingepland. Omdat ik zeker wist dat ik die dag van 8-22 uur thuis zou zijn. Maar zo’n tijdvak is wel bizar vind ik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:18

Suzanne F. schreef:
_San87_ schreef:

Ja ik heb dus nu ruim een week later ingepland. Omdat ik zeker wist dat ik die dag van 8-22 uur thuis zou zijn. Maar zo’n tijdvak is wel bizar vind ik.

Sja, Dynalogic is duur. Heel goed, maar duur. Veel bedrijven kiezen dan voor een service zonder tijdsvakkeuze want zij betalen de levering.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:19

Nyaleti schreef:
Met spoed een oppashond aangenomen.
Zou met katten moeten kunnen. Niet dus, blijft als een gek tegen mijn katten blaffen en rent er achteraan.
Katten kunnen gelukkig naar boven en buiten maar gewoon poedersuiker dat mijn dieren zich moeten aanpassen.

Pakt geen rust (logisch vandaag) maar heeft geen mat mee? dus kan hem ook niet op z'n plaats sturen.
En echt stront in z'n oren. Doet precies waar die zin in heeft.

Hopelijk morgen beter nadat hij een beetje tot rust is gekomen.
Allemaal geen drama maar zeg dan niet dat hij top luistert, ook bij vreemde.

Fleecedeken opvouwen naar zijn maat ongeveer en dat aangeven als plaats.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:24

Josien_ schreef:
denisesilver schreef:
Loop me weer gek te maken over de hoefbevangenheid van de pony. Ik wil volgend jaar een Welsh erbij hebben (grote sectie c of kleine sectie d), maar ik blijf zo huiverig voor hb. Terwijl in alle jaren dat we paarden hebben, waaronder ook drie shetlanders, maar twee paarden hb hebben gehad. Een daarvan door prednison, en de pony zeer waarschijnlijk door een samenkomst van omstandigheden. Daarbij heb ik van mensen met ervaring met de verschillende secties begrepen dat de cobs veel minder vatbaar zijn dan de sectie a en b’s. Ik maak mezelf er gewoon gek mee, en ik blijf er zo over twijfelen. Is er een ponyras wat er bijna niet vatbaar voor is?

Gefeliciteerd, Marlinde!

Geen idee of ik representatief ben, maar ik ken veel cobs (heb er zelf 2) en voor zo ver ik weet ken ik er geen die hoefbevangen zijn geweest.
Ze hebben wel snel de aanleg om dik te worden, waardoor een vermoeden wel eens wordt uitgesproken maar vooralsnog niet bevestigd.

On topic: ik erger me aan mijn rugpijn :Y)

Bedankt, Josien. Ik hoor het inderdaad van fokkers ook, dus ik moet me eroverheen zetten, maar het is fijn om bevestiging te krijgen. Sterkte met je rug!

Imaudy, die heb ik volgens mij ook gezien! Schitterend dier, maar ik ga volgend jaar pas opzoek en heb een sterke voorkeur voor merries :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 21:17

De komende 2 weken rijden er geen treinen tussen Rotterdam en Den Haag… Alsof mijn reis naar kantoor normaal gesproken al niet lang genoeg duurt. Kan dus ook nog eens omreizen zucht en het zal nog wel drukker zijn. Heb er zoveel zin in, om 6 uur de deur uit -O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 21:42

Ja de droger werd ook aangekondigd op tussen 8 en 22 uur afgelopen zaterdag. :') blij dat ik niet op tijd uit m'n nest ben gekropen want hij kwam uiteindelijk half 4 ofzo.

Uiteindelijk reageerde Dynalogic snel en beleefd en gaven ze aan dat ik hem niet hoefde te verpakken want dit was full service. Had die tut van de klantenservice van bol ook wel even mogen vertellen ipv haar "ga maar ff naar de AH". Ik had ook nog even gebeld en haar collega van telefonie kon er ook wel om lachen. Die antwoordde "ja, zo een ding past prima in een bananendoos inderdaad!" :') en gaf mij keurig antwoord dat ze dat inderdaad niet van een klant kunnen verwachten.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 00:45

Ugh verschrikkelijk dynalogic tot 4 keer toe niet geleverd en weigeren te bellen. Mijn voordeur zit een beetje verstopt en staat consequent bij de buren aan te bellen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 05:54

Ik zou de hele dag nog wel kunnen slapen, zo voel ik mij.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 07:31

Hier sluit ik me bij aan

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 07:35

_San87_ schreef:
Suzanne F. schreef:

Hier in België had ik onlangs ook een levering door Dynalogic. Inderdaad was het tijdvak eerst erg ruim, maar dat werd in de loop van de dag telkens bijgewerkt, zodat ik uiteindelijk wel een behoorlijk correcte inschatting had. Misschien is dat bij jullie ook zo?

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 07:40

Ik erger me aan mijn kat. Die sinds sinds half augustus in het verband door een grote wonde, en ik was zo trots dat het zo'n brave patiënt is, en zo'n proper katje, was nochtans al jaren geen kattenbak meer gewend maar door zijn huisarrest nu weer wel.

Helaas vertikt hij sinds enkele dagen in zijn kattenbak te gaan en gebruikt nu mijn tapijt. Die heb ik nu weggehaald, plaste hij vanmorgen op mijn zetel (gelukkig op deze die versleten is en toch vervangen moet worden).

Ik vraag me af of het protest zou kunnen zijn omdat hij niet buiten mag? Hoewel, lijkt wat vergezocht, maar is toch begonnen nadat hij 1x ontsnapt was en toch weer van de buitenlucht geproefd had. Gelukkig mag morgen het verband eraf, ik wou er eerst een huiskat van maken, maar nu heeft hij me toch op andere gedachten gebracht, al zal ik doodsangsten uitstaan de eerste dagen vrees ik.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 07:44

Hwn kan het zijn dat de kat op het moment toch iets van ongemak heeft met de kattenbak door het verband/de wond? Zou wel een beetje apart zijn dat het zo laat komt, maar misschien dat het een toch een keer pijn heeft gedaan en hij daardoor niet meer op de kattenbak wil

Eigenlijk heb ik geen zin in school maar ik krijg het voor elkaar om elke keer tijdens de SLB les ziek te zijn of gewoon te skippen, dus ik ga vandaag toch maar echt heen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 07:55

hwn schreef:
_San87_ schreef:

Hier in België had ik onlangs ook een levering door Dynalogic. Inderdaad was het tijdvak eerst erg ruim, maar dat werd in de loop van de dag telkens bijgewerkt, zodat ik uiteindelijk wel een behoorlijk correcte inschatting had. Misschien is dat bij jullie ook zo?

Ja dat mag ik wel hopen ja. Ik ga niet de hele dag op de bank zitten en naar de deur staren. Ik wil mijn dakkapel schilderen dus sta dan ergens op een lange ladder 6 meter hoog. Als ik weet wanneer ze ongeveer komen zorg ik dat ik voorbuiten bezig ben.