Dit groeit gestaag door boven Den Bosch, kan helaas niet de hele bui erop krijgen maar hij is as we speak alweer flink gegroeid. Zitten ook prachtige vegen in de wolken maar dat kan mijn camera niet aan. Ben benieuwd of het ook echt hier gaat vallen, het is tor nu toe al de hele dag prachtig weer, maar van mij mag er wel een buitje komen!
Wij hebben met de rit Veldhoven-Hoogeveen heel veel weer gehad
Ondergelopen straat, hagel, veel wind, regenbogen, hartstikke warm met zon, en bij Zwolle zulke grote druppeks dat het haast wel natte sneeuw leek, maar dat zal wel niet. Echter nog nooit zulke grote druppels zien kapotvallen op een autoruit
Hier vanochtend veel mist en bewolking maar vanaf 2 uur strakblauwe lucht en lekker warm! Geen buien of regen gehad, misschien 10 druppels. Wel kon ik mooi uitkijken op de bui boven Turnhout/ten oosten van Antwerpen! Zag het ook flitsen in de bui
^ deze foto had ik vrijdag boven Duitsland vanuit Polen uit het vliegtuig gemaakt. Veel turbulentie gehad en we mochten pas na 3 u vertraging omhoog vanwege het weer. Weet niet precies wat deze wolken betekenen maar het was denk ik een aardige bui. Jullie zullen er wel meer verstand van hebben!
Mooie foto's weer. Jaloers op alle shelf clouds die jullie hebben gehad. Hier was gisteren ook kans op onweer maar de low-level clouds braken niet door, dus de atmosfeer kon niet genoeg opwarmen. Voor vandaag is er zelfs een slight risk afgegeven (gisteren was marginal) en het is nu al warm en zonnig. Afhankelijk van hoe het zich ontwikkeld ga ik later op de dag misschien chasen. Ik probeer nog steeds de Facebook livestream voor elkaar te krijgen...
Momenteel hier in Galder (onder Breda) Zaten lekker buiten tot het opeens flink begon te rommelen dus alles maar binnen gezet want volgens buienradar komt er zo nog een bui hier over. Krijg deze bui niet op de foto omdat er bomen voorstaan helaas maar dit is de bui die langs ons heen trok!
Siamsmeesje
Geplaatst: 05-06-16 16:52
Hier hetzelfde verhaal, lekker in de tuin bezig, even wat gaan drinken binnen, en vervolgens barstte de bui hierboven los. Inclusief onweer en al. Heb het werken in de tuin verder maar opgegeven Dus nu binnen maar weer genieten van de regen