MoniekJ schreef:Aan mezelf. Heb echt zoiets van trek mijn sensor en insulinepomp van mijn lijf en zoek t maar uit. (Gaat niet echt helpen, dat snap ik ook)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnexUdith schreef:Aan mijn auto stom ding
Weer lekker stotteren en geen vermogen weer uit en aan dan weer paar km goed en dan weer....
Het gaat in fasen gaat dan weer hele tijd goed en dan weer fout. Bij de garage geweest en natuurlijk rijd die dan perfect en niks te vinden.
Heb af en toe de neiging om dat ding weer te verkopen en een andere te kopen maar ja iemand anders opzadelen met het probleem is ook niet heel netjes.
NoTwixLeft schreef:AnnexUdith schreef:Aan mijn auto stom ding
Weer lekker stotteren en geen vermogen weer uit en aan dan weer paar km goed en dan weer....
Het gaat in fasen gaat dan weer hele tijd goed en dan weer fout. Bij de garage geweest en natuurlijk rijd die dan perfect en niks te vinden.
Heb af en toe de neiging om dat ding weer te verkopen en een andere te kopen maar ja iemand anders opzadelen met het probleem is ook niet heel netjes.
Hoe oud zijn je bougies?
AnnexUdith schreef:NoTwixLeft schreef:
Hoe oud zijn je bougies?
Om eerlijk te zijn geen flauw idee heb de auto nog maar 6 maanden maar ik laat er maar even naar kijken wordt hier wel erg moe van.
AnnexUdith schreef:Aan mijn auto stom ding
Lau schreef:Geen filters hebben en dus alle geluiden super goed horen. Hoe doen normale mensen dit? Ik mis mijn AirPods met noisecanceling ontzettend erg
nog 2 weken en dan zijn ze terug nog 2 weken![]()
NoTwixLeft schreef:NoTwixLeft schreef:
Als je ontsteking niet goed werkt, kan dat heel wisselend vermogen geven. Ik zou dus daar beginnen om eens iets te proberen. Zijn nog wat dingen wat het kan zijn, maar bougies zijn daarvan niet het duurste en moeilijkste om mee te starten.
Marije_1997 schreef:AnnexUdith schreef:
Ik heb het zelfde gehad. Stotteren, niet harder gaan. Eind stand iets bij de catalysator was stuk. Koste me iets van 200neuro.en ze hebben alle vloeistoffen ook bij gevuld toen.
Ik heb overigens een Peugeot 206 van 2004.bougies dachten ze eerst die vervangen, tijdje goed en ineens weer. Ging ook met vlagen.