Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:34

M'n paard die ik een kleiner strookje gras had gegeven ivm teveel gasvorming en lichte buikpijn. Maar die trut stond vanmorgen vroeg aan de andere kant van t draad in t verse gras. Grmbl.

En aan het brandalarm dat af ging op werk en we een tijd buiten hebben moeten staan koukleumen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:38

Zebrastreep assistenten van huisartsen die niet meewerken praat me er niet van. Je moeder is helaas niet de enige, tegenwoordig moet je echt sterk in je schoenen staan om een huisarts te mogen zien lijkt het wel.

Echt blijven drammen hoor, het klinkt niet best en als de fysio ook liever een foto wil voordat hij er iets aan doet is er echt wel wat aan de hand.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:41

Ineke2 schreef:
Zebrastreep assistenten van huisartsen die niet meewerken praat me er niet van. Je moeder is helaas niet de enige, tegenwoordig moet je echt sterk in je schoenen staan om een huisarts te mogen zien lijkt het wel.

Oh ja verschrikkelijk..

Laatste keer verging ik al paar dagen van de rug pijn. Kon niet zelfstandig aankleden of iets..
Ik moest maar tramadol nemen (schreef de assistent voor met goedkeuring van huisarts) en moest maar in beweging blijven...

Uit eindelijk bij de fysio geweest en die stuurde mij weer terug naar de huisarts..
Toen moest ik maar rust houden.. (nog steeds alleen telefonisch)..

Gelukkig uit eindelijk wel beter gegaan, maar heeft lang geduurd..

Durf nu de huisarts niet meer te bellen als er iets is. Loop liever door met iets. Voel me niet gehoord. Maar helaas kan ik ook niet naar een ander.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 22:03

Waarom de tandarts zo verschrikkelijk duur is... het is ook meer een gevoel dat het echt niet meer leuk is en dat alleen mensen met veel geld de tandarts kunnen betalen.
Ik heb zo'n verschrikkelijk k*tgebit gewoon...

En de ergernis is dat ik mijn spaargeld moet aanbreken...

Bullebeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 22:44

Aan alles en iedereen. Niks gaat zoals ik zou willen. De ene teleurstelling na de andere. Daardoor erger ik ook weer aan mijzelf. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.

Grootste ergenis van vandaag is dat mijn superfijne fysio er mee stopt |( ik loop al jaren bij diegene

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 22:49

Zak 1 kattebrokjes willen mengen met zak 2.
Hersluitbare zak was goed dicht,althans dat dacht ik toch.
Ik draai de zak rond.Heel de keuken onder de brokjes.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 23:15

Bhs besteld. Waarom zijn die dingen zo verrekte duur, na een jaar zijn ze echt afgedragen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 00:47

Ken je dat gevoel in je lijf als je je uitrekt of duf wakker wordt na een dutje? Best lekker voor een paar seconde hè?
Ja dat heb ik al dagen lang telkens in vlagen. Niet eens perse als ik moe ben of rustig zit. Mijngod wat een irritant gevoel :=

Hoe omschrijf je dit in een Google search? Ik wil weten waarom ik dit nu weer heb

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 04:38

Gewoon ruim twee uur voor de wekker wakker.... oké ik moet vroeg beginnen maar zo vroeg op is ook niet nodig...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 07:24

Dat ik eerst nog iets voor m’n studie moet afmaken voordat ik kan vertrekken op vakantie. :+

Gisteravond kon het niet want moest m’n zieke hamster naar de oppas brengen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 07:44

Lekke band langs de A15. Shoot me :').

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 08:16

Sterkte. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 08:20

Ik moet echt grandioos nodig plassen, maar nog geen bedrijf open waar ik kan vragen of ik even naar t toilet mag :=.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 08:23

purny schreef:
Waarom de tandarts zo verschrikkelijk duur is... het is ook meer een gevoel dat het echt niet meer leuk is en dat alleen mensen met veel geld de tandarts kunnen betalen.

Ik heb soms wel eens het idee dat het allemaal wel overtrokken duur is.

En dat er ook flink wordt gesjoemeld.

Mijn man moest een kies verwijderen. Verdoving, en plop hij was er uit. Binnen tien minuten stond hij weer naast de stoel.
Werd het weg gezet als enorm gecompliceerde lastige verwijdering van element.
Bammmm... enorme rekening.
Hij is nu overgestapt naar een andere tandarts.
Deze tandarts maakte meerdere rekeningen waar dingen op stond wat totaal niet gebeurd was. -O-

Dat vindt ik graaiers.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 08:35

maralyn schreef:
purny schreef:

Ik heb soms wel eens het idee dat het allemaal wel overtrokken duur is.

En dat er ook flink wordt gesjoemeld.

Mijn man moest een kies verwijderen. Verdoving, en plop hij was er uit. Binnen tien minuten stond hij weer naast de stoel.
Werd het weg gezet als enorm gecompliceerde lastige verwijdering van element.
Bammmm... enorme rekening.
Hij is nu overgestapt naar een andere tandarts.
Deze tandarts maakte meerdere rekeningen waar dingen op stond wat totaal niet gebeurd was. -O-

Dat vindt ik graaiers.

Dat laatste is niet graaien, maar (zorg-)fraude plegen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 08:47

_San87_ schreef:
Ik moet echt grandioos nodig plassen, maar nog geen bedrijf open waar ik kan vragen of ik even naar t toilet mag :=.

Je mag hier wel in Hendrik Ido Ambacht even als je in de buurt ben. :+

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 08:57

Hier gisteren eindelijk naar de tandarts geweest en dat draadje is eruit, wat een verademing. Vrijdag krijg ik m’n nachtbeugel al. Dus dat is extreem snel, erg blij mee! Wel bang dat m’n tanden los zitten, want zo’n gevoel geven ze me. Vrijdag maar eens met de tandarts overleggen. Ik weet wel dat m’n tandarts verzekering volgend jaar om hoog gaat :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 09:18

Weer eens wakker geworden met hoofdpijn.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 09:21

Planners en communicatie....
Echt waardeloos.
Mijn collega kreeg gister om 10.30 al te horen dat de vrachtauto vandaag klaar zou zijn.
En ik kreeg het om half 4 te horen terwijl ik eigenlijk de auto smiddags zou halen

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 09:22

Ongelukje met broodmes. Broodmes vs vinger 1-0..
Dat was een hectische start van de dag.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 09:50

Arethe mes gaat bijna altijd winnen van je hand en vingers. Sterkte.

Ik werd verkouden wakker. En ik heb het vreselijk koud.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 10:01

Vanmorgen sta ik bij het stoplicht te wachten, staat er ook een meisje op de fiets aan de overkant te wachten en achter haar een oudere man op een scooter.
Hij begint wat aan haar tas te frummelen achter op de bagagedrager, meisje kijkt achterom , man gaat weer verder.
En toen ging mijn stoplicht op groen en nu erger ik me eraan dat ik niet weet hoe het zit of is afgelopen.
Het was een super druk kruispunt met veel auto’s en fietsen dus ik had zowiezo niks kunnen doen of hoorden deze mensen juist bij elkaar…
Ik weet het niet maar ergert me wel!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 10:42

Mijn ex zou vorig jaar september eigenlijk een dag extra erbij krijgen, daar heeft hij toen zelfs de scheiding nog op tegen gehouden want dat moest persé in het ouderschapsplan. Maar toen het zover was wilde hij dat niet want dat lukte niet met werk (hij is zzp’r). Nu zijn we een jaar verder en wil hij kijken of hij alleen zoon een extra dag kan hebben want die is al ouder en zou zich dan zelfstandig kunnen vermaken terwijl ex boven aan het werk is. Of te wel, zoon mag komen en wordt achter zijn computer gezet, maar hè hij is wel extra bij papa. (En wat als hij zich toch niet zelfstandig vermaakt?) En tegen dochter zeggen we gewoon dat ze niet extra mag komen. Echt ik snap die man soms echt niet.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 10:47

Aan dat ik één van mijn oude konijntjes moet laten inslapen door mijn eigen schuld.
Vorige week zet ik haar in een groter verblijf als in een deeltje van de tuin,3x8m ongeveer.
Ze had al wegens ouderdom een tijdje een klein probleem met één achterpoot.Die was niet meer zo mobiel.
Nu heeft ze gek lopen doen en begon ze te slepen met haar andere poot.Maar ze was nog goed actief,alert,at nog goed.
In het verblijf staat ook een bovenkant van een kattenbak waar ze regelmatig onder zit.
Deze morgen ga ik naar haar toe en merk ik dat de huid en vlees van één achterpoot volledig door is.
Bij nader onderzoek vermoed ik dat ze met haar poot achter het randje van de bak is blijven hangen.

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 10:54

Dat is niet jou schuld, dat is een ongeluk. Praat dit jou zelf alsjeblief niet aan. Veel sterkte :(:)