Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Een streepje, hoe licht deze ook is, is positief.
Bij de GGD doen ze ook je neus (en keel)
OleJon schreef:IMANDRA schreef:Ik neem mensen sowieso niet serieus die van die onzinnige benamingen moeten gaan verzinnen om hun ongenoegen te uiten en/of hun punt te maken. "Bekpamper". "Roverheid". etcetera.
Het heet gewoon een mondkapje. Of mond-neus-masker.
Woord wappie gebruik je ook nooit of wel?
Citaat:wappie — iemand die over bepaalde kwesties een zeer uitgesproken mening heeft, die niet op feiten gebaseerd is.
Citaat:wappie — een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën.
Pandora2 schreef:In Ottawa is de noodtoestand uitgeroepen.
De stad is al 11 dagen één grote truckersparking en wordt dag en nacht bezet door demonstranten tegen de coronamaatregelen en de verplichte vaccinatie voor de truckers.
Quebec en Toronto volgen ook.
Ik zou bijna zeggen... daar kunnen ze hier nog een keer een voorbeeld aan nemen![]()
Maar er circuleert blijkbaar een oproep op sociale media om volgende zondag met trucks vanuit alle europese steden naar Brussel te komen om maandag te demonstreren.
Neonlight schreef:In de supermarkt waar ik kom worden mensen wel degelijk aangesproken als ze geen mondkapje dragen. Liggen bij de ingang ook voor iedereen mondkapjes, dus excuus van "ik heb er geen" gaat ook niet op.
loriene schreef:Neonlight schreef:In de supermarkt waar ik kom worden mensen wel degelijk aangesproken als ze geen mondkapje dragen. Liggen bij de ingang ook voor iedereen mondkapjes, dus excuus van "ik heb er geen" gaat ook niet op.
Hier helemaal niets.
Gelukkig zijn hier velen zonder mondmasker.
Friesland wonen wij.
Cayenne schreef:Spenk schreef:Een streepje, hoe licht deze ook is, is positief.
Bij de GGD doen ze ook je neus (en keel)
Dat dacht ik ook, maar ik heb er vandaag dus 4 gedaan (ja, ik ben gek).
En de eerste 2 waren duidelijk positief en 3 uur nog eens 2 keer getest en negatief
Kan dat ook nog?
In ieder geval moet ik vanmiddag een GGD test.
loriene schreef:Neonlight schreef:In de supermarkt waar ik kom worden mensen wel degelijk aangesproken als ze geen mondkapje dragen. Liggen bij de ingang ook voor iedereen mondkapjes, dus excuus van "ik heb er geen" gaat ook niet op.
Hier helemaal niets.
Gelukkig zijn hier velen zonder mondmasker.
Friesland wonen wij.