Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 17:06

MoniekJ schreef:
Aan mezelf. Heb echt zoiets van trek mijn sensor en insulinepomp van mijn lijf en zoek t maar uit. (Gaat niet echt helpen, dat snap ik ook)

:(:) het zit je echt niet mee, sterkte!

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:11

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:12

Aan mijn auto stom ding

Weer lekker stotteren en geen vermogen weer uit en aan dan weer paar km goed en dan weer....

Het gaat in fasen gaat dan weer hele tijd goed en dan weer fout. Bij de garage geweest en natuurlijk rijd die dan perfect en niks te vinden.

Heb af en toe de neiging om dat ding weer te verkopen en een andere te kopen maar ja iemand anders opzadelen met het probleem is ook niet heel netjes.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:21

Mijn voeten die niet met en niet zonder speciale zolen kunnen. Zonder doet pijn en dan loop ik een tijdje met en dan heb ik daar weer last van... Echt wennen die dingen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:26

Dat m'n moeder altijd begint te tellen tijdens het eten en m'n vader er dan tussen in zit. Ze praat altijd over "we" maar ik heb 0 issues met m'n pa, wel met haar. Laat m'n pa hier buiten. :=

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:44

AnnexUdith schreef:
Aan mijn auto stom ding

Weer lekker stotteren en geen vermogen weer uit en aan dan weer paar km goed en dan weer....

Het gaat in fasen gaat dan weer hele tijd goed en dan weer fout. Bij de garage geweest en natuurlijk rijd die dan perfect en niks te vinden.

Heb af en toe de neiging om dat ding weer te verkopen en een andere te kopen maar ja iemand anders opzadelen met het probleem is ook niet heel netjes.

Hoe oud zijn je bougies?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:48

NoTwixLeft schreef:
AnnexUdith schreef:
Aan mijn auto stom ding

Hoe oud zijn je bougies?

Om eerlijk te zijn geen flauw idee heb de auto nog maar 6 maanden maar ik laat er maar even naar kijken wordt hier wel erg moe van.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:50

Mijn schoonmoeder die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, kan ik haar ergens inruilen :')

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:54

AnnexUdith schreef:
NoTwixLeft schreef:

Hoe oud zijn je bougies?

Om eerlijk te zijn geen flauw idee heb de auto nog maar 6 maanden maar ik laat er maar even naar kijken wordt hier wel erg moe van.

Als je ontsteking niet goed werkt, kan dat heel wisselend vermogen geven. Ik zou dus daar beginnen om eens iets te proberen. Zijn nog wat dingen wat het kan zijn, maar bougies zijn daarvan niet het duurste en moeilijkste om mee te starten.

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:09

M'n telefoon is kapot. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:16

AnnexUdith schreef:
Aan mijn auto stom ding

Ik heb het zelfde gehad. Stotteren, niet harder gaan. Eind stand iets bij de catalysator was stuk. Koste me iets van 200neuro.en ze hebben alle vloeistoffen ook bij gevuld toen.

Ik heb overigens een Peugeot 206 van 2004.bougies dachten ze eerst die vervangen, tijdje goed en ineens weer. Ging ook met vlagen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:38

Flowery schreef:
Mijn schoonmoeder die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, kan ik haar ergens inruilen :')

Ruilen voor mijn schoonzus :')

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 21:02

Lau schreef:
Flowery schreef:

Ruilen voor mijn schoonzus :')

Ik heb nog wel een zwager in de aanbieding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 21:03

Ik 1 met een rottend gebit.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-20 21:07

Dat mijn vriend super geïrriteerd gaat doen als ik boos wordt omdat hij met opzet lomp doet met de loungeset en de hoes daarvan die ik heb gekocht à €450,-

Wilde hem ermee gaan helpen maar ben maar weer omgedraaid. Kinderachtig gedoe

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 21:26

Onbewoond eilandje kopen voor onze schoonfamilie :+ lekker rustig wel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:08

Doorbraakbloeding :r. God soms haat ik het zo vrouw te zijn.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:09

Mijn irritatie: van watermeloen kun je ook te veel eten, en ademen kun je het ook niet :o :')

Oh, en:
Afbeelding

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:41

Hele dag super goeie dag gehad, uitslag van mams is goed, suuuuper toffe baan aangeboden gekregen. Moet m'n pa weer gedotterd worden. Voor de 2e keer dit jaar -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:52

Vuurwerk.. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:58

Geen filters hebben en dus alle geluiden super goed horen. Hoe doen normale mensen dit? Ik mis mijn AirPods met noisecanceling ontzettend erg |o

nog 2 weken en dan zijn ze terug nog 2 weken |(

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 23:09

Lau schreef:
Onbewoond eilandje kopen voor onze schoonfamilie :+ lekker rustig wel.

Ik zat eigenlijk wel een beetje op een schoonzus update te wachten. :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 23:10

Lau schreef:
Geen filters hebben en dus alle geluiden super goed horen. Hoe doen normale mensen dit? Ik mis mijn AirPods met noisecanceling ontzettend erg |o

nog 2 weken en dan zijn ze terug nog 2 weken |(

Noisecanceling in je oren laten bouwen :')

Ik kan mij op de een of andere manier voor het slapen gaan afsluiten voor geluid. Hoe erger moe ik ben hoe makkelijker dit gaat. Bepaalde geluiden zoals het blaffen van de hond van 2 deuren verderop hoor ik dan niet meer. Feestjes in de tuin? Ik wacht wel net zo lang het klaar is maar als ik omval van de slaap kan ik dat geluid gewoon op de een of andere manier uit mijn hoofd zetten. Ach ja komt ook doordat ik een piep in mijn oren heb en zolang ik die negeer of geen aandacht aan geef verdwijnt het ( en natuurlijk nu even weer aandacht eraan en ik hoor het ).

Maar jemig wat zijn die Airdpods lang weg zeg! Daarom koop ik toch liever oordopjes rond de 20 euro waar ik al snel een jaar of langer mee doe. Koop gewoon direct nieuwe als ze stuk gaan. Er mee slapen doe ik niet want dan weet ik zeker dat ik daarna snel een oorontsteking krijg.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 23:12

NoTwixLeft schreef:
NoTwixLeft schreef:

Als je ontsteking niet goed werkt, kan dat heel wisselend vermogen geven. Ik zou dus daar beginnen om eens iets te proberen. Zijn nog wat dingen wat het kan zijn, maar bougies zijn daarvan niet het duurste en moeilijkste om mee te starten.

Bedankt voor de tip ik ga daar eerst maar eens naar laten kijken! Ik hoor wel van meerdere garages dat het door de nieuwe benzine kan komen..... Maar steeds hebben we inderdaad een tijdelijke oplossing dus het echte probleem is nog niet verholpen natuurlijk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 23:13

Marije_1997 schreef:
AnnexUdith schreef:

Ik heb het zelfde gehad. Stotteren, niet harder gaan. Eind stand iets bij de catalysator was stuk. Koste me iets van 200neuro.en ze hebben alle vloeistoffen ook bij gevuld toen.

Ik heb overigens een Peugeot 206 van 2004.bougies dachten ze eerst die vervangen, tijdje goed en ineens weer. Ging ook met vlagen.

Bedankt voor je tip! Maakt mij ook weer een stuk positiever dat het probleem al best simpel kan zijn. Kans is groot dat er morgen inderdaad niks aan de hand is en de auto weer helemaal normaal rijd.