Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boompje1985 schreef:Dat er een kater voor ons slaapkamer raam een serenade aan een van onze dames bracht, helaas stond meneer voor het verkeerde raam want mijn dames zijn al bejaard en niet meer in staat om krols te worden maar onze jonge buurpoes is dat wel. Nadat mijn dames hem vriendelijk verzochten om verder te gaan (ze vlogen tegen het raam met veel geblaas en luid gemauw) is hij daadwerkelijk 1 deur verder gaan zitten en begon toen zijn serenade weer van voor af aan....
xPabloBokt schreef:Al twee nachten aan mijn kat die onwijs irritant loopt te doen. Vandeweek stond ze er om 4 uur en nu loopt ze al 2 uur te jengelen in de woonkamer. Ga vanaf vanavond de deur naar de slaapkamer dicht houden als ik ga slapen want ik slaap er niet beter op zo
xPabloBokt schreef:xPabloBokt schreef:Al twee nachten aan mijn kat die onwijs irritant loopt te doen. Vandeweek stond ze er om 4 uur en nu loopt ze al 2 uur te jengelen in de woonkamer. Ga vanaf vanavond de deur naar de slaapkamer dicht houden als ik ga slapen want ik slaap er niet beter op zo
En nu mag ze de slaapkamer weer in, rent ze keihard weg als ik haar aan wil halen