Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:18

Oh dat is fijn Mir, knap hoor zoiets even doen.

Thanx!

Moest echt wat hebben, sommige zijn nog wat ruim, dus kan ze wel even dragen. En nu met dat kruipen de hele dag, slijt het best rap.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:34

Had hem al een half jaar in huis, met zorg uitgezocht samen met ene groen tuinbroekje van de H&M. Mateloos storend als het dan niet blijkt te passen :+

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:35

Wat fijn dat dat gelukt is MiR.

Peppertree :') snel basics inslaan, dan kun je daarna weer aan de printjes.

Keet wat groeit ze snel en wat kan ze al goed staan. Ik kan die van ons wel een maatje groter kijken, er hangen zo veel leuke kleertjes op haar te wachten.

Wat een leuke dingen op je verlanglijstje Michelle. Sterkte op je werk.

Leuke panty Lautje. Ik heb deze donderdag besteld; maar de bezorging duurt heel lang :O

Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:37

Die is ook leuk zeg!

Het korte broekje staat op mn verlanglijstje, de rest hebben wr al haha

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:52

_lautje_ schreef:
Superliesje: die is van Maed for mini. Ga hem maar gewoon bestellen
En heb dan deze maillot erbij
[ [url=m/JUMMM1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is wel €26,- 8)7 Maar Hoort erbij en perfecte combi.
Heb normaal echt pertinent geen pamterprintjes voor dr. Maar deze vind ik nog wel leuk.

Zara broekjes durf ik niet meer. Allemaal te wijd voor spillepoot hier. Leggings gaan wel top

Oh heel gaaf! Ik ga ook eens kijken!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:59

Ben niet zo van de dierenprintjes :+

Ze schiet de lucht in dus de kleding wordt ook rap te klein. Ligt nu een mix van 74 80 en 86 in de kast

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:01

Afbeelding

Deze vind ik ook gaaf! Met 1 van deze 2.. Zou dit ooit in de sale komen?

Afbeelding
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:03

Oh man ik word daar hebberig van. Dat de huisjood maar gauw een meisje bij me maakt :=

Ik vind die bontjasjes van Mead for mini prachtig maar het is me even te duur :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 23:11

Nee jurkje komt wellicht nog in de sale. Maar meeste niet.

De pantermaillot was ook al verkocht in onze maat. Dus heb maar D stijger gedaan die MM poste.
Maed for Mini is zo populair dat de echte populaire items zo uitverkocht zijn.
Bij hun zelf is nog het meeste wel te krijgen, maar meeste webshops en winkels zijn al leeg

Had van t voorjaar de snow Leopard legging (gebroken wit met stipjes) en een blauw wit gestreepte chino. Was al uitverkocht voor het online kwam.

Die vind ik ook te duur hoor Lie! Zeker voor hoe vaak je het draagt naar verhouding.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:36

Voor de winter maar eens afspreken bij Kidsdepartment ofzo, als je dat red met je buik!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:42

Hier begint 68 net krap te worden. De meeste winterkleding heb ik in 80 gekocht, dus kom maar op met die groeispurt!

Jammer dat de panter maillot er niet meer was. Echt bizar hoe hard dat gaat die verkoop van sommige merken.

Beeb slaapt hier vannacht voor het eerst in een Dilling wollen onesie. Ben heel benieuwd of ze niet meer wakker wordt van de kou nu. Sinds het weer afkoelt wordt ze ‘s nachts weer wakker -O-
Onesie voelt heerlijk aan, heb er wel een romper onder en dan in en dikke slaapzak, 2,5 tog geloof ik. Wol kenners, hoe zit dat met laagjes en wol ook al weer? Wol onderop? Iets er onder of er over of juist niet?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 07:46

Het beste materiaal altijd onderop, dus wol-zijde of wol. Dat moet juist op de huid om knus, beschermend warm aan te voelen.
En daar overheen eigenlijk liefst gewoon meer wol :D Maar katoen kan natuurlijk ook.

Die van wordt toch wel wakker, zelfs de wol en zijde kan daar niks aan helpen. Maar het is dan ook niet van de kou dus tja.

Een lamsvacht om op te slapen is ook heerlijk warm +:)+

Leuke dingen komen er weer langs!
Ribstof ook altijd leuk en chique broekje met dat strikje! Ziet er wel kort uit inderdaad. Dat hele harem gebeuren vind ik echt vreselijk :oo Zo zonde dat soms verder hele leuke broekjes vanaf kniehoogte aan elkaar vast zitten :roll:

Patries_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 09:38

Stille meelezer hier

Ik heb de MR teckel legging gespot in een verkoop groep op fb. Maat 80/86 is er iemand nog naar op zoek?

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 09:52

Wie heeft er ervaring met mockies? De centimeters die bij de maat staan is dat binnen of buiten maat? Twijfel of ik s of m nodig heb.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 09:56

Ik heb voor Oot de XL. Volgens mij is het de buitenmaat.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:01

Als ik haar voetjes meet kom ik op ca 10 cm. Dan zou ik zelfs xs moeten hebben, maar dat kan toch nooit goed zijn met 8 maanden?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:23

MizzMontana schreef:
Als ik haar voetjes meet kom ik op ca 10 cm. Dan zou ik zelfs xs moeten hebben, maar dat kan toch nooit goed zijn met 8 maanden?

Stille meelezer hier.. Ik heb voor Lotte maat S met 11 cm voetjes, ze zijn nog iets ruim, halve cm heeft ze nog over bij de teen. Lot is 15 maand maar 3 maand te vroeg geboren. Sommige kindjes hebben gewoon geen grote voeten :D

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:33

Ik ga een mini-Ciske de rat van ons kind maken. Heb dit broekje liggen:
Afbeelding

Nu nog wachten tot hij erin past, ik heb 'm in 62 en kind past net leuk in 56.

Ben gister nog even binnen gelopen bij Lou & Blou, wat is House of Jamie fijn spul zeg! Niets gekocht maar dat gaat er wel komen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 10:55

HOJ blijft ook Altijd mooi zacht na tig keer wassen.

En beter geslapen MM? Altijd sneu als ze het koud hebben.
Hier hielp een slaapzak van Aden Anais het beste. Die bestaan zelf al uit meerdere laagjes.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:16

Dani wat een leukerd! Waar heb je m vandaan?

Hier vannacht gelukkig ook een doorslaapster, denk ook doordat ik nu een pyjamaatje had aangedaan onder de slaapzak. Ik blijf dat toch lastig vinden, wat ze s nachts aan moet. Zal blij zijn als ik haar gewoon onder een dekbed kan stoppen en ze zelf kan bepalen of het te warm of te koud is.

Heb nu een ergopouch van 3,5 tog. Maar al lang gebruikt dus geloof niet dat het daadwerkelijk nog die warmte geeft.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:39

Faelivrin schreef:
MizzMontana schreef:

Stille meelezer hier.. Ik heb voor Lotte maat S met 11 cm voetjes, ze zijn nog iets ruim, halve cm heeft ze nog over bij de teen. Lot is 15 maand maar 3 maand te vroeg geboren. Sommige kindjes hebben gewoon geen grote voeten :D

Als je maar een halve cm over hebt tussen langste teen en schoen dan zijn ze niet ruim maar juist krap?
Die ruimte is echt wel het minimale dat je over moet houden.

En als ze lopen liever een cm tot anderhalve cm ruimte. Voet moet zijn werk kunnen doen en wat ruimte hebben :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:48

Van HoJ heb ik 2 suspender broekjes, de volgende maat meteen besteld in de sale. Denk wel dat de oude gisteren overleden is, zoveel modder kan geen kledingstuk aan :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 12:01

Ik heb van de week bij Kruitvat Dr Beckmann vlekkenduivel gehaald. Kreeg zelfs opdroogde chocolade vlekken en aardbeien vlekken er uit die na 2x wasmachine er nog inzaten!

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 12:02

Leuk broekje Dani! Ziet er lekker zacht uit.
Hier ook een fan van HOJ. Koop het wel alleen in de sale of 2e hands. Ook via marktplaats is de kwaliteit nog steeds goed en als nieuw!

Ik heb verwacht dit rokje van de Zara nog deze week.

Afbeelding

Heb eigenlijk nog niet eerder echt rokjes voor dr gekocht, blijft dat over het algemeen op z'n plek zitten bij die kleintjes? Ze heeft maat 68/74.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 12:05

Ik vond rokjes pas makkelijk toen ze goed ging lopen. Met kruipen en liggen was het niet handig.