Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 17:28

Tjah ik zou gewoon zelf vragen om wat te gaan doen. Of eerst vragen of hij een afwachtend type is of juist een doorpakker. Het kan best zijn dat dat afwachtende zijn karakter is en dan moet je je afvragen of dat überhaupt wel bij je past. Je kunt iemand niet veranderen

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 18:33

Als je dat soort initiatief graag wil zien, is dit misschien niet de juiste man voor je. Als je hem voor de rest wel leuk vindt, zou ik hem inderdaad zelf vragen en dan kun je altijd (later) nog aangeven dat jij het leuk vindt dat er vanuit hem initiatief komt. Wie weet heeft hij wel een goede reden :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 20:03

Die van Capopjekop vind ik wel een goede: afwachtend of doorpakker?
Als hij zegt doorpakker, kan je hierop inhalen waarom hij nu dan niet doorpakt? Is ie afwachtend, kun je beamen en hem vragen met een knipoog erbij.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 20:20

Ik zou ook niet zo moeilijk doen en het zelf vragen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 20:50

Ik ben ook van doe niet zo moeilijk, we leven niet in 1890. Als ik iets wil dan vraag ik het gewoon.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 21:27

Idd lekker vragen en na een half uurtje drinken kun je echt wel inschatten wat voor man het is en uiteindelijk het eens open gooien wat voor type hij is!

Hier m'n apps er even afgegooid. Ik merk echt nog een dikke blokkade. Waarbij ik de vorige keer dacht oké door.. en swipen fijne afleiding gaf en een nieuw scharrel scoorde merk ik nu echt gewoon een blok van binnen :') . Heb ook nog steeds ergens vragen. Dacht nog zal ik ze op schrijven en alsnog stellen. Aan de andere kant denk ik dat het een dubbele afwijzing opnieuw wordt en moet ik de eer misschien aan mezelf houden. :') .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 21:31

Ik zou goed voor mezelf zorgen Steenbok. Anders appt hij over een maand weer en dan spreek je weer met hem af. Dat kunnen hele nare aantrek en afstoten situaties worden. Sommige mensen kicken daar op en zien het als een soort spel of voelen zich daar beter door. Maar met jouw gevoel wordt liever niet gespeeld dus ik denk dat je er goed aan doet om je te beschermen daartegen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 21:37

Suzanne F. schreef:
Ik zou goed voor mezelf zorgen Steenbok. Anders appt hij over een maand weer en dan spreek je weer met hem af. Dat kunnen hele nare aantrek en afstoten situaties worden. Sommige mensen kicken daar op en zien het als een soort spel of voelen zich daar beter door. Maar met jouw gevoel wordt liever niet gespeeld dus ik denk dat je er goed aan doet om je te beschermen daartegen.

Hij kickt er niet op. Dat geloof ik echt niet. Ik heb hem wel echt goed genoeg leren kennen om te weten dat hij nooit doelbewust daarin iemand zou willen bespelen. Maar vooral. Kom je idd weer op een zelfde punt uit hierna en wat wil ik voor mezelf eruit halen met antwoorden. Misschien moet ik het gewoon nog even een paar dagen geven om daar over na te denken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 21:52

Mannen :')
Ik ben gewoon in een gesprek, ineens vet random: ik wens je in ieder geval het beste toe en dat je vindt wat je zoekt in de liefde.

Okeeeee.
Thank you next dan maar!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 06:57

Zertab schreef:
Mannen :')
Ik ben gewoon in een gesprek, ineens vet random: ik wens je in ieder geval het beste toe en dat je vindt wat je zoekt in de liefde.

Okeeeee.
Thank you next dan maar!

Haha oké.... apar.t

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 07:27

Wel aardig dat hij niet zonder wat te zeggen ontmatcht opzich

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 07:43

Ja dat wel. Maar zo te lezen kwam dit best uit de lucht vallen..

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 08:48

Wij weten verder het gesprek niet. Ik vind het wel netjes gezegt van hem ipv indd niks meer te zeggen.

Zwemmen meer vissen in de vijver, dus de juiste komt vanzelf.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 08:52

Was het die ene die ver weg woont? Dan is het vreemd gezien jullie wel even spreken. Maar zijn tekortkomingen zijn niet jouw probleem.
Als het gesprek niet zo oud is: prima toch.

Sowieso altijd prima. Als iemand het niet ziet zitten dan maar beter zo snel mogelijk.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 13:19

Wat ik me afvraag is, staan jullie open voor ongeplande verrassingen? Uitleg vanwaar deze vraag...

In mijn omgeving is een man die alleen woont en geen relatie meer wilde een vrouw tegengekomen (een tijd geleden) waar hij jaren geleden een leuk contact mee had. Beiden waren toen bezet. Ze hebben een hele leuke avond gehad. Zij was ook alleen. Hij had besloten het daarbij te laten daar ze ook in verwachting was van haar ex en dat vond hij te ingewikkeld.
Zij belde hem na een paar weken om hem uit te nodigen voor een date. Hij is toch gegaan ondanks zijn twijfels en die twee zijn smoorverliefd geworden .
Tja hoe het gaat lopen weten ze niet en ze blijven voorlopig apart wonen en wellicht voor heel lang of altijd. Ze zien wel. Ze laten het allemaal op zich afkomen. Ook de baby en wat dit betekent voor hen.
Toen ik dit verhaal hoorde,moest ik lachen natuurlijk want is best wel bijzonder allemaal en ook het leven in het hier en nu, maar vroeg me af "staan mensen open voor zoiets onverwachts in dit topic?".
En ik weet dat er veel mensen zijn die geen kinderen willen dus de vraag is niet aan hen gesteld.

Deze man had zich een leven zonder kinderen voorgesteld, maar meer omdat het niet op zijn pad kwam en dat het prima was daten met vrouwen zonder kinderwens. Hij zat daar totaal niet mee, ook al vindt hij kinderen wel leuk.

Dit verhaal zal ik van een afstandje kunnen volgen en ik ben benieuwd hoe dit allemaal zich gaat ontwikkelen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 13:22

Wat een mooi verhaal. Ik weet eigenlijk niet of ik daar open voor sta. Dat weet ik pas als het me gebeurt denk ik. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Ik hoop dat ze heel gelukkig worden samen op een manier die hun past.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 13:28

Ik zou zeggen van niet zoals ik er nu in sta (mijn kind is inmiddels groot en ik heb absoluut geen behoefte om weer van voren af aan te beginnen). Maar.. je weet niet hoe het leven loopt. Zou ik mn grote geluk erdoor laten lopen als ik hoteldebotel was? Ik denk het niet.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 13:34

Was niet degene die ver weg woont dat gesprek is al klaar. Het kwam inderdaad uit de lucht vallen. Maar idd netjes dat hij het wel aangeeft :)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 14:05

Misschien had hij wat rode vlaggen in zijn hoofd en voldeed jij aan 1 van de dingen die hij daar bij had
( Bijvoorbeeld, absoluut geen paardenmeisje, iemand die x heeft etc).....
In ieder geval wel fijner dan ghosten.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 14:28

Suzanne F. schreef:

dit dus. Ik heb maanden in een aantrekken/afstoten situatie gezeten met een narcist. Ik merkte dat hij het echt als een spel zag en steeds ging drammen en berichtjes sturen als ik dan niet meer wilde nadat ik voor mijzelf koos. Ik heb zo met mijn gevoel laten spelen en daar wel echt een tik van gehad. Dat wil je echt niet!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 15:09

Sanne1977 schreef:
Suzanne F. schreef:

dit dus. Ik heb maanden in een aantrekken/afstoten situatie gezeten met een narcist. Ik merkte dat hij het echt als een spel zag en steeds ging drammen en berichtjes sturen als ik dan niet meer wilde nadat ik voor mijzelf koos. Ik heb zo met mijn gevoel laten spelen en daar wel echt een tik van gehad. Dat wil je echt niet!

Dat zijn lozers die je beter uit de weg kunt gaan. Heel naar. Ze spelen het spel als de beste dus neem jullie zelf niets kwalijk!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 15:28

pien_2010 schreef:
Wat ik me afvraag is, staan jullie open voor ongeplande verrassingen? Uitleg vanwaar deze vraag...

In mijn omgeving is een man die alleen woont en geen relatie meer wilde een vrouw tegengekomen (een tijd geleden) waar hij jaren geleden een leuk contact mee had. Beiden waren toen bezet. Ze hebben een hele leuke avond gehad. Zij was ook alleen. Hij had besloten het daarbij te laten daar ze ook in verwachting was van haar ex en dat vond hij te ingewikkeld.
Zij belde hem na een paar weken om hem uit te nodigen voor een date. Hij is toch gegaan ondanks zijn twijfels en die twee zijn smoorverliefd geworden .
Tja hoe het gaat lopen weten ze niet en ze blijven voorlopig apart wonen en wellicht voor heel lang of altijd. Ze zien wel. Ze laten het allemaal op zich afkomen. Ook de baby en wat dit betekent voor hen.
Toen ik dit verhaal hoorde,moest ik lachen natuurlijk want is best wel bijzonder allemaal en ook het leven in het hier en nu, maar vroeg me af "staan mensen open voor zoiets onverwachts in dit topic?".
En ik weet dat er veel mensen zijn die geen kinderen willen dus de vraag is niet aan hen gesteld.

Deze man had zich een leven zonder kinderen voorgesteld, maar meer omdat het niet op zijn pad kwam en dat het prima was daten met vrouwen zonder kinderwens. Hij zat daar totaal niet mee, ook al vindt hij kinderen wel leuk.

Dit verhaal zal ik van een afstandje kunnen volgen en ik ben benieuwd hoe dit allemaal zich gaat ontwikkelen.

Verrassingen zijn altijd ongepland toch? :P

Ik denk dat er zaken zijn die ik liever niet wil, zoals:

- mensen die recreatief melk drinken
- gelovig
- etc
- woont in buitenland
Hier kan ik prima een uitzondering op maken als iemand leuk genoeg is

En zaken die ik echt niet wil en geen uitzondering op maak. Ik ben ook neit zo romantisch aangelegd dat ik San een uitzondering maak. Verliefdheid is een chemische reactie die veranderd naar mate tijd verstrekt. Daarna wordt zoiets normaal. Maar dat veranderd voor mij niet dat ik zoiets niet wil. Kinderen vallen daar onder. Een no go.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 16:21

Leuk jullie diverse antwoorden.

Raineri, dat geen kinderen snap ik, dat is zo helder, vandaar dat ik die ook al bij voorbaat uitsloot.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 18:17

In principe zeg ik nu nee. Tegen heel veel dingen. Maar het heet niet voor niks een verrassing dus geen idee of ik er voor open sta als ik verrast word. Dat merk ik dan wel. Ik word eigenlijk nooit verrast, echt zelden. En dan blijkt diegene altijd al een vriendin te hebben dus tja. Dan houdt het op.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 19:45

Mijn relatie was eigenlijk best een verrassing. Hij nodigde me uit (we kenden elkaar van vroeger maar hij was net terug van buitenland dus elkaar al jaren niet meer gezien) Ik heb toen nog gezegd dat het puur vriendschappelijk was en heel duidelijk gefriendzoned. Inmiddels 8 jaar later, getrouwd en een kind :+

Maar ik had ook wel duidelijke eisen zoals geen kinderen. Ik had wel een kinderwens maar stond niet open voor een man met al een kind.