Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 00:06

fleurtjeuh schreef:
Tandartsverzekering geen optie?
Misschien niet meer voor dit jaar, maar dan wel voor volgend jaar?

als een plaatje echt geen blijvende optie blijkt te zijn dan is een jaar tandartsverzekering goedkoper dan 3000 euro voor een implantaat zelf betalen

En anders misschien een second opinion bij een andere tandarts als je twijfels hebt over de motivatie van je huidige tandarts?

Second opinion wilde implantaat in 1x plaatsen, is paar honderd euro goedkoper,maar meer risico op mislukken.Vond plaatje of brug ook geen optie.
Wat verzekeraar betreft,dat is geen filantropie,je betaalt torenhoge premie,met het risico dat ze zeggen dat het probleem vorig jaar begon,en dan niet uit willen keren. Maar uiteraard heb ik de verzekering wat opgehoogd.

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 02:33

Wakker door een grommende hond, dus snel even naar buiten gekoekeloerd, hebben de buren 5 deuren verderop een “gezellig” vuurtje in de tuin van een meter of 2 hoog.... Ze zijn er gelukkig wel zelf bij, maar het knettert als een gek.
Nacht 2 dat ik slecht slaap is een feit +:)+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 06:57

Zoolgangster schreef:
Ik heb een voortand die oplost,dus die moet binnenkort vervangen worden.Tandarts wil me een peperduur implantaat aansmeren,in totaal 3000 euro gaat dat kosten.Heb ik echter het inkomen niet naar,voor zulke stunts, wil het bij een plaatje houden. Maar tandarts wil alleen een tijdelijk plaatje geven,en toch een implantaat. >;)

Ik ben wel voor een implantaat gegaan vorige jaar
Ik heb in dl ca 2200 betaald.

Voordeel is, wanneer al mijn tanden boven stuk zijn moet ik nog 1 implantaat en kan ik boven een handiger klikgebit krijgen

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 08:01

Aan mezelf. Ik kan soms zo dom zijn.
Er zat een vreemde geur in mijn koelkast. Ik bleef het ruiken, zelfs na het schoonmaken ervan. Ik heb uiteindelijk de kip (die net een paar dagen geleden gekocht is en nog houdbaar zou zijn) uit de koelkast gehaald. De bovenkant rook vreemd, maar ik dacht er nog niks van. Misschien had er iets op gelegen.
Na een uurtje hing de geur nog steeds in de koelkast, maar ook de verpakking rook nog steeds vreemd. Even geknepen, geen lucht wat erin of eruit kon. Toch bleef het vermoeden...
Ik pakte een mes, sneed een groot deel van de verpakking open, en in plaats van dat ik voorzichtig snuffel, nam ik toch een teug adem waar ik spijt van kreeg :')
Daarna heb ik flink staan kokhalzen, en allerlei tips die ik vond op internet om de geur eruit te krijgen in de koelkast gedaan. Theezakjes, koffiepad, citroen, hoppa _O-
Maar door dat alles heb ik nu nog steeds een knoop in m'n maag met het kleinste vleugje geur wat ik er nog van opvang %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 08:12

Gisteren uit geweest en nu moe, misselijk en koppijn.

De ergernis is: ik heb absoluut geen druppel alcohol gehad!!! Ik word oud dat ik dan alsnog zo ziek ben. _O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 08:19

Dat mijn man en ik zo verschrikkelijk moe zijn en waarvan! We kunnen de hele dag wel slapen, vreselijk :x

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 10:27

Ik heb blijkbaar bloedarmoede, en heb daar medicatie voor gekregen.
Sinds donderdag voel ik me al erg slecht en heb buikloop. Gisteren ook nog een binnenste buiten spugen...
Dan liever bloedarmoede, want dit is ook niks.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 10:32

Dat zijn toch gewoon ijzer tabletten die je krijgt? In een veel hogere dosis dan dat je bij een drogist kan halen.. Ik moet ze ook slikken maar vergeet het telkens. Merk geen verschil overigens. (Moet 2 keer per week en zit misschien aan 1 keer, dus wellicht iets heel anders dan jij krijgt)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 10:37

Ergenis 1. Ik heb heel de nacht buikpijn gehad, gelukkig uiteindelijk om 7:30 weggezakt maar het was geen pretje
2. De hoofdpijn van gisteren is weer terug.
3. Een luxe probleem, nu ik deze zomer geen vakantie gepland heb moet ik dus kiezen waar ik naartoe ga met mijn gespaarde geld. Maar ik vind het altijd zo moeilijk _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 10:42

Lestrange01 schreef:
Ergenis 1. Ik heb heel de nacht buikpijn gehad, gelukkig uiteindelijk om 7:30 weggezakt maar het was geen pretje
3. Een luxe probleem, nu ik deze zomer geen vakantie gepland heb moet ik dus kiezen waar ik naartoe ga met mijn gespaarde geld. Maar ik vind het altijd zo moeilijk _O-

Srprs.me :j Dan kiezen zij voor je :D

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 11:45

Ghostattack schreef:
Lestrange01 schreef:

Srprs.me :j Dan kiezen zij voor je :D

Ohhh daar ga ik eens even kijken :D

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 11:47

Een schroef bij mijn laptop is eruit :roll:

Nu is mijn laptop voor een deel los. Geen idee waar ik die schroeven kan halen, want ze zijn echt mini.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 11:56

hagelslag schreef:
Zoolgangster schreef:
Ik heb een voortand die oplost,dus die moet binnenkort vervangen worden.Tandarts wil me een peperduur implantaat aansmeren,in totaal 3000 euro gaat dat kosten.Heb ik echter het inkomen niet naar,voor zulke stunts, wil het bij een plaatje houden. Maar tandarts wil alleen een tijdelijk plaatje geven,en toch een implantaat. >;)

Ik ben wel voor een implantaat gegaan vorige jaar
Ik heb in dl ca 2200 betaald.

Voordeel is, wanneer al mijn tanden boven stuk zijn moet ik nog 1 implantaat en kan ik boven een handiger klikgebit krijgen

Ja,dat is het voordeel, al wil men in NL in zo'n geval vaak 4implantaten in de bovenkaak zetten. In de onderkaak zouden 2 genoeg zijn.
Maar ja,het probleem zit bij mij in de bovenkaak...

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 12:44

vikawiek schreef:
De NS. In mei komt een vriend uit Zweden hier vakantie vieren en ik probeer zijn trein te regelen zodat hij zo min mogelijk hoeft over te stappen. Wil de NS hem op één of andere stress gevende route zetten waar je meerdere keren moet overstappen en dan nog met de bus die twee uur langer duurt. Gaan we maar niet doen :')

Zou het kunnen dat er werkzaamheden die dag zijn en hij daarom om moet reizen? Ik wil wel voor je meekijken? Van welk station naar welk station is de reis? En op welke dag?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 13:01

LaPluche schreef:
Sinds donderdag voel ik me al erg slecht en heb buikloop. Gisteren ook nog een binnenste buiten spugen...

Heb je zo voor of na een maaltijd genomen?
Ik zou ze tijdens/na een maaltijd nemen, dan knallen ze niet zo op je maag/darmen.

@zoolganster
Mijn tandarts had het ook erover dat daar waar geen tand zit, dat de kaak zich terug trekt. Het bot dus
En vandaar dat ze daarom liever een implantaat zetten zodat dat niet gebeurd(maar dit weet ik dus niet zeker)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 13:05

hagelslag schreef:
LaPluche schreef:

Heb je zo voor of na een maaltijd genomen?
Ik zou ze tijdens/na een maaltijd nemen, dan knallen ze niet zo op je maag/darmen.

Helaas moet je hiervoor nuchter zijn: 2 uur nadat je wat hebt gegeten en een half uur daarna mag je niks eten. De reden dat ik het ‘vergeet’ want dit komt bijna nooit voor..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 15:11

Dat de grond zo droog is.Als het zo blijft zal er niet veel gras zijn om te hooien.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 19:25

Eigenaren van Joe, de zwerfkat, wilden dat ik hem weer los liet.
Dus met zware tegenzin en behoorlijk gezeur heb ik hem toch laten gaan.
Hij zag er al zoveel beter uit, hij keek weer helder uit de ogen en heeft niet een keer gezeurd dat hij weg wilde.
Van dit koppie
Afbeelding
Naar dit koppie in 6 dagen
Afbeelding
Afbeelding

Als hij weer aan komt lopen heb ik besloten hem binnen te houden en de mensen die zich eigenaar noemen niks mee te delen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 19:27

raampje op een kier, die is zo terug :D

Nee het mag niet iemands "goed" toe eigenen, maar niet teveel praat over maken....

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 19:31

Dan loopt mijn poezel weg, die komt nooit buiten.

Kat kiest zijn baas toch :Y)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 19:34

Wat een verschil, die blik is zo enorm anders!
Echt goed wat je hebt gedaan, jammer dat het zo loopt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 20:32

Mijn verloofde. Hij kan al twee dagen uitslapen. Zitten we een uur samen op de bank, valt hij in slaap. Terwijl ik al het hele weekend vroeg op ben om te werken. Hij kan er niks aan doen maar vind het toch storend.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 20:36

Stalgeld gaat alweer omhoog -O-

Reden echt terrecht maar baal er wel even van

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 21:03

Dat ik al 22 dagen ongesteld ben en mijn vriend niet snapt waarom ik zo chagrijnig ben.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-22 21:07

Lau schreef:
Dat ik al 22 dagen ongesteld ben en mijn vriend niet snapt waarom ik zo chagrijnig ben.

Heb je hjem dit met duidelijke woorden verteld of ben je hints aan het droppen die hij maar moet snappen?