Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 15:07

Ik ga toch maar eens voor het eerst in 4 jaar naar de kapper en ik ben zenuwachtig :') Waarom maak ik me zorgen om stomme dingen?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 16:12

JudithGigi schreef:
Ik ga toch maar eens voor het eerst in 4 jaar naar de kapper en ik ben zenuwachtig :') Waarom maak ik me zorgen om stomme dingen?

Gewoon omdat dat gebeurt. -O-

Knuffel!!

Als ik eens per vier jaar naar de kapper ga, kan ik 60/70 cm doneren :') whaha.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 16:15

maralyn schreef:
JudithGigi schreef:

Gewoon omdat dat gebeurt. -O-

Knuffel!!

Als ik eens per vier jaar naar de kapper ga, kan ik 60/70 cm doneren :') whaha.

Dank! Ja hier is het ook behoorlijk lang. Heel happy mee, maar de onderkant is zo kapot :( is geen model meer van te maken

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 16:42

Dat ik moet nadenken, maar ik flink slaaptekort heb van de stress, waardoor ik niet kan nadenken.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 17:06

Zoon zou freerun les hebben, maar er kwam geen leraar. Na 15 min maar eens gebeld, maar er werd niet opgenomen. Nog 15 min gewacht, nog steeds geen leraar. Uiteindelijk hebben ze ook nog in de speeltuin gespeeld maar er kwam nog steeds geen leraar. Toen zijn we maar weer naar huis gegaan.

(We stonden daar met meer ouders/kinderen dus het was niet dat er geen les was. Volgens de app was er ook gewoon les)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 17:13

Suliko schreef:
Dat ik moet nadenken, maar ik flink slaaptekort heb van de stress, waardoor ik niet kan nadenken.

Een dutje een idee?
Klinkt misschien stom, maar soms helpt het wèl.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 17:26

Eerste klas upgrade bij de ns. Dankzij vertraging trein net kunnen halen. Kan ik dus mooi staan in tweede klas want trein zit zo vol dat je er niet meer doorheen kan lopen..

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 18:03

Het EK wielrennen… het is nog niet eens begonnen en al 2 dagen chaos..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 18:20

Ik was helemaal over de zeik.

Normaal komt mijn man tussen 1630 en 1700 thuis.
Dus... 1630.
Geen man.
1700.
Geen man.
1715. :n
1730. :n
1745. :n

Bellen. :n
Appen. :n

Dan voel je hem hangen en denk je, er zal toch niks gebeurd zijn.
1800. :n

Ik met de auto op pad. Ik denk... dan maar zoeken. Buren op de hoogte gesteld.
En :j een appje onderweg.
Hij had een vergadering en was uitgelopen.
_-:( 1. Ik wist niks van die vergadering.
_-:( 2. Stuur mij dat ff, want ik zit ook met het eten?! :?
_-:( 3. Na een uur geen bereik maak ik me zorgen.

}:) }:) hij zorgt voor het eten. En we eten spareribs.
Heel goed!
Ik heb het nog netjes kunnen houden aan de telefoon. :o
Er kwam alleen. Grmmmwnmwbblmmmwmwmmm OEKEL!!!! Uit. _O-

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 18:23

lenaa_tje schreef:

Haha ik weet waar jij woont. Ben blij dat ik deze week revalideren ben.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 18:24

maralyn schreef:
Suliko schreef:

Een dutje een idee?
Klinkt misschien stom, maar soms helpt het wèl.

Geprobeerd, maar werd alsnog plafond staren. Heb het nadenken wel opgegeven voor vandaag. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 18:28

Kimberley_ schreef:
lenaa_tje schreef:

Haha ik weet waar jij woont. Ben blij dat ik deze week revalideren ben.

Ik vindt het heel leuk dat het EK hier is , maar ik kan mij voorstellen dat als je er moet wezen voor werk en of wonen het vervelend is.

Hier wordt de binnenstad in het weekend een paar uur half afgesloten , maar volgens mij niet zo dramatisch als in de andere plaats waar de tijdritten zijn.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 18:31

Dat mijn emoties blijkbaar soms te heftig zijn voor anderen ( en soms/vaak ook voor mezelf ) en ik al zo m'n best doe op meerdere vlakken en het soms/vaak voelt alsof het nog steeds niet goed genoeg is. En dat ik snap dat mensen er moeite mee kunnen hebben, maar dat het voelt alsof ze mij niet snappen op bepaalde vlakken en bepaalde support niet kunnen bieden die ik soms/dan nodig heb. Vooral met gediagnosticeerde add en autisme trekjes. Wat ook nog eens afwisselt per dag/week/maand hoeveel ik ergens last van heb -O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 18:58

@kimberly_ haha! Ieder nadeel heeft z’n voordeel. Nee sterkte en succes gewenst met de revalidatie

@zebrastreep het is op zich speciaal natuurlijk maar ik vind het wel ingrijpend zo. Ik vind vooral maandag tot en met donderdag alles afsluiten wel wat heftig. Nu heb ik collega’s die hun huis nauwelijks uit kunnen dus het kan altijd erger :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 19:02

Te lang doorgelopen met een overbelaste pols en nu is dit het resultaat. 2 weken lang dag en nacht deze spalk dragen. Met douchen kan die uiteraard gewoon af, maar dit is zeker een uitdaging in het dagelijks leven :')
Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 19:08

Ik wilde dus echt even geen geld uitgeven en gewoon sparen.

1. Dure tandartsrekening
2. iPhone die de hele dag vastloopt en ik steeds een tijdje niks kan
3. Nu is de magnetron opeens ook overleden!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 19:35

Ik heb mijn werktelefoon ergens laten slingeren, maar waaaar (en zijn batterij is versleten dus hij is al uitgevallen inmiddels)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 20:13

taartjee schreef:
Te lang doorgelopen met een overbelaste pols en nu is dit het resultaat. 2 weken lang dag en nacht deze spalk dragen. Met douchen kan die uiteraard gewoon af, maar dit is zeker een uitdaging in het dagelijks leven :')
[ [url=m/pvdtjx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dag en nacht, wat een ellende om mee te beginnen :') ik hoef mijne gelukkig alleen te dragen wanneer ik iets ga doen waarmee ik de boel kan overbelasten. Mocht het een troostje zijn, mijne was ik vrij snel aan gewend en je past je bewegingen ongemerkt toch aan, straks kan je vrijwel alles net zo goed met de spalk als zonder.
Ik duim dat het gaat helpen voor je!

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 20:26

...dat ik het zadel pakte en er toen een wesp aan mn vinger vast hing...

Wat een rot gevoel. Mn vinger en een deel van mn hand is rood en dik. t doet af en toe best erg pijn.

Afbeelding
De dader

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 20:38

Dat er aangebeld word, kom je beneden geen mens of kind te bekennen. :x

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 20:54

Dat mijn ik-wil-weer-een-nieuwe-tattoo kriebels weer zijn aangewakkerd door de buurman. Dat is niet best en gaat weer veel geld kosten. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:04

Onze hond is weer dom geweest.... Er zat een kat in de tuin en ze bedenkt zich niet en stormt door de bosjes heen. Gevolg een dikke schram onder het ook en het wordt ook al flink dik. De kat heeft het niet gedaan die was direct vertrokken en daarvoor is de kras ook niet kloppend.

10 jaar ging het goed , het moest ook een keer fout gaan := Ze gaat dan over in zo'n modus dat ze overal doorheen denkt te kunnen rennen.

En een andere ergernis , mijn moeder zit nog steeds met haar knie. Huisartsen doen super moeilijk over het doorverwijzen en zeggen maar dat ze maanden geduld moet gaan hebben. Fysio werd wel aangeraden. Hier gisteren heen geweest maar de fysio ziet liever wel foto's omdat de fysio teveel rode vlakken ziet en het anders ook niet goed aandurft. De fysio heeft ook contact gehad of een poging tot om dit aan de huisarts te vermelden. Mijn moeder vandaag bellen , maar kreeg een hork van een assistente aan de telefoon. Deed alsof misschien bij hoge uitzondering ze doorgestuurd mocht worden. Mijn moeder heeft toen flink geïrriteerd opgehangen. Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd 8)7

Ik ben vorig jaar door de assistente ook geweigerd toen ik hele extreme ontstoken eczeem had op mijn handen. Kijk maar op thuisarts wat je kunt doen. Ik ben toen echt gaan drammen dat ik in de zorg werk en dat niet kan met zulke handen omdat het onduidelijk was wat ik toen had en dat niet kon met mensen met een zwakkere weerstand. Nou met hoge uitzondering kreeg ik nog een afspraak. Huisarts maakte direct met spoed een verwijsbrief. Ik heb toen nog wel even geklaagd over de assistente , en de huisarts was het helemaal eens dat ik hierop nooit geweigerd had mogen worden.

En ik begrijp als geen ander de tekorten en bezuinigen waardoor dit is ontstaan ( net als op mijn werk) maar het kan soms zo frustrerend zijn. Ik moet mij soms ook zo hard maken voor mijn cliënten om naar een arts te kunnen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:16

Telpeva schreef:
taartjee schreef:
[ [url=m/pvdtjx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dag en nacht, wat een ellende om mee te beginnen :') ik hoef mijne gelukkig alleen te dragen wanneer ik iets ga doen waarmee ik de boel kan overbelasten. Mocht het een troostje zijn, mijne was ik vrij snel aan gewend en je past je bewegingen ongemerkt toch aan, straks kan je vrijwel alles net zo goed met de spalk als zonder.
Ik duim dat het gaat helpen voor je!

Ik krom mijn hand en pols te erg 's nachts waardoor deze tijdens het slapen niet de rust kan krijgen die zou moeten. Dus helaas 24/7 om!

Ik ben gigantisch onhandig met links, rechts is echt extreem dominant (was ook te zien in de kracht test van mn handen, zit echt een heel groot verschil tussen). En doordat de spalk bij mn duim best dik is, is dingen vasthouden met rechts behoorlijk lastig. Het is even vogelen, net als de sleutel van de auto omdraaien, niet links gewoon even wat meer bijspringen :')
Alles voor het goede doel en straks weer pijn vrij kunnen bewegen met mn hand!
Laatst bijgewerkt door taartjee op 19-09-23 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:32

Veranderingen. Leuk, op zich, maar wel spannend.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:32

Taartje dat is erg lastig ja, succes de komende tijd en beterschap.

Onpaard auw zo dat is een hele pijnlijke verrassing :(:)