Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 21:45

Twijfel buik onrustig en dus venkel thee drinken of kamille thee voor mijn mond die best goed gaat. :=

En klein katten meisje dat haar vriendin mist, maar die is even logeren bij de kater. :knuffel:

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 21:50

Mkango schreef:
Mag je de Kindertelefoon bellen over slechte wifi? Asking for a friend. :+

Nee WiFi is nog geen kinderrecht :j :')

Ja hier waren mijn leerlingen ook verbaasd over :D

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:27

Amandavd schreef:
Onze Jumbo gaat al om 7 uur open morgenvroeg dus guess who is going to be there at 7? That's right, ik :') kerstdrukte proberen enigzins te vermijden.

Dat is mijn planning op 1e kerstdag, Vomar gaat hier dan 9:00u open en ik hooopp dat iedereen dan aan zijn kerstontbijt zit (dan haal ik de onze :') )

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:31

xPareltje schreef:
Dankjewel beide. Ik denk dat ik er toch aan moet geloven want mijn temperatuur gaat steeds omhoog pff, dan maar even een vervelend gevoel..

Ik snap je heel goed! Sinds mijn 3de operatie heb ik schrik voor alles wat met medisch te maken heeft, met het valt echt reuze mee :j

Heb er vandaag helaas voor de 2de keer aan moeten geloven.

De eerste keer heb ik jankend in de auto gezeten omdat ik het zo akelig vond. Maar geloof me, het valt echt reuze mee en het is binnen 2sec gepiept!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:44

Dallista schreef:
Mijn ergernis is juist dat ze de groothandels weer hebben dichtgegooid voor particulieren. Die winkels hebben zulke heerlijke dingen te koop...

Mijn ergernis is dat ze ze open hadden gegooid voor particulieren :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:47

lenaa_tje schreef:
Mkango schreef:
Mag je de Kindertelefoon bellen over slechte wifi? Asking for a friend. :+

Nee WiFi is nog geen kinderrecht :j :')

Ja hier waren mijn leerlingen ook verbaasd over :D

Wat eigenlijk heel raar is op het moment, gezien de online scholen. Hoort er eigenlijk laptops/tablets en wifi beschikbaar gesteld te worden aan de kinderen die deze niet hebben :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:49

Marocje schreef:
Mezelf: heb alle knutselspullen weggegeven, al een tijd geleden, maar nu wil ik wat kerstkaarten maken voor buren, heb ik helemaal niks meer! Geen simpel vouwblaadje.. had vanalles: 3D kaarten, stickers, stempels.. hele doos vol -O-

Ik dacht dus dat het leuk was voor mijn peuter om zelf kaartjes te maken maar da was nie.

Dus nu heb ik zelf maar geplakt en geknipt maar wel alsof ik een driejarige ben. Inclusief gekras. :=

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:54

denisesilver schreef:
Dallista schreef:
Mijn ergernis is juist dat ze de groothandels weer hebben dichtgegooid voor particulieren. Die winkels hebben zulke heerlijke dingen te koop...

Mijn ergernis is dat ze ze open hadden gegooid voor particulieren :')

Hahaha, want...? je werkt bij een groothandel en kreeg allemaal irritante gasten over de vloer die geen idee hadden hoe ze moeten shoppen in een groothandel? :+

Ik vind het echt geweldig, vooral de Sligro heeft van die bakken met oh zo lekker spul, heel veel wildstoofschotels nu natuurlijk, maar ook sate, rendang, teriyaki, boeuf bourguignon etc. Het heeft mij heel wat makkelijke en heerlijke avondmaaltijden bezorgd. Hazenpeper heb ik geloof ik bij zowel de Sligro als de Makro als de Hanos gehaald. :9

Afgezien daarvan: het was ook steeds super rustig winkelen op de tijden dat ik er kwam. Heel wat safer gevoel dan in de supermarkten. (Die vlieger gaat nu natuurlijk niet meer op sinds het sluiten van de niet-essentiële winkels. Kennelijk heeft half Nederland een Makro pasje of zo?! Wel apart hoor...)
Laatst bijgewerkt door Dallista op 21-12-20 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:59

@denisesilver klopt ze lopen wat achter haha.
Gelukkig lopen we in Nederland dan weer wat voor in de meeste gemeentes :j

Maar dallista weet niet waar je woont maar als ik een keer wat voor je moet meenemen.
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 21-12-20 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:02

MarcoBorsato schreef:
Marocje schreef:
Mezelf: heb alle knutselspullen weggegeven, al een tijd geleden, maar nu wil ik wat kerstkaarten maken voor buren, heb ik helemaal niks meer! Geen simpel vouwblaadje.. had vanalles: 3D kaarten, stickers, stempels.. hele doos vol -O-

Ik dacht dus dat het leuk was voor mijn peuter om zelf kaartjes te maken maar da was nie.

Dus nu heb ik zelf maar geplakt en geknipt maar wel alsof ik een driejarige ben. Inclusief gekras. :=

Oh, ben gewoon behoed voor een fiasco! Ik wou dit idd gaan doen met mijn 4 jarige dochter :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:06

Kat die er weer eens met hengel vandoor gaat. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:30

Dat mijn oma buikgriep had wat goed nieuws was we waren bang dat de misselijkheid weg kwam voor een uitzaaiing.

Nu zit ik te denken dat het dus bij mij weg kan komen en via mijn vader daar is gekomen of andersom . Ik had de hele week ook wat buikpijn, niet helemaal fit, moe en ook constant erg misselijk. En in combinatie met ongesteld worden zou het vrij logisch zijn.

Ik voel mijn spanningsklachten ook al direct afnemen nu ik dat denk het zou heel logisch kunnen zijn.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:32

Afscheid genomen op mijn werk... Dat was ehm hoe zal ik zeggen... Bijzonder.
2 collega’s vroegen nog wat ik hierna ging doen en de rest zei heel flauwtjes gedag óf negeerden mij zelfs compleet.

Ik vond het niet leuk op het werk al maanden niet, dus nee ik ben niet rouwig erom dat ik weg ben, maar dit gedrag zegt het wel genoeg...
Op naar de toekomst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:37

Ineke2 schreef:
Afscheid genomen op mijn werk... Dat was ehm hoe zal ik zeggen... Bijzonder.
2 collega’s vroegen nog wat ik hierna ging doen en de rest zei heel flauwtjes gedag óf negeerden mij zelfs compleet.

Ik vond het niet leuk op het werk al maanden niet, dus nee ik ben niet rouwig erom dat ik weg ben, maar dit gedrag zegt het wel genoeg...
Op naar de toekomst.
Stom dat ze zo tegen je deden, maar het zegt inderdaad meer over hen dan over jou!

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:38

Dat ze allemaal lekker aambeien mogen krijgen Ineke!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 00:47

Ik heb zo'n rugpijn en geen pijnstiller helpt. Het is niet eens zo'n erge pijn, maar wel constant aan het zeuren, mn spieren.

Ik wil gemasseerd worden :')

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 00:49

Aan mezelf dat ik kerstcadeautjes te laat heb gekocht, en nu dus om de seconde me mail check om te kijken of het al verzonden is

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 00:50

Weer extreme misselijkheidsaanval. Tijd om naar bed te gaan. Hoop zo dat ik morgen wel naar mijn ouders kan om te fietsen. Op een elektrische fiets. Ik ben verdorie 25 en de kans is groot dat ik het niet eens trek. Terwijl ik zo goed bezig was met conditie opbouwen. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-20 00:59

Gesolliciteerd op een hele leuke vacature voor stage. Het wachten begint weer. :+

Moet in februari beginnen met stage en heb nog steeds niets passends gevonden. Wordt er wel moe van zo onderhand..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 01:09

Nog steeds geen kerstkaarten geschreven, oeps...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 02:55

Zo klaar met die spanning en slapen gaan... Ben weer zo misselijk en buikpijn en heel zenuwachtig en het idee dat ik gek aan het worden ben.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 03:12

Lichte migraine en wat misselijk. Niet kunnen slapen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 03:21

Ook weer wakker :wave: |o

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 04:33

Ook wakker.... beetje jammer want ik dacht na 3 nachten doorslapen dat ik wel weer door had hoe slapen moet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 05:52

Wakker.