Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 16:22

Alle schema's over bijen 9 van de 10 keer op spaarkast formaat zijn.

Werk niet als je langstroth us (48,2) heb. :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 18:47

Marcella schreef:
Waarom laten mensen een hoogzwangere poes buiten lopen. _-:(

Ik vraag me eerder af waarom er nog mensen zijn die hun kat niet laten steriliseren. Er zijn al zoveel kittens en de opvang zit er ook vol mee. De kat die wij afgelopen week hebben geadopteerd is gelukkig al gesteriliseerd, anders had ik daar gelijk een afspraak voor gemaakt.

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 18:52

Shenaville.

Geld. Kost geld. Dat excuus hebben wij op t asiel zo vaak gehoord.

Wij hadden net een slavink bij ons eten. Wat is er gebeurd met dat, wat vroeger o zo smakelijk was, vlees?
Sompig, valt uit elkaar, smaakloos... Waarom nou..?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 20:06

Inderdaad, maralyn.

Ik vind het verschrikkelijk als mensen hun kat alleen maar laten dekken om eraan te verdienen. Wij hadden ooit een Bengaal en zoveel mensen om ons heen zagen al dollartekens voor zich 'als zij zo'n kat zouden hebben'. Toen ik zei dat ze geholpen was, kreeg ik steevast de reactie dat dat zonde was. Ik had er zoveel geld mee kunnen binnenharken. Nou, nee. Ik heb geen dier om er geld aan te verdienen en wat ik al eerder zei: de opvang zit vol met pret- en oepsnestjes.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 20:56

Heb onze oude boerderij kat al 2/3 dagen niet gezien.. Ze gaat nooit van het erf af, komt savonds altijd eten of schuilen met bv dat rotweer van gisteren dus ben er ergens een beetje bang voor.. :\

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 23:29

Rugpijn. We hebben een tijdje een nieuw bed, maar de topper sloopt me. We hebben al een goeie nieuwe besteld, maar daar wachten we inmiddels al zo’n 3 maanden op. Volgende week is het zo ver, als het goed is, maar nu ben ik zo bang dat het niks helpt :=

Nu hebben we ook sinds een tijd een nieuwe bank waar ik niet gelukkig van word. En ik krijg mijn bureaustoel niet goed ingesteld. Dus ik kan eigenlijk nergens even verlichting krijgen ofzo. Weet even niet meer waar ik het zoeken moet -O-

Lopen gaat wel prima, maar dat ga ik ook niet de hele dag doen natuurlijk.

(Ik heb ook al fysio gehad, dat hielp best wel, maar met slecht materiaal schiet je niet super veel op natuurlijk)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 23:43

Ik heb echt onbehoorlijk last van mijn kiezen/tong/kaak. Heb er zo'n vleesdraadje tussen gekregen. Die is er wel tussenuit, maar blijf last houden |o

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 23:46

Niobe, ongevraagd advies maar heb je wel eens gekeken naar een spijker matje? Is zo veel fijner dan dat het er uit ziet en kan echt helpen om even te ontspannen (mentaal maar ook je spieren)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 00:00

Nyaleti schreef:
Niobe, ongevraagd advies maar heb je wel eens gekeken naar een spijker matje? Is zo veel fijner dan dat het er uit ziet en kan echt helpen om even te ontspannen (mentaal maar ook je spieren)

Ik sta (vooral nu) overal voor open en heb nu alleen even vluchtig gekeken, maar word nu al blij van het idee van prikken in mijn rug om het even suf en vooral simpel te zeggen. :') Dankjewel voor de tip!! Ik ga het gewoon eens proberen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 00:28

Haha iedereen kijkt me altijd gek aan maar het is echt lekker! Heb ook momenten dat ik echt niet meer weet hoe ik moet zitten of staan en dan biedt dat matje echt wel uitkomst. Hopelijk voor jou ook!
Zo'n simpele van Bol of Amazon voor €20 is echt meer dan prima trouwens.

Ergenis: muggen. ^)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 00:51

Daarstraks bij de deur fietsenstalling gevallen met scooter. :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 05:31

Muggen....
Was een leuke nacht.

Beide er ook uit gegaan om een antihistamine tabletje in te nemen.
Dat hielp gelukkig wel.

Net al gespoten, vanavond maar nog een keer.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 05:55

Weer die nekpijn, ik word er echt gek van...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 07:11

Dat mijn gemeente maar even zonder bericht besluit om vrijwel alle ondergrondse containers af te sluiten zonder enig bericht te sturen over de duur van de afsluiting.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 08:00

Goh het lijkt alsof het weer vrijdag is :+
Afbeelding

En het erge? De stakingen zijn alleen in de randstad, in theorie kan NS de dienstregeling aanpassen dat de treinen in het noorden en oosten blijven rijden, maar in plaats daarvan hebben ze het maar in het hele land plat gelegd en de vakbonden de schuld gegeven. (Wel een hele verknopte versie, maar in principe zou alles van Leeuwarden en Groningen richting Zwolle moeten kunnen rijden, het probleem is als ze voorbij Zwolle gaan en in de stakingregio's komen. Dan hoeven ze niet verder te rijden.)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 08:10

Niobe schreef:
Nyaleti schreef:

Ik sta (vooral nu) overal voor open en heb nu alleen even vluchtig gekeken, maar word nu al blij van het idee van prikken in mijn rug om het even suf en vooral simpel te zeggen. :') Dankjewel voor de tip!! Ik ga het gewoon eens proberen.

Ok nog een stukje ongevraagd advies dan: sinds ik deze op mijn bureau stoel en autostoel heb is mijn rug 1000x beter.
Bekijk Jobri - Leanon Lage Rugsteun - Zwart - 48 x 38 x 5 cm op: https://www.bol.com/nl/p/jobri-leanon-l ... _iphoneapp

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 08:13

Hooguit 5 uur geslapen vannacht. Dat wordt vanavond weer een training overslaan.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 08:18

Polarize schreef:
[ Afbeelding ]

En het erge? De stakingen zijn alleen in de randstad, in theorie kan NS de dienstregeling aanpassen dat de treinen in het noorden en oosten blijven rijden, maar in plaats daarvan hebben ze het maar in het hele land plat gelegd en de vakbonden de schuld gegeven. (Wel een hele verknopte versie, maar in principe zou alles van Leeuwarden en Groningen richting Zwolle moeten kunnen rijden, het probleem is als ze voorbij Zwolle gaan en in de stakingregio's komen. Dan hoeven ze niet verder te rijden.)

Ik moet de weg op, we gaan zien of ik in de file kom te staan. :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 08:21

Siggislief schreef:
Polarize schreef:
[ Afbeelding ]

Ik moet de weg op, we gaan zien of ik in de file kom te staan. :')

Ik zit maar weer thuis te leren en prototypes te maken voor mijn project, want de bus in mijn dorp gaat 1x per uur, en die zit als de treinen wel rijden al pittig vol :')
Morgen maar een trein eerder naar school pakken en hard bezig :O

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 08:23

Ik ga dus vandaag de weg niet op, zal wel chaos zijn.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 08:23

Polarize schreef:
[ Afbeelding ]

Nee dit klopt niet.
Aanvankelijk zou het alleen in de randstad zijn..
Maar er is een andere vakbond die oa in het westen en ik dacht ook oosten staakt waardoor oa de lange lijn bijvoorbeeld alkmaar Maastricht niet kan rijden.

Dus vandaar volledig stilgelegd.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 08:27

Ik zei ook dat het een hele beknopte versie was, ik ga niet alle details erin gooien en het blijft erbij dat het in theorie (ik weet best dat praktijk anders zit, een vriendin van mij is machinist) mogelijk zou zijn. Ik ga in mijn frustratie van WEER niet naar school kunnen en daardoor mogelijk deadlines missen die belangrijk zijn voor mijn propedeuse niet kijken of ik alles precies correct zeg.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 08:42

Suzanne F. schreef:

Ben net aangekomen op kantoor. Kan je beamen, dat het inderdaad chaos is :')

Polarize, is het te overleggen met school of je door onmacht verlenging van de deadline mag krijgen?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-25 08:43

Hier had ik het juist rustig voor een dinsdag.. navigatie gaf ellende aan maar uiteindelijk een kwartier eerder dan oorspronkelijke aankomsttijd gearriveerd.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 08:46

denisesilver schreef:
Suzanne F. schreef:

Ben net aangekomen op kantoor. Kan je beamen, dat het inderdaad chaos is :')

Polarize, is het te overleggen met school of je door onmacht verlenging van de deadline mag krijgen?

We hebben al assessment in de laatste tentamenweek, en ik weet als ik met iets minder stress nadenk ook wel dat ik niet eens een "af" eindproduct aan hoef te leveren als ik maar wel het proces en prototypes kan laten zien. Maar ik functioneer niet goed op stress en kan het niet in mijn hoofd verwerken als iets niet af is :')

Daarnaast schiet mijn autisme ook aardig in de war doordat mijn planning telkens om wordt gegooid door die stakingen, het feit dat ik nog genoeg functioneer om thuis te werken en niet een enorme meltdown heb is eigenlijk al een wonder :')