Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Ik zou goed voor mezelf zorgen Steenbok. Anders appt hij over een maand weer en dan spreek je weer met hem af. Dat kunnen hele nare aantrek en afstoten situaties worden. Sommige mensen kicken daar op en zien het als een soort spel of voelen zich daar beter door. Maar met jouw gevoel wordt liever niet gespeeld dus ik denk dat je er goed aan doet om je te beschermen daartegen.
Suzanne F. schreef:Ik zou goed voor mezelf zorgen Steenbok. Anders appt hij over een maand weer en dan spreek je weer met hem af. Dat kunnen hele nare aantrek en afstoten situaties worden. Sommige mensen kicken daar op en zien het als een soort spel of voelen zich daar beter door. Maar met jouw gevoel wordt liever niet gespeeld dus ik denk dat je er goed aan doet om je te beschermen daartegen.
Sanne1977 schreef:Suzanne F. schreef:Ik zou goed voor mezelf zorgen Steenbok. Anders appt hij over een maand weer en dan spreek je weer met hem af. Dat kunnen hele nare aantrek en afstoten situaties worden. Sommige mensen kicken daar op en zien het als een soort spel of voelen zich daar beter door. Maar met jouw gevoel wordt liever niet gespeeld dus ik denk dat je er goed aan doet om je te beschermen daartegen.
dit dus. Ik heb maanden in een aantrekken/afstoten situatie gezeten met een narcist. Ik merkte dat hij het echt als een spel zag en steeds ging drammen en berichtjes sturen als ik dan niet meer wilde nadat ik voor mijzelf koos. Ik heb zo met mijn gevoel laten spelen en daar wel echt een tik van gehad. Dat wil je echt niet!
pien_2010 schreef:Wat ik me afvraag is, staan jullie open voor ongeplande verrassingen? Uitleg vanwaar deze vraag...
In mijn omgeving is een man die alleen woont en geen relatie meer wilde een vrouw tegengekomen (een tijd geleden) waar hij jaren geleden een leuk contact mee had. Beiden waren toen bezet. Ze hebben een hele leuke avond gehad. Zij was ook alleen. Hij had besloten het daarbij te laten daar ze ook in verwachting was van haar ex en dat vond hij te ingewikkeld.
Zij belde hem na een paar weken om hem uit te nodigen voor een date. Hij is toch gegaan ondanks zijn twijfels en die twee zijn smoorverliefd geworden .
Tja hoe het gaat lopen weten ze niet en ze blijven voorlopig apart wonen en wellicht voor heel lang of altijd. Ze zien wel. Ze laten het allemaal op zich afkomen. Ook de baby en wat dit betekent voor hen.
Toen ik dit verhaal hoorde,moest ik lachen natuurlijk want is best wel bijzonder allemaal en ook het leven in het hier en nu, maar vroeg me af "staan mensen open voor zoiets onverwachts in dit topic?".
En ik weet dat er veel mensen zijn die geen kinderen willen dus de vraag is niet aan hen gesteld.
Deze man had zich een leven zonder kinderen voorgesteld, maar meer omdat het niet op zijn pad kwam en dat het prima was daten met vrouwen zonder kinderwens. Hij zat daar totaal niet mee, ook al vindt hij kinderen wel leuk.
Dit verhaal zal ik van een afstandje kunnen volgen en ik ben benieuwd hoe dit allemaal zich gaat ontwikkelen.