Captain schreef:Dat souvenirs van dierentuinen altijd op kinderen gericht zijn.
Ik dacht net aan je. Hoe gaat het zonder hond?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:imaudy schreef:
Ik dacht net aan je. Hoe gaat het zonder hond?
Heel fijn!!We zijn lekker een weekend weg. Hond heeft ook al een nieuw huisje gevonden hoorde ik, dus iedereen gelukkig!
Merlen schreef:Speenkruid dat begint te woekeren in een weide.
Ik wil iemand zoeken die de weide kan spuiten met Bofix,ben ik ineens ook van de zuring af,maar zie er van af om de vraag te stellen op facebook vanwege de groene ridders.
Dropneus95 schreef:Afgelopen weken 4 vleermuisjes in de opvang gehad. 3 hadden het al niet overleefd. De laatste had ik goede hoop voor en die probeer ik al 2 dagen vrij te laten. Hij deed goede pogingen, maar viel toch elke keer weer neer. Kon gewoon niet vliegen. Weer mee naar huis genomen en nu zie ik net dat er een beetje bloed in het hokje zitik weet eigenlijk al zeker dat deze morgen ook is hemelen
Schuur_ schreef:Ik heb vandaag mijn eerste show met de hond (en voor mezelf) en dit is zo uit mijn comfortzone. Aan de ene kant vind ik dat ik niet moet zeuren en het gewoon doen, aan de andere kant heb ik al 3 keer gewisseld van kleren en ben ik al 5 keer naar de wc geweest van de stress.
Nu nog 2u in de auto zitten en hopen dat de hond er ook een beetje zin in heeft
chanicha schreef:Merlen schreef:Bokker Moestuin weg?
Ik las net zo graag hoe ze haar mini boerderij runde.
Bokker Prairy heeft iets van contact met haar gehad en en heeft niets met Bokt te maken, ze heeft haar redenen maar ze staat nu wel op anoniem.