En klein katten meisje dat haar vriendin mist, maar die is even logeren bij de kater.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Onze Jumbo gaat al om 7 uur open morgenvroeg dus guess who is going to be there at 7? That's right, ikkerstdrukte proberen enigzins te vermijden.
xPareltje schreef:Dankjewel beide. Ik denk dat ik er toch aan moet geloven want mijn temperatuur gaat steeds omhoog pff, dan maar even een vervelend gevoel..
lenaa_tje schreef:Mkango schreef:Mag je de Kindertelefoon bellen over slechte wifi? Asking for a friend.
Nee WiFi is nog geen kinderrecht![]()
![]()
Ja hier waren mijn leerlingen ook verbaasd over
Marocje schreef:Mezelf: heb alle knutselspullen weggegeven, al een tijd geleden, maar nu wil ik wat kerstkaarten maken voor buren, heb ik helemaal niks meer! Geen simpel vouwblaadje.. had vanalles: 3D kaarten, stickers, stempels.. hele doos vol
denisesilver schreef:Dallista schreef:Mijn ergernis is juist dat ze de groothandels weer hebben dichtgegooid voor particulieren. Die winkels hebben zulke heerlijke dingen te koop...
Mijn ergernis is dat ze ze open hadden gegooid voor particulieren
MarcoBorsato schreef:Marocje schreef:Mezelf: heb alle knutselspullen weggegeven, al een tijd geleden, maar nu wil ik wat kerstkaarten maken voor buren, heb ik helemaal niks meer! Geen simpel vouwblaadje.. had vanalles: 3D kaarten, stickers, stempels.. hele doos vol
Ik dacht dus dat het leuk was voor mijn peuter om zelf kaartjes te maken maar da was nie.
Dus nu heb ik zelf maar geplakt en geknipt maar wel alsof ik een driejarige ben. Inclusief gekras.
Ineke2 schreef:Stom dat ze zo tegen je deden, maar het zegt inderdaad meer over hen dan over jou!Afscheid genomen op mijn werk... Dat was ehm hoe zal ik zeggen... Bijzonder.
2 collega’s vroegen nog wat ik hierna ging doen en de rest zei heel flauwtjes gedag óf negeerden mij zelfs compleet.
Ik vond het niet leuk op het werk al maanden niet, dus nee ik ben niet rouwig erom dat ik weg ben, maar dit gedrag zegt het wel genoeg...
Op naar de toekomst.