Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:12

Duhelo schreef:
Ik vind een date op café of terras oid sowieso al awkward, zit je letterlijk op elkaars hoofd te kijken, en awkward silences zijn dan heel awkward. Een wandeldate kan je nog doen alsof je "geniet van de natuur" :+.
Eerste date ergens thuis zou ik ook helemaal niet doen, zowel voor bovengenoemde als voor eventuele risico"s.

Eerste dat

Neeeeee op een terrasje kan je altijd nog over de menukaart, bediening of mensen die voorbij lopen beginnen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:14

Duhelo schreef:
Ik vind een date op café of terras oid sowieso al awkward, zit je letterlijk op elkaars hoofd te kijken, en awkward silences zijn dan heel awkward. Een wandeldate kan je nog doen alsof je "geniet van de natuur" :+.
Eerste date ergens thuis zou ik ook helemaal niet doen, zowel voor bovengenoemde als voor eventuele risico"s.

Eerste dat

Dat is wel heel veel awkward :') ik vind een drankje doen ergens juist wel fijn, nooit ongemakkelijke stiltes gehad.

Lau07
Moderator

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:17

Schaatsen is ook een leuke voor dit weekend! Dan ben je lekker bezig en hoef je niet de hele tijd het gesprek te forceren als het een beetje moeilijk loopt. :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:18

Ja, ik ga daarnaartoe, hier thuis is geen optie. Maar de intentie is al anders en duidelijk.

En idd vanwege Corona let ik wel goed op, nu met 2 verschillende afgesproken en derde is ook serieus, maar dan vind ik het wel even genoeg afwisseling geloof ik..

Sowieso mensen die het niet serieus nemen (ach, het is maar een griep..) verwijder ik meteen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:24

Waar let je dan op Marocje? hebben ze een negatieve test om te overleggen dan?

Ik spreek wel gewoon thuis af, maar ik stel wel iemand op de hoogte en gevoel moet goed zitten.
Ik vind in een restaurant of terras afspreken altijd lastig, ben altijd bang dat ik degene niet herken ofzo

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:27

Relaxed schreef:
Duhelo schreef:

Eerste dat

Dat is wel heel veel awkward :') ik vind een drankje doen ergens juist wel fijn, nooit ongemakkelijke stiltes gehad.

ik ben sociaal mss niet zo sterk :')

Silly1972 schreef:

Ik spreek wel gewoon thuis af, maar ik stel wel iemand op de hoogte en gevoel moet goed zitten.
Ik vind in een restaurant of terras afspreken altijd lastig, ben altijd bang dat ik degene niet herken ofzo

oooh, ik heb dat al met bekenden. Kom ik ergens binnen, zit er zoveel volk, zoveel prikkels, dat ik er gewoon los overkijk en dan wat awkward in het midden sta te stressen (terwijl de mensen in kwestie me meestal al aan het zwaaien en roepen zijn, maar dat ik het gewoon niet zie.)
Ik ben dus heel vaak de chauffeur van dienst die iemand gaat gaan oppikken, moet ik tenminste niet alleen binnen lopen :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:31

Neehoor, uiteraard niet. Maar het contact moet gewoon goed zijn. Als iemand begint over dat ie een beetje schijt aan de regels heeft, het allemaal wel mee valt, niet bang is oid, laat ik het. Als iemand er dus zo gemakkelijk over denkt.

Niet dat ik er nu zo moeilijk over doe, maar als dit meteen bij de eerste zinnen al duidelijk is zegt dat wel genoeg.

Oeh, en dat is idd een hele herkenbare: ik herken ook nooit iemand, dus liever niet in drukte afspreken. Maar dat geldt altijd zo..

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:43

Silly1972 schreef:

Dat herkennen vind ik met bekenden ook al lastig :') . Wat ik meestal doe is zeggen: Oh zullen we op ''hoek van deze en deze straat'' afspreken? Dan lopen we samen naar dit café (of kiezen we ter plekke waar we gaan zitten) :)

daffodilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:56

Ik spreek niet heel snel af op dit moment maar ik ga dus ook echt niet met min tien gezellig wandelen. Wij hebben dus a.s. zondag uiteindelijk afgesproken maar hij komt maar gewoon naar mij toe. Inmiddels is daar zoveel contact al geweest dat dit in mijn ogen volkomen prima is.

Ik spreek niet af met mensen met wie ik maar een paar zinnen gewisseld heb. Er moet wel al een basis van vertrouwen zijn, ik wil weten hoe mensen met de regels omgaan en met fatsoen in het algemeen!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:06

ik heb dat inderdaad ook Duhelo, met prikkels enzo, daarom prettiger voor mij thuis afspreken .
en ja daar zitten risico's aan verbonden, daar ben ik mij van bewust.
Maar heb tot nu toe meet problemen ondervonden met bekenden dan met vreemden.
Dus risico's zitten er overal.

dit is weer de eerste date weer sinds die date toen ik inde rolstoel zat (buiten die date met collega dan)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:08

Ik heb zo 2 dates met de allerleukste! Een schaatsdate met vriendinnen :D en daarna samen eten met een andere vriendin. Dit is de meeste sociale interactie sinds tijden :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:25

wauw! Nou inderdaad, gezellig!

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:47

Ik spreek ook niet graag meteen thuis af. Meestal eerst gewoon stukje wandelen in de buurt. Als dat goed voelt dan vind ik thuis geen probleem :) Maar ik woon dan ook in een studentenhuis, dan is de drempel denk ik ook wat lager aangezien je altijd met een paar mensen thuis bent.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:06

Rytir schreef:
Ik heb zo 2 dates met de allerleukste! Een schaatsdate met vriendinnen :D en daarna samen eten met een andere vriendin. Dit is de meeste sociale interactie sinds tijden :')

Sociale interwat? :') Have fun :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 16:37

:')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 17:58

Een vriendin van mij heeft ook wat meegemaakt... Had een date, gast komt 2 uur later om half 9 aankakken. "Ja sorry ik ben later, nu moet ik wel blijven slapen he? Ik kom zo nooit meer optijd voor de avondklok thuis." Kwam hij mee aanzetten. Ze heeft de deur zo weer dicht gedaan :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:08

Wauw, wat een idioot..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:15

Dus...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:20

Jemig wat een creep!

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:41

Iewww wat raar |( Dat zoiets gebeurt kan best, maar dan wel spontaan. Om daar nou zomaar mee aan te komen zetten :roll:

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:53

Mand schreef:
Een vriendin van mij heeft ook wat meegemaakt... Had een date, gast komt 2 uur later om half 9 aankakken. "Ja sorry ik ben later, nu moet ik wel blijven slapen he? Ik kom zo nooit meer optijd voor de avondklok thuis." Kwam hij mee aanzetten. Ze heeft de deur zo weer dicht gedaan :evaw:

Wtf, je hebt er bijzondere tussen zitten |o

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 19:02

Mand schreef:

Oh wauw...

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 19:15

Ik had een sneeuwbal naar zijn hoofd gegooid. Sukkel.

Ik vind terras dates altijd heerlijk want mensen kijken en lekker wijntjes drinken om de spanning weg te nemen. Ik mis die ook behoorlijk nu.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 19:21

Lynnepinny schreef:
Iewww wat raar |( Dat zoiets gebeurt kan best, maar dan wel spontaan. Om daar nou zomaar mee aan te komen zetten :roll:

Inderdaad, wtf. Echt een brutale. Gelukkig heeft ze huisgenoten dus ze was niet alleen, maar echt. Opzettelijk (waarschijnlijk) te laat komen en daarmee aanzetten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 19:25

Mand schreef:
Lynnepinny schreef:

Inderdaad, wtf. Echt een brutale. Gelukkig heeft ze huisgenoten dus ze was niet alleen, maar echt. Opzettelijk (waarschijnlijk) te laat komen en daarmee aanzetten

Buhhh wat een griezel!

Ik mis terrasjes en cafés ook hoor. Ging normaal altijd buiten de deur lunchen. Nu altijd thuis of op een bankje buiten :')