Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:19

lenaa_tje schreef:
Lief aanbod! Nou lijkt wel zo. Ze is een harde maar een hond van 7kg red het niet tegen 40 kg hond :( en ze gilde het echt uit.

[ [url=m/ef45Rf.jpg]Afbeelding[/url] ] ze lijkt vooral vies maar ik zal haar maar even niet direct kammen.

Meneer was verder vriendelijk en zei dat we ook echt langs moesten komen als ze niet oké zou zijn. Maar je hart zit echt in je keel.

Ach gut das sneu, wat voor ras/kruizing is het eigenlijk?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:20

Ze is een schnautzer/poedel kruising. Met wat meer van de schnautzer.
Spoiler:
een schnoodle maar dat weiger ik te gebruiken :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:24

wyoming schreef:
Ik vandaag mijn ramen gelapt, ik heb er al zo’n hekel aan, kom ik thuis loopt er midden op het raam van boven naar beneden een vogelstront spoor. (Ik woon 2 hoog op een flat met balkon, hoe dan?)

Dat is zo irritant! Ook wel eens gehad en een half uur later was er een reiger, zwaan of gans langs geweest; een grote oliebol tegen mijn versgepoetste pui >;) Ik voel je ergernis!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:29

Mando schreef:
Dat ik mando weer met jeuk vond en dus weer moest wassen en vliegendeken op.
Houdt het dan nooit op.
Ik denk nu zelf pollen maar daar is hij op getest.

Ik ben ook alweer 250, - verderop... nu geen jeuk maar hoesten en benauwd. Zucht weten we weer waarvoor we werken.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:57

Ik erger me aan de mensen die je willen overtuigen over vaccins. Ik laat me vaccineren maar vind het gewoon spannend of ik bijwerkingen krijg en wat het effect op lange termijn is maar dat mag je blijkbaar niet vinden. Je moet of anti vaccineren en anti coronamaatregelen zijn of je moet voor alles zijn en daartussen mag je blijkbaar niet zitten.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 21:12

Helemaal kapot van vandaag, nodigen mijn ouders spontaan mensen met hun honden uit. Nu moet ik binnen blijven met de chihuahua omdat zij niet met andere hondjes kan (heel verhaal, maar dat is gewoon iets wat nooit meer helemaal goed komt bij haar). Dus nu ligt de wawa hier te miepen en mopperen omdat ze de andere honden hoort blaffen en spelen en mijn ouders en die mensen hoort praten, en ik kan niet naar bed. En morgen moet ik weer vroeg op en fit bij revalidatie zijn.
Ook leuk dat het even overlegd wordt. +:)+

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 21:16

Lenaa_tje, wat vervelend! Als ze echt gepakt is en er een kans is dat ze wondjes heeft kan het verstandig zijn om haar te (laten) scheren, in een lange, zwarte vacht is het soms lastig te zien. Bijtwonden kunnen echt nare kleine gaatjes zijn waar veel schade onder kan zitten. Hopelijk houd ze er fysiek en mentaal niet al te veel aan over :(:) sterkte! Voor jouzelf ook, niet niks om je hondje gegrepen te zien worden :(

Ik erger me eraan dat ik ineens alleen nog maar om 7 uur moet beginnen op m'n werk. 1x per week prima maar 5x per week vind ik echt niet leuk meer. Ik kom al vrij lastig m'n bed uit en zo vroeg maakt het niet makkelijker. Maar ik wil er ook niks van zeggen want dan voel ik me zo'n zeur :') ben ook al niet tevreden over m'n aantal uren, ene week 14 uur andere 35. Baal echt een beetje van de nieuwe manager..

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 21:42

Dankjewel goeie tip! Ik heb haar net geborsteld en ze heeft een wondje op haar schouder en in haar nek. Maar ga haar nog wat beter bekijken en kijken of het haar weg geschoren moet. Nooit over nagedacht.
Verder een is haar seresto band stuk. Prijzig grapje.

Vervelend van je werk. Staan er geen tijden in je contract? Zeker gezien je wisselende tijden?

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 21:44

Dat mn dochter van 5 niet wil gaan slapen...
Hallo kind je moet morgen weer naar school hoor :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 21:45

Froukje_J schreef:
Dat mn dochter van 5 niet wil gaan slapen...
Hallo kind je moet morgen weer naar school hoor :+

Sleep is for the weak :))

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 23:05

Merileth schreef:
Ik heb me ingesmeerd voor ik naar buiten ging met werk. Mijn huid is er zelfs nog wat vettig van. Toch verbrand. Hoe dan?

Ik heb geleerd dat zonnebrand tijd nodig heeft om "op sterkte" te komen en smeer mij dus minimaal een half uur voordat ik de zon in ga in.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 23:39

Altijd als ik mijn benen scheer doe ik mijn best om geen stukjes te missen, en elke keer faal ik. Vandaag weer! weer een harige patch van 1cm breed vanaf mijn voet tot net onder mijn knie _O- waarom nou!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 00:24

Bitch fight tussen mijn 2 volwassenen katten. Zoals het nu gaat wordt er dit jaar niks meer gedekt, maar alleen gesteriliseerd. -O-

Maar begin steeds meer te snappen van mijn herplaatser dame.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 00:36

Buren die net naast ons zijn komen wonen, zijn letterlijk nu bezig met meubels schuiven, terwijl ze heel de dag al thuis zijn :+. Had dat niet ff wat uurtjes eerder gekund? :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 01:11

Haha niet vertrouwen op AutoSave in Excel. Ik ben mijn urenverantwoording voor mijn project kwijt van 12 mei tot en met 30 mei. En ik had expres de tijd extra kort gezet, hij sloeg om de 5 minuten was de bedoeling zodat ik het gewoon zorgeloos open kon laten staan |o _-:( :?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 01:19

[***] schreef:
Haha niet vertrouwen op AutoSave in Excel. Ik ben mijn urenverantwoording voor mijn project kwijt van 12 mei tot en met 30 mei. En ik had expres de tijd extra kort gezet, hij sloeg om de 5 minuten was de bedoeling zodat ik het gewoon zorgeloos open kon laten staan |o _-:( :?

Ik druk altijd nog zeker 10 keer bij al mijn verslagen en alles zelf nog op de opsla knop. Soms valt het automatisch opslaan weg als je internet bijv even kort wegvalt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 01:41

Zebrastreep schreef:
[***] schreef:

Ik druk altijd nog zeker 10 keer bij al mijn verslagen en alles zelf nog op de opsla knop. Soms valt het automatisch opslaan weg als je internet bijv even kort wegvalt

Ja had ik dat maar gedaan :x dit was gewoon een bestand waarin ik iedere dag meerdere keren opschreef wat ik had gedaan. Onderbouwing van 60 uur kwijt, van de 240 uur die ik tot nu toe aan project heb besteed, deadline over 2 weken :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 06:09

Ze zijn hier met de weg bezig. Jongens... Het is nog maar 6 uur. Waarom nu al zoveel kabaal -O- :Z

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 06:42

Ik moet weer naar revalidatie (net thuistrain week gehad), en ik heb zo geen zin. Wil mijn bed in elkaar gaan zetten. :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 07:03

Telpeva schreef:
Altijd als ik mijn benen scheer doe ik mijn best om geen stukjes te missen, en elke keer faal ik. Vandaag weer! weer een harige patch van 1cm breed vanaf mijn voet tot net onder mijn knie _O- waarom nou!

Dat, of ik bloed op meerdere plekken :+

Het is dat laserontharing zo duur is... :=

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 07:44

1,5h bij de klant staan (ondertussen al 2h)
Elk mogelijk en voor mij bekend nummer +10x gebeld zonder reactie.
Werkgever op de hoogte gebracht, zodat hij opdrachtgever kan bellen...
Als antwoord krijgen dat hij er niets aan kan doen, ze zo wel zullen komen en ik moet wachten....

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 07:54

Bedelaars op de parking bij de supermarkt. Nummer 1 klampt je aan als je uitstapt, nummer 2 als je karretje pakt en nummer 3 als je met boodschappen terug naar je auto wil. Laat me toch met rust, ga ergens zitten zodat mensen zelf kunnen beslissen je iets te geven.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 09:16

Nieuwe (huur)buren die gaan zitten zeiken over bomen.. Je weet dat die bomen er staan als je gaat huren, je hebt een mega grote tuin met de hele dag zon (gunstigste tuin van het blok) en omdat je tussen 8.00 en 10.00 in de zomer een kwart hoekje zon mist, moet de boom weg.. (niet mijn boom)..

Als je niet van bomen houdt, ga lekker midden in de stad op een flat wonen dan.. ..daahaag vogeltjes :n

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 09:43

Cer schreef:
Nieuwe (huur)buren die gaan zitten zeiken over bomen.. Je weet dat die bomen er staan als je gaat huren, je hebt een mega grote tuin met de hele dag zon (gunstigste tuin van het blok) en omdat je tussen 8.00 en 10.00 in de zomer een kwart hoekje zon mist, moet de boom weg.. (niet mijn boom)..

Als je niet van bomen houdt, ga lekker midden in de stad op een flat wonen dan.. ..daahaag vogeltjes :n

Pfff wat een gezeik.

Die 2 uurtjes met een stukje schaduw overleef je best. Dan ga je in de andere driekwart tuin in de zon zitten, of je gaat huishouden/boodschappen doen, hoef je er niet naar te kijken :+

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 09:47

Ik moet ook even klagen. Gister de eerste dag van van nieuwe werk, wat een drama. Mevrouw had al eerder problemen gehad met de medewerkster en ik ben na een uur weggestuurd omdat ik het niet goed deed.

Was ik vandaag eigenlijk vrij stond er gister avond opeens iemand op de planning voor vanochtend. Vroeg mijn bed uit en erheen. Verwacht die mevrouw mij helemaal niet dus kon weer naar huis... Nou aankomende maandag weer terug en dan zien we wel