En ja dan denk ik ook...ik gebruik zo weinig mogelijk plastic, en die dwangedachten moet ik aan werken, maar ik ga nu echt kijken voor een zak wegwerp tandenborstels, want hygiene is mij net wat belangrijker dan elke dag ruzie met mijzelf
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Polarize schreef:Mijn hoofd heeft een nieuw ding bedacht, mijn tandenborstel is vies en ik kan m niet gebruiken
En ja dan denk ik ook...ik gebruik zo weinig mogelijk plastic, en die dwangedachten moet ik aan werken, maar ik ga nu echt kijken voor een zak wegwerp tandenborstels, want hygiene is mij net wat belangrijker dan elke dag ruzie met mijzelf
Bellatrix schreef:Waarom vind je hem vies ja?
het is tot het punt dat ik elke dag in paniek raak als ik mijn tanden moet poetsen, dus dan maar tijdelijk wegwerp spul terwijl ik aan die dwang werk en hopelijk binnenkort wel weer een gewone tandenborsrel kan gebruiken Polarize schreef:Bellatrix schreef:Waarom vind je hem vies ja?
ja dat is dus het stomme, want technisch is het helemaal niet vies. Maar dwang is niet echt rationeelhet is tot het punt dat ik elke dag in paniek raak als ik mijn tanden moet poetsen, dus dan maar tijdelijk wegwerp spul terwijl ik aan die dwang werk en hopelijk binnenkort wel weer een gewone tandenborsrel kan gebruiken

prompter schreef:fjordjes schreef:Elke avond voordat ik in'n bed stap heb ik het ijskoud. Lig nu met Pyjama, sokken, trui, 2 dekens en een laken in m'n bed en nog heb ik het koud!
Neem een elektrische onderdeken! Echt, dat gaat je slaap zoveel verbeteren
MarlindeRooz schreef:Polarize schreef:
ja dat is dus het stomme, want technisch is het helemaal niet vies. Maar dwang is niet echt rationeelhet is tot het punt dat ik elke dag in paniek raak als ik mijn tanden moet poetsen, dus dan maar tijdelijk wegwerp spul terwijl ik aan die dwang werk en hopelijk binnenkort wel weer een gewone tandenborsrel kan gebruiken
Heel goed! Misschien kan je een mooie elektrische tandenborstel met fancy dingen kopen als motivatie? Of van die hilarische prinsessentandenborstels ofzo?
Ik zelf kan niet elektrisch poetsen want dan ga ik slecht. Maar het kan wel helpen!

wel de arbo direct gebeld, maar die is nog niet bereikbaar helaas
hagelslag schreef:Ugh en weer de grote bloedsuiker test....
Ben misselijk van het suikerdrankje...
Moet bijna overgeven![]()
Zo alweer bloedprikken![]()
En de dame die prikt doet echt haar best... maar ik ben moeilijk te prikken![]()
En ze moet totaal 3x prikken.
Gelukkig de eerste prik al gehad.
Nog 2 te gaan