Maar ik heb deels makkelijk praten, want ik heb 1 punt die echt ALLE bezorgdiensten heeft op 5min rijden en daar bovenop nog extra; DHL zit op een halve minuut rijden, en Mondial relay & homerr ook nog eens bij een ander punt op 7min rijden. PostNL is wel steeds meer weg aan’t gaan en dat vind ik wel jammer - heb nog 1 andere nu op 3minuten rijden, maar dan moet ik wel toevallig net een fijne parkeerplek vinden daar. Dus ik hoop dat ons vaste punt met Alles er toch nooit mee gaat stoppen haha.
Ik kan me goed voorstellen dat voor mensen waar de punten verder weg liggen en ook wanneer punten ermee stoppen of er überhaupt niet zijn in de omgeving, het wel Echt heel erg vervelend is dat Vinted bepaalde bezorgdiensten als standaard gebruikt en je die niet zelf kunt uitzetten, dat ze het je zo door je strotje rammen op deze manier. Maar aangezien het een FR based bedrijf is, snap ik het ergens ook wel. Homerr en MR zal via FR gewoon het meest gunstigst zijn vanuit dat perspectief.
Ik ben wel blij dat ze dit nog niet met DPD hebben gedaan, want dan kom ik ook vaak aan’t annuleren als iemand wat wil kopen

Wendy15
Je kunt inderdaad wel altijd annuleren in zo’n geval.

—
Voor alleen kleren enz kun je ook naar Sellpy kijken. Maar hierbij draag je wel een groot deel van de inkomsten af aan het bedrijf. Je stuurt de kleren op naar hen en zij verkopen het voor je; ze sorteren alles, maken foto’s/advertenties, etc. Je hoeft dan niks meer te doen behalve geld ontvangen haha. Vriendin van me gebruikt dit en is er super tevreden over. Ze zegt dat ondanks dat er een groot deel naar sellpy zelf gaat, ze alsnog altijd wel een leuke bijverdienste heeft en via vinted niet perse meer krijgt ervoor. Ik heb ook nog een tas liggen om te vullen, maar nog geen gebruik van gemaakt.