Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 20:33

Captain schreef:
Dat souvenirs van dierentuinen altijd op kinderen gericht zijn. ;(

Ik dacht net aan je. Hoe gaat het zonder hond?

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 21:24

De ondertiteling van Boer Zoekt Vrouw :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 21:25

Bokker Moestuin weg?
Ik las net zo graag hoe ze haar mini boerderij runde.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 21:33

imaudy schreef:
Captain schreef:
Dat souvenirs van dierentuinen altijd op kinderen gericht zijn. ;(

Heel fijn!! <3 We zijn lekker een weekend weg. Hond heeft ook al een nieuw huisje gevonden hoorde ik, dus iedereen gelukkig! <3

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 21:40

Merlen schreef:
Bokker Moestuin weg?

Bokker Prairy heeft iets van contact met haar gehad en en heeft niets met Bokt te maken, ze heeft haar redenen maar ze staat nu wel op anoniem.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 21:45

Jahoor, weer tijd voor een koortslip |( van 1 a 2 keer per jaar naar zowat 5/6 keer per jaar...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 21:49

Moestuin -O- jammer, ik vind het een lief mens.

Ik ben verdrietig want een van de honden van wie ik het account volg op Instagram is overleden. En nu heb ik zitten janken om een hond die ik niet ken.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 21:56

Captain schreef:
imaudy schreef:

Heel fijn!! <3 We zijn lekker een weekend weg. Hond heeft ook al een nieuw huisje gevonden hoorde ik, dus iedereen gelukkig! <3

Ah fijn. Ik vond het een leuke hond. Had wel gedacht dat hij meteen een nieuwe huisje had. Naast een paardehobby is zo'n jonge grote hond wel wat druk denk ik. Ik heb twee kleinere honden die elkaar wel bezig houden.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 21:57

Dat er een stel mafkezen vanmiddag ineens bedachten dat ze de verkeerde afslag hadden.
En zonder na te denken even voor iemand anders zijn neus naar links te gaan, dus de gene voor mij dik in de ankers.. pfff -O-

Gelukkig niets gebeurt, maar als je 100 rijd en dat ineens gebeurt is het geen pretje.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 22:02

Speenkruid dat begint te woekeren in een weide.
Ik wil iemand zoeken die de weide kan spuiten met Bofix,ben ik ineens ook van de zuring af,maar zie er van af om de vraag te stellen op facebook vanwege de groene ridders.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 22:08

Onderhuidse ontsteking op mijn borstbeen die weer op aan het spelen is, straks maar even trekzalf smeren.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 22:21

Merlen schreef:
Speenkruid dat begint te woekeren in een weide.
Ik wil iemand zoeken die de weide kan spuiten met Bofix,ben ik ineens ook van de zuring af,maar zie er van af om de vraag te stellen op facebook vanwege de groene ridders.

You must bring us a shrubbery, one that looks nice and not too expensive. And chop down the tallest tree with a herring.

Oke volgens mij was dat geen groene ridder quote maar ik moest eraan denken, en Monty Python is te goed om niet af en toe random te quoten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 22:21

Merlen schreef:
Bokker Moestuin weg?

Ik ook. Was aan het volgen met de lammetjes en met Petite.
Hoe kan dat nou dat ze ineens weg is? En helemaal gek dat het niks met bokt te maken heeft? Waarom ga je dan anoniem? -O-

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 22:28

Dat mijn hele huis naar brand ruikt door die paasvuren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 22:54

Wat de reden ook is, ten eerste mogen er geen Bokkers worden besproken, ten tweede is dit het ergernissentopic, ten derde is het onze zaak niet waarom ze “plotseling” van Bokt af is. Ik vind het ook niet netjes om hier vragen over te gaan stellen, en “ik volgde net haar topic” is verder ook totaal niet relevant, eerder een beetje egocentrisch. := Ik hoop vooral dat het goed met haar gaat. :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 23:00

Was ook niet om kwaad te spreken, maar eigenlijk de schrik dat ze nu anoniem is. :o

Zit nu te janken en weet niet waarom. :?

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 23:27

Afgelopen weken 4 vleermuisjes in de opvang gehad. 3 hadden het al niet overleefd. De laatste had ik goede hoop voor en die probeer ik al 2 dagen vrij te laten. Hij deed goede pogingen, maar viel toch elke keer weer neer. Kon gewoon niet vliegen. Weer mee naar huis genomen en nu zie ik net dat er een beetje bloed in het hokje zit ;( ik weet eigenlijk al zeker dat deze morgen ook is hemelen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 23:32

Dropneus95 schreef:
Afgelopen weken 4 vleermuisjes in de opvang gehad. 3 hadden het al niet overleefd. De laatste had ik goede hoop voor en die probeer ik al 2 dagen vrij te laten. Hij deed goede pogingen, maar viel toch elke keer weer neer. Kon gewoon niet vliegen. Weer mee naar huis genomen en nu zie ik net dat er een beetje bloed in het hokje zit ;( ik weet eigenlijk al zeker dat deze morgen ook is hemelen

Oh wat verdrietig, dat is echt waardeloos. :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 23:34

Vanavond gezellig bij paasvuur wezen kijken en na 3 kwartier daar ineens een vreselijke kriebel in m'n neus en sindsdien non stop aan het niezen of snuiten..
Heb deze week genoeg te doen dit komt nu echt helemaal niet goed uit. Hopelijk is het morgen over..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 23:36

Captain schreef:
Mandarijn schreef:
Dat we gister weer naar huis zijn gevlogen. Had prima nog wel een week vakantie kunnen hebben. :+

Wil jij geen vrijheidsdressuurles? ;(

Oké ja dat dan weer wel. :D

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 06:22

Ik heb vandaag mijn eerste show met de hond (en voor mezelf) en dit is zo uit mijn comfortzone. Aan de ene kant vind ik dat ik niet moet zeuren en het gewoon doen, aan de andere kant heb ik al 3 keer gewisseld van kleren en ben ik al 5 keer naar de wc geweest van de stress.

Nu nog 2u in de auto zitten en hopen dat de hond er ook een beetje zin in heeft

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 06:47

Schuur_ schreef:
Ik heb vandaag mijn eerste show met de hond (en voor mezelf) en dit is zo uit mijn comfortzone. Aan de ene kant vind ik dat ik niet moet zeuren en het gewoon doen, aan de andere kant heb ik al 3 keer gewisseld van kleren en ben ik al 5 keer naar de wc geweest van de stress.

Nu nog 2u in de auto zitten en hopen dat de hond er ook een beetje zin in heeft

Ah dat heb ik ook een keer gedaan. Die van mij had een ZG, was geen tophond. Ik vond het een superleuke dag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 07:44

Dat mijn werk hun missie en visie zo compleet voorbij schiet. Dit is echt het begin van de ondergang , hun toekomst plannen zijn ze zo op gefocust dat ze haast vergeten dat de cliënten die er nu zijn belangrijker zijn dan uitbreiden en mogelijk de moeilijkste cliënten van Nederland op willen vangen met personeel die daar niet voor opgeleid is. Als van gehandicaptenzorg naar psychiatrie en verwachten dat huidige werknemers dat gaan doen.

En vervolgens nu huidige cliënten maar ergens plaatsen ook als het niet aansluit op de wensen en behoeften.

Waar ben je dan in vredesnaam mee bezig? ( en ja, we hebben er heel duidelijk onze mening over gegeven maar daar luisteren ze niet echt oprecht naar en schuiven op elkaar af )

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 08:04

Weer wakker vanaf 4 uur.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 08:53

chanicha schreef:
Merlen schreef:
Bokker Moestuin weg?

Bokker Prairy heeft iets van contact met haar gehad en en heeft niets met Bokt te maken, ze heeft haar redenen maar ze staat nu wel op anoniem.

Aaahhh das wel echt jammer!

Hopelijk komt ze ooit terug