Werk niet als je langstroth us (48,2) heb.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Waarom laten mensen een hoogzwangere poes buiten lopen.
Nyaleti schreef:Niobe, ongevraagd advies maar heb je wel eens gekeken naar een spijker matje? Is zo veel fijner dan dat het er uit ziet en kan echt helpen om even te ontspannen (mentaal maar ook je spieren)
Niobe schreef:Nyaleti schreef:Niobe, ongevraagd advies maar heb je wel eens gekeken naar een spijker matje? Is zo veel fijner dan dat het er uit ziet en kan echt helpen om even te ontspannen (mentaal maar ook je spieren)
Ik sta (vooral nu) overal voor open en heb nu alleen even vluchtig gekeken, maar word nu al blij van het idee van prikken in mijn rug om het even suf en vooral simpel te zeggen.Dankjewel voor de tip!! Ik ga het gewoon eens proberen.
Polarize schreef:Goh het lijkt alsof het weer vrijdag is
[ Afbeelding ]
En het erge? De stakingen zijn alleen in de randstad, in theorie kan NS de dienstregeling aanpassen dat de treinen in het noorden en oosten blijven rijden, maar in plaats daarvan hebben ze het maar in het hele land plat gelegd en de vakbonden de schuld gegeven. (Wel een hele verknopte versie, maar in principe zou alles van Leeuwarden en Groningen richting Zwolle moeten kunnen rijden, het probleem is als ze voorbij Zwolle gaan en in de stakingregio's komen. Dan hoeven ze niet verder te rijden.)
Siggislief schreef:Polarize schreef:Goh het lijkt alsof het weer vrijdag is
[ Afbeelding ]
En het erge? De stakingen zijn alleen in de randstad, in theorie kan NS de dienstregeling aanpassen dat de treinen in het noorden en oosten blijven rijden, maar in plaats daarvan hebben ze het maar in het hele land plat gelegd en de vakbonden de schuld gegeven. (Wel een hele verknopte versie, maar in principe zou alles van Leeuwarden en Groningen richting Zwolle moeten kunnen rijden, het probleem is als ze voorbij Zwolle gaan en in de stakingregio's komen. Dan hoeven ze niet verder te rijden.)
Ik moet de weg op, we gaan zien of ik in de file kom te staan.
Polarize schreef:Goh het lijkt alsof het weer vrijdag is
[ Afbeelding ]
denisesilver schreef:Suzanne F. schreef:Ik ga dus vandaag de weg niet op, zal wel chaos zijn.
Ben net aangekomen op kantoor. Kan je beamen, dat het inderdaad chaos is![]()
Polarize, is het te overleggen met school of je door onmacht verlenging van de deadline mag krijgen?