Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:JudithGigi schreef:Ik ga toch maar eens voor het eerst in 4 jaar naar de kapper en ik ben zenuwachtigWaarom maak ik me zorgen om stomme dingen?
Gewoon omdat dat gebeurt.![]()
Knuffel!!
Als ik eens per vier jaar naar de kapper ga, kan ik 60/70 cm donerenwhaha.
Kimberley_ schreef:lenaa_tje schreef:Het EK wielrennen… het is nog niet eens begonnen en al 2 dagen chaos..
Haha ik weet waar jij woont. Ben blij dat ik deze week revalideren ben.
taartjee schreef:Te lang doorgelopen met een overbelaste pols en nu is dit het resultaat. 2 weken lang dag en nacht deze spalk dragen. Met douchen kan die uiteraard gewoon af, maar dit is zeker een uitdaging in het dagelijks leven
[ [url=m/pvdtjx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Telpeva schreef:taartjee schreef:Te lang doorgelopen met een overbelaste pols en nu is dit het resultaat. 2 weken lang dag en nacht deze spalk dragen. Met douchen kan die uiteraard gewoon af, maar dit is zeker een uitdaging in het dagelijks leven
[ [url=m/pvdtjx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dag en nacht, wat een ellende om mee te beginnenik hoef mijne gelukkig alleen te dragen wanneer ik iets ga doen waarmee ik de boel kan overbelasten. Mocht het een troostje zijn, mijne was ik vrij snel aan gewend en je past je bewegingen ongemerkt toch aan, straks kan je vrijwel alles net zo goed met de spalk als zonder.
Ik duim dat het gaat helpen voor je!