Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Ik ben opzoek naar een leuk bijrijdpaardje, dus speur marktplaats af, kom ik dit tegen :
Dit is toch van de zotte
''Je moet veel ervaring hebben met buiten rijden (jaren) en met niet verkeersmakke paarden.
We vragen geen vergoeding maar je moet dan wel zelf een goed passend zadel hebben, bitloos hoofdstel,en speciale hoefschoenen.
Eventueel ook van mij te leen voor 50,00 per maand.''
Donna89 schreef:@ Geyon: Dan snap ik het. Ik dacht dat je misschien doelde op een andere manier van adverteren.
Van de ervaring vind ik ook niet raar. Alleen de manier waarop met de vergoeding en spullen staat er een beetje raar in!
Jolliegirl schreef:Zelf een passend zadel, bitloos hoofdstel EN hoefschoenen......
Een zadel ga ik echt niet laten aanmeten voor een verzorgpaard hoorEn daar koop ik ook geen aangemeten hoefschoenen voor...
Ik vind het vaag
birte schreef:gaat hier ook weer lekker... was wel via mijn website maar is nog steeds een hele vreemde reactie
had een bit verkocht, op de foto is de kleur van het mondstuk niet goed te beoordelen, maar in de omschrijving kun je zien dat het gaat om een RVS bit dus zilver (staat bij alle bitten overigens)
krijg is allemaal mailtjes dat ik het verkeerde bit gestuurd zou hebben want ze had een zilver bit ontvangen terwijl zij goud besteld zou hebben... Maar ze heeft zelf niet aan haar onderzoeksplicht voldaan en nu worden er allerlei dingen bijgehaald wat er niet goed aan zou zijn en waarom het mijn fout zou zijn dat zij het verkeerde bit besteld heeft. Terug sturen doet ze ook niet want dan is ze nog een keer de verzendkosten kwijt. Tja dan krijg je ook je geld niet terug.
soms heb je van die mensen....