Ik lees alles mee maar erg druk laatste tijd.. even 2 outfitjes van Ninthe tussendoor
Bnosy

Twinset en emile et ida

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Oehhh, ik vind die trui aan stukken leuker dan in de webshops.
Ducje als jouw kindje van sept is.... afgelopen sept of aankomend sept?
Aankomend gaat de jas niet passen.
Ik heb hier de duivenjas mt2 en die gaat N pas passen met 4 jaar
Sam is nog doodziek helaas
_lautje_ schreef:Niet alles is altijd volledig organic. Daarom mogen ze dat er niet altijd opzetten. Maar maakt het wel lastig ja.
Je kan het beter zien aan de waslabels.
Op de groep kan je bijna wel vanuit gaan dat het echt is. Nep zie je vaak wel snel. En als er maar enige twijfel is wordt het verwijderd en de verkoper er uit gegooid.
Hoorde laatst wel een verhaal dat mensen dus via Ali mini rodini kopen voor een prikkie. Dezelfde spullen ook bij Zalando (geloof ik. Iig groot massabedrijf) bestellen en dan de Ali dingen terugsturen onder mom van verkeerde maat en geld terugkrijgen. Probleem bij zalando is natuurlijk dat de magazijn mensen niet zien of het nep ia.
Ryder schreef:Heel schattig! Die kragen zijn zo mooi, jammer dat dat niet kan bij een jongen
_lautje_ schreef:Ja ze heeft gisteren een echo gehad en niks te zien![]()
Was er wel knap zenuwachtig voor. Heb tijdens zwangerschap wel een GUO gehad omdat ik een slagader miste in de navelstreng en dan is dit een veelvoorkomend iets. Toen hadden ze niks gevonden, maar nu was het toch gelijk van ja leuk zo’n GUO maar dat ze dit heeft is niet heel gebruikelijk als alles in orde is.
Heb wel Lillidoo luiers besteld. Daar zit geen parfum in dus maskeert het niet als dr urine stinkt en zijn we er hopelijk sneller bij mocht het weer gebeuren.