Relaxed schreef:Duhelo schreef:Ik vind een date op café of terras oid sowieso al awkward, zit je letterlijk op elkaars hoofd te kijken, en awkward silences zijn dan heel awkward. Een wandeldate kan je nog doen alsof je "geniet van de natuur"

.
Eerste date ergens thuis zou ik ook helemaal niet doen, zowel voor bovengenoemde als voor eventuele risico"s.
Eerste dat
Dat is wel heel veel awkward

ik vind een drankje doen ergens juist wel fijn, nooit ongemakkelijke stiltes gehad.
ik ben sociaal mss niet zo sterk
Silly1972 schreef:Waar let je dan op Marocje? hebben ze een negatieve test om te overleggen dan?
Ik spreek wel gewoon thuis af, maar ik stel wel iemand op de hoogte en gevoel moet goed zitten.
Ik vind in een restaurant of terras afspreken altijd lastig, ben altijd bang dat ik degene niet herken ofzo
oooh, ik heb dat al met bekenden. Kom ik ergens binnen, zit er zoveel volk, zoveel prikkels, dat ik er gewoon los overkijk en dan wat awkward in het midden sta te stressen (terwijl de mensen in kwestie me meestal al aan het zwaaien en roepen zijn, maar dat ik het gewoon niet zie.)
Ik ben dus heel vaak de chauffeur van dienst die iemand gaat gaan oppikken, moet ik tenminste niet alleen binnen lopen