Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Dat als ik met iemand afspreek diegene altijd aan de late kant is. Ik ben dan altijd netjes op tijd.
purny schreef:Dat als ik met iemand afspreek diegene altijd aan de late kant is. Ik ben dan altijd netjes op tijd.
saskiaojan schreef:purny schreef:Dat als ik met iemand afspreek diegene altijd aan de late kant is. Ik ben dan altijd netjes op tijd.
Zo herkenbaar, nu ook weer vriendin zou om 12.30 hier zijn, ik al helemaal klaar om te gaan….
Ondertussen weet ik bij haar dat ze altijd te laat is, maar toch zit ik weer netjes te wachten
denisesilver schreef:[ [url=m/e3qOmH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zien jullie die wolk? Dat is dus rook. Nog nooit van zoveel plekken brandweer horen komen. Nog enigszins geluk dat de wind de andere kant opstaat
Nyaleti schreef:denisesilver schreef:[ [url=m/e3qOmH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zien jullie die wolk? Dat is dus rook. Nog nooit van zoveel plekken brandweer horen komen. Nog enigszins geluk dat de wind de andere kant opstaat
Is dit in Etten-Leur?
Ik zit 2 dorpen verder dan Breda en zie hier nog een rookwalm in de verte![]()
Geen idee of het daarvan is of toch iets dichterbij maar zie geen recente meldingen van de brandweer
Nyaleti schreef:denisesilver schreef:[ [url=m/e3qOmH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is dit in Etten-Leur?
Ik zit 2 dorpen verder dan Breda en zie hier nog een rookwalm in de verte![]()
Geen idee of het daarvan is of toch iets dichterbij maar zie geen recente meldingen van de brandweer
M_D_H schreef:Met ruzie vertrokken bij mijn ouders omdat mijn moeder altijd partij kiest voor mijn broertje...
Altijd!
Het maakt niet uit dat hij diegene is die de boel opstookt, het maakt niet uit dat hij diegene is die doorgaat tot het ruzie is, het maakt niet uit dat hij diegene is die niet stopt...
Zodra ik mijn stem verhef (Wat ik uit frustratie uit eindelijk doe en waarvan ik het gevoel heb dat ik het moet doen om gehoord te worden) ben ik de boeman en heb ik het gedaan.
Ik was er vandaag gewoon zo klaar mee dat ik mijn spullen heb gepakt en dat ik ben vertrokken.
Mijn man verbrande nog zijn mond aan zijn koffie om achter mij aan te rennen. Mijn vader vond het enorm vervelend en baalde heel erg, heeft nog gevraagd of ik nog weer binnen kom om het uit te praten, maar dat heb ik geweigerd. Misschien dat er nu dan eindelijk wat verandert!
friendly schreef:Uit ervaring betwijfel ik dat.M_D_H schreef:Met ruzie vertrokken bij mijn ouders omdat mijn moeder altijd partij kiest voor mijn broertje...
Altijd!
Het maakt niet uit dat hij diegene is die de boel opstookt, het maakt niet uit dat hij diegene is die doorgaat tot het ruzie is, het maakt niet uit dat hij diegene is die niet stopt...
Zodra ik mijn stem verhef (Wat ik uit frustratie uit eindelijk doe en waarvan ik het gevoel heb dat ik het moet doen om gehoord te worden) ben ik de boeman en heb ik het gedaan.
Ik was er vandaag gewoon zo klaar mee dat ik mijn spullen heb gepakt en dat ik ben vertrokken.
Mijn man verbrande nog zijn mond aan zijn koffie om achter mij aan te rennen. Mijn vader vond het enorm vervelend en baalde heel erg, heeft nog gevraagd of ik nog weer binnen kom om het uit te praten, maar dat heb ik geweigerd. Misschien dat er nu dan eindelijk wat verandert!
Ik wil even zeggen dat ik t een sterk staaltje ballen vind dat je niet terug bent gegaan en niet hebt toegegeven, wat je anders wel altijd gedaan hebt als ik het zo lees. Sneu dat t nodig is maar hopelijk schrikt je moeder hier zo hard van dat ze op z’n minst even erover na gaat denken.
friendly schreef:M_D_H schreef:Met ruzie vertrokken bij mijn ouders omdat mijn moeder altijd partij kiest voor mijn broertje...
Altijd!
Ik wil even zeggen dat ik t een sterk staaltje ballen vind dat je niet terug bent gegaan en niet hebt toegegeven, wat je anders wel altijd gedaan hebt als ik het zo lees. Sneu dat t nodig is maar hopelijk schrikt je moeder hier zo hard van dat ze op z’n minst even erover na gaat denken.
denisesilver schreef:Heftige ergernissen allemaal vandaag![]()
MyWishMax, enig idee welke organisatie ervij betrokken was? Ik zou daar achter elkaar een klacht bij indienen en eventueel een agenda van hun, zodat je ze in het vervolg kunt ontwijken.
JustMe, is het het zwemmen an sich wat hem niet lukt? Veel mensen die angst hebben met zwemmen hebben baat bij het eerst leren van rugslagen. Dan heb je minder het gevoel te verdrinken/water naar binnen te krijgen dan met borstslagen. Bizar eigenlijk dat er niet specifiek zwemlessen zijn voor kinderen met angst.
MDH, ik sluit me helemaal bij friendly aan!