Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 10:06

Op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen, maar alles is of reteduur of retelelijk :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 10:30

64 Spam mailtjes. 8)7

En rest is toch dagelijkse ellende. -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 10:38

TessaxQuincy schreef:
Niobe schreef:
Het is al even geleden, maar nog bedankt voor deze tip <3 ik loop er nu al een tijdje mee en vind het ook echt reteideaal!!

Ik ook door deze tip! Echt de beste uitvinding ooit. *\o/*

:D Super dat het zo goed bevalt! Ik heb er nu 5 jaar eentje op m'n telefoon, en zo lang ik pasjes gebruik blijft ie zitten ook.

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 12:34

Het is weer vakantie... Dus de buurkids zijn weer aan het oefenen met hun band. Mijn adhd heeft het zwaar.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 14:08

sinds iets meer dan een week last van steken en pijn in mijn linker bovenbuik.
Volgens de huisarts zijn het mijn ribben maar ik stel daar echt mijn vraagtekens bij.
Pijn die doortrekt naar rug en schouderbladen.
en ook echt pijn als ik onder mijn ribbenboog druk.
denk toch morgen weer even richting de huisarts.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 14:49

Hoe erg is het als ik voor iets wat 5 minuten fietsen is de scooter pak :+ niet lui, maar ben echt moe en wil als ik weer thuis kom ook nog productief kunnen zijn

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 15:39

Polarize schreef:
Hoe erg is het als ik voor iets wat 5 minuten fietsen is de scooter pak :+ niet lui, maar ben echt moe en wil als ik weer thuis kom ook nog productief kunnen zijn

Ik heb net de auto gepakt voor de Boni. Het is 450 meter. _O-

Maar ik ben jarig dus dan mag dat. _O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 15:52

MarlindeRooz schreef:
Polarize schreef:

Ik heb net de auto gepakt voor de Boni. Het is 450 meter. _O-

Maar ik ben jarig dus dan mag dat. _O-

Gefeliciteerd!

Af en toe kan het wel haha

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 15:56

Loop me weer gek te maken over de hoefbevangenheid van de pony. Ik wil volgend jaar een Welsh erbij hebben (grote sectie c of kleine sectie d), maar ik blijf zo huiverig voor hb. Terwijl in alle jaren dat we paarden hebben, waaronder ook drie shetlanders, maar twee paarden hb hebben gehad. Een daarvan door prednison, en de pony zeer waarschijnlijk door een samenkomst van omstandigheden. Daarbij heb ik van mensen met ervaring met de verschillende secties begrepen dat de cobs veel minder vatbaar zijn dan de sectie a en b’s. Ik maak mezelf er gewoon gek mee, en ik blijf er zo over twijfelen. Is er een ponyras wat er bijna niet vatbaar voor is?

Gefeliciteerd, Marlinde!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 16:02

Polarize schreef:

Kun je het op de fiets houden? Dan lekker de fiets pakken. Word je vaak ook weer net wat energieker van.

Ik erger mij aan mijzelf :Y) Waarom durf ik mijn bek niet open te trekken :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 16:09

Stelde een vraag bij een webshop of er iets van een beschermlaagje zit op hun natuur gedroogde producten. (ik wil deze voor m'n aquariums gebruiken, andere webshop zei dat deze producten geen beschermlaagje heeft)
Kreeg ik als antwoord terug waar ik het voor wilde gebruiken (en dus geen antwoord op mijn vraag of er iets op zit ja of nee) dus ik antwoord met aquarium. Krijg ik weer als antwoord terug nee kan je het niet voor gebruiken. Maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Lezen is denk ik lastig ofzo

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 16:16

Winged schreef:
Polarize schreef:

Kun je het op de fiets houden? Dan lekker de fiets pakken. Word je vaak ook weer net wat energieker van.

Ik erger mij aan mijzelf :Y) Waarom durf ik mijn bek niet open te trekken :+

Heb toch lekker de scooter gepakt O:)
Ik moest 5 pakketjes naar het verzendpunt brengen, had opzich in mijn fietsmand gekund, maar het waren niet hele lichte dingen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 16:23

Hondsberoerd zijn en moet nog middag eten, maar durf het gewoon niet. :=

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 16:27

denisesilver schreef:
Loop me weer gek te maken over de hoefbevangenheid van de pony. Ik wil volgend jaar een Welsh erbij hebben (grote sectie c of kleine sectie d), maar ik blijf zo huiverig voor hb. Terwijl in alle jaren dat we paarden hebben, waaronder ook drie shetlanders, maar twee paarden hb hebben gehad. Een daarvan door prednison, en de pony zeer waarschijnlijk door een samenkomst van omstandigheden. Daarbij heb ik van mensen met ervaring met de verschillende secties begrepen dat de cobs veel minder vatbaar zijn dan de sectie a en b’s. Ik maak mezelf er gewoon gek mee, en ik blijf er zo over twijfelen. Is er een ponyras wat er bijna niet vatbaar voor is?

Gefeliciteerd, Marlinde!

Geen idee of ik representatief ben, maar ik ken veel cobs (heb er zelf 2) en voor zo ver ik weet ken ik er geen die hoefbevangen zijn geweest.
Ze hebben wel snel de aanleg om dik te worden, waardoor een vermoeden wel eens wordt uitgesproken maar vooralsnog niet bevestigd.

On topic: ik erger me aan mijn rugpijn :Y)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 17:56

'Hee je had het net over het pluimveemuseum, heb je daar misschien een link van?'

Je mag drie keer raden en anders is Google nog steeds gratis. Houd op hoor :+

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:06

20 minuten op het ov en helemaal overprikkelt...
Jankende kinderen, mensen die in alle talen door Elkaar praten, super druk,...

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:31

Foaly schreef:
'Hee je had het net over het pluimveemuseum, heb je daar misschien een link van?'

Ik wist niet eens dat het bestond, dus dank voor deze post, ik had hem binnen 1 seconde gevonden :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:34

Marktplaats en de uitdaging hanen te koop zetten. :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:36

Engelse verkoopadvertenties van Nederlandse mensen…..

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:38

Foaly schreef:

Ik wil daar eigenlijk wel naar toe :o
Een hoendertuin _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:39

Ze hebben van de week een kapotte (was)droger bij ons afgeleverd. Morgen wordt ie opgehaald voor retour en ik moet hem goed verpakken. Oplossing van het heldere licht van bol:
"Ga anders even naar de AH voor een doos!"

.....

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:41

denisesilver schreef:

Gefeliciteerd, Marlinde!

Ik zag een schitterend Welsh Cob hengsveulen te koop staan op M.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:43

Roosch schreef:
Ze hebben van de week een kapotte (was)droger bij ons afgeleverd. Morgen wordt ie opgehaald voor retour en ik moet hem goed verpakken. Oplossing van het heldere licht van bol:
"Ga anders even naar de AH voor een doos!"

.....

:') :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:46

Ik heb maar even aangegeven dat het niet om een haardroger gaat maar om een wasdroger. "Dat begrijp ik maar wij kunnen geen verpakkingsmateriaal leveren."

:7 :7

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:47

Een gezin wat in het centrum liep vanmiddag waarvan de vader letterlijk tegen het jongetje liep te schreeuwen "als jij geen Engels wil leren dan hoeft dat niet! En dan zeg je maar tegen je juf dat je geen Engels wil leren! Je zit in groep 5 blablabla".
Ik weet natuurlijk niet wat het hele punt was, of de ouders het gewoon onzin vinden om zo jong al met Engels te beginnen, maar waarom zou je zo hard lopen schreeuwen tegen je kind daar over...