Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
TessaxQuincy schreef:Niobe schreef:Het is al even geleden, maar nog bedankt voor deze tipik loop er nu al een tijdje mee en vind het ook echt reteideaal!!
Ik ook door deze tip! Echt de beste uitvinding ooit.
MarlindeRooz schreef:Polarize schreef:Hoe erg is het als ik voor iets wat 5 minuten fietsen is de scooter pakniet lui, maar ben echt moe en wil als ik weer thuis kom ook nog productief kunnen zijn
Ik heb net de auto gepakt voor de Boni. Het is 450 meter.
Maar ik ben jarig dus dan mag dat.
Polarize schreef:Hoe erg is het als ik voor iets wat 5 minuten fietsen is de scooter pakniet lui, maar ben echt moe en wil als ik weer thuis kom ook nog productief kunnen zijn
Winged schreef:Polarize schreef:Hoe erg is het als ik voor iets wat 5 minuten fietsen is de scooter pakniet lui, maar ben echt moe en wil als ik weer thuis kom ook nog productief kunnen zijn
Kun je het op de fiets houden? Dan lekker de fiets pakken. Word je vaak ook weer net wat energieker van.
Ik erger mij aan mijzelfWaarom durf ik mijn bek niet open te trekken
denisesilver schreef:Loop me weer gek te maken over de hoefbevangenheid van de pony. Ik wil volgend jaar een Welsh erbij hebben (grote sectie c of kleine sectie d), maar ik blijf zo huiverig voor hb. Terwijl in alle jaren dat we paarden hebben, waaronder ook drie shetlanders, maar twee paarden hb hebben gehad. Een daarvan door prednison, en de pony zeer waarschijnlijk door een samenkomst van omstandigheden. Daarbij heb ik van mensen met ervaring met de verschillende secties begrepen dat de cobs veel minder vatbaar zijn dan de sectie a en b’s. Ik maak mezelf er gewoon gek mee, en ik blijf er zo over twijfelen. Is er een ponyras wat er bijna niet vatbaar voor is?
Gefeliciteerd, Marlinde!
denisesilver schreef:Loop me weer gek te maken over de hoefbevangenheid van de pony. Ik wil volgend jaar een Welsh erbij hebben (grote sectie c of kleine sectie d), maar ik blijf zo huiverig voor hb. Terwijl in alle jaren dat we paarden hebben, waaronder ook drie shetlanders, maar twee paarden hb hebben gehad. Een daarvan door prednison, en de pony zeer waarschijnlijk door een samenkomst van omstandigheden. Daarbij heb ik van mensen met ervaring met de verschillende secties begrepen dat de cobs veel minder vatbaar zijn dan de sectie a en b’s. Ik maak mezelf er gewoon gek mee, en ik blijf er zo over twijfelen. Is er een ponyras wat er bijna niet vatbaar voor is?
Gefeliciteerd, Marlinde!