Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Roosch schreef:Bij mij is gewoon het probleem: als ik nu iets bedenk, wil ik dat het gisteren geregeld is.
Af en toe behoorlijk onpraktisch.
MoniekJ schreef:Voor een standaard afspraak naar het ziekenhuis, vervolgens mag ik niet meer weg.
Roosch schreef:Bij mij is gewoon het probleem: als ik nu iets bedenk, wil ik dat het gisteren geregeld is.
Af en toe behoorlijk onpraktisch.
fotolijstje schreef:Pfff, deze gast is gestoord!
Ik zou met iemand iets doen vanavond maar hij werd echt helemaal gestoord dat ik zei dat ik ook dingen met andere mannen deed, want we hadden NIKS en elkaar nog NOOIT gezien.
Ik zei als smoes ja sorry mijn vriendin heeft een klein ongelukje gehad en heeft me nodig.
Alleen ik had mijn locatie nog aan staan en ben in slaap gevallen. Hij heeft me 25 keer zitten bellen. 3x op een telefoonnummer en toen had ik hem geblokkeerd, ging die verder op een onbekende nummer..
Dreigt die nu dus naar mijn ouders te gaan om te vertellen wat ik allemaal doe met mannen (wat ze al weten overigens ik ben daar duidelijk in)
Cambionn schreef:Dat ik een ongeduldige troela ben, en DHL technische storing heeft waardoor mijn pakket langer duurt. Ik kan het vrijdag pas gebruiken, maar toch wil ik het nu. En dan ook nog "bedankt voor je begrip". Wie zegt dat ik begrip heb, duurt al lang genoeg met pasen ertussen .
In verlengde ervan, dat ik mijn nieuwe telefoon niet op verlengingsdatum kan krijgen maar een dag later, ondanks dat die op voorraad is bij de winkel (ze willen namelijk perse een nieuwe sturen vanuit hoofdkantoor). En de dag erna ben ik niet thuis, dus wordt het nog een dag later. En ook hier heb ik niet een nieuwe telefoon nodig, mijn oude doet het prima. Maar ik wil hem gewoon.
Waarom ben ik zo .
Cambionn schreef:Dat ik een ongeduldige troela ben, en DHL technische storing heeft waardoor mijn pakket langer duurt. Ik kan het vrijdag pas gebruiken, maar toch wil ik het nu. En dan ook nog "bedankt voor je begrip". Wie zegt dat ik begrip heb, duurt al lang genoeg met pasen ertussen .
In verlengde ervan, dat ik mijn nieuwe telefoon niet op verlengingsdatum kan krijgen maar een dag later, ondanks dat die op voorraad is bij de winkel (ze willen namelijk perse een nieuwe sturen vanuit hoofdkantoor). En de dag erna ben ik niet thuis, dus wordt het nog een dag later. En ook hier heb ik niet een nieuwe telefoon nodig, mijn oude doet het prima. Maar ik wil hem gewoon.
Waarom ben ik zo .