Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smee__ schreef:Valt mij ook op ja. Een hele tijd geleden kwam op instagram een foto van die leuke bralettes voorbij. Is echt al best wel lang geleden. En ik iedere keer vragen in de winkel of ze ze al hebben en er schijnt superveel naar gevraagd te worden maar ze hebben ze gewoon nooit gekregen
saddledancer schreef:Ik ben eindelijk weereens in nederland op vakantie, (woon in England)
En ik wil eigenlijk best eens naar de primark hier
Welke zou leuk zijn? of is het eigenlijk helemaal niet de moeite waard als je aan de Engelse primaks gewend bent? (ik woon dicht bij oxford st. dus ik shop meestal bij die grote primark daar haha)
NewYork schreef:*Stille meelezer kruipt onder steen vandaan*
Op de Instagram van primark stond een wasbeer-dekbedovertrek.
Nu is een vriendin in Eindhoven geweest en ik zelf in Zoetermeer maar op beide locaties is hij al op maar komt hij wel opnieuw binnen.
Is er iemand die binnenkort naar een andere primark gaat en voor mij die dekbedovertrek wil meenemen? De 2 persoons versie. Ik betaal natuurlijk alles incl verzendkosten terug. (Of ophalen kan ik ook)
De wasbeer kussentjes heb ik wel weten te bemachtigen
Al jaren ben ik ontzettend gek op wasberen dus ik zou echt heel gelukkig worden van een wasbeer dekbed ♡