Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 13:46

Mijn passe-partouts worden vandaag tussen 07:00 en 19:00 geleverd >;) ...

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 13:52

Dat interesse tonen in een ander gewoon niet meer bestaat bij sommige mensen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 14:29

Update over mijn vriend: we hebben gepraat en daardoor zijn al zijn angsten over het vliegen en reizen weggenomen. Zodra hij een nieuwe baan heeft (hij is momenteen opzoek naar een nieuwe baan) gaan we een ontmoeting plannen waarbij hij naar nederland toekomt. Het is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen <3

Ik erger me er wel aan dat ik hele erge hoofdpijn heb, en dat mijn broertje mijn chips heeft opgegeten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-22 14:34

Lestrange01 schreef:
Update over mijn vriend: we hebben gepraat en daardoor zijn al zijn angsten over het vliegen en reizen weggenomen. Zodra hij een nieuwe baan heeft (hij is momenteen opzoek naar een nieuwe baan) gaan we een ontmoeting plannen waarbij hij naar nederland toekomt. Het is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen <3

Ik erger me er wel aan dat ik hele erge hoofdpijn heb, en dat mijn broertje mijn chips heeft opgegeten

Nog geen maand geleden plaatste je dat hij een goede baan heeft en goed verdient.
Wat is er in de tussentijd gebeurd?
Is hij ineens ontslagen?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 15:05

fleurtjeuh schreef:
Lestrange01 schreef:

Nog geen maand geleden plaatste je dat hij een goede baan heeft en goed verdient.
Wat is er in de tussentijd gebeurd?
Is hij ineens ontslagen?

Hij heeft 2.5 jaar vanuit huis gewerkt door de corona maatregelen. Er is heel veel onduidelijkheid geweest of ze terug moesten naar kantoor omdat ze een deel van het kantoorgebouw opgezegd hadden. Hij werkt als programmeur, als een soort supervisor en alle mensen die hij nieuw aanneemt zijn voor full time vanuit huis. Maar vorige maand kregen ze te horen dat alle oude werknemers full time terug moeten naar kantoor, en dat wil hij absoluut niet. Alle mensen die weigeren om terug te komen hebben tot juli om een dokters verklaring te regelen, of worden ontslagen. Maar binnen zijn branche is het heel gebruikelijk om vanuit huis te werken, en beter betaald te krijgen dus is hij opzoek naar een nieuwe baan. Gelukkig is er veel werk, dus ik twijfel er niet aan dat hij snel nieuw werk vind (hij heeft maandag een interview voor een positie als data scientist), maar dat maakt het wel lastig om al te kunnen weten wanneer hij langs kan komen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 15:12

Het is dat jij zegt geen geld naar hem over te maken...ik vind het voor de rest echt klinken als van die Nigerianen die ook steeds vage verhalen hebben maar zogenaamd verliefd zijn.
Telkens wel willen komen maar dan is het geld op, dan de baan weg, dan zomaar paspoort verlopen, dan dit en dan dat.... of je wel geld over wilt maken en dat heb je toch over voor de liefde van je leven, toch.

Nogmaals jij zegt geen geld over te maken, de rest vind ik gelijk klinken.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 15:17

Ik moet idd zeggen dat dit klinkt als oplichting!!!
Pas je goed op? En vooral de hand op de knip houden.
Even een toevoeging: een goede vriend van mij had dit met een vrouw uit Indonesië. Smoes na smoes kwam er van die kant af, hij heeft geld over geboekt naar haar. Dus ik heb gezegd dat ik wel even wilde videobellen met de dame in kwestie. Dat kon om meerdere redenen niet(van haar kant).
Puntje bij paaltje,€31000,- lichter en hij zit in de oliebol omdat hij haar zo graag naar Nederland wilde halen.

Mijn hoesterij komt terug na een week afwezigheid...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 15:25

Dames ik ga echt geen geld sturen hoor, dat hoeft ook helemaal niet :+ , meneer kan prima rondkomen en gaat alle vliegtickets, het hotel en eten voor ons lekker zelf betalen. Ik heb nog aangeboden om het hotel en eten half half te doen, maar dat wilde hij niet.

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 15:35

Tinder swindler begon ook met eerst geld aan de vrouwen geven :D
Gelukkig is er steeds meer bekend over dit soort oplichting. En niet alle mannen zijn zo he :o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 15:49

Paardenfan25 schreef:
Tinder swindler begon ook met eerst geld aan de vrouwen geven :D
Gelukkig is er steeds meer bekend over dit soort oplichting. En niet alle mannen zijn zo he :o

Dan mag hij weleens opschieten met dat geld weggeven, we kennen elkaar inmiddels al bijna een jaar en ik heb afgezien van verjaardag en sinterklaas cadeau's nog niets ontvangen :'). Heb tinder swindler ook gekeken en vond het zo schokkend!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 16:35

Online is het altijd oppassen maar dat kan ook net zo goed met mannen en vrouwen in Nederland.

Alleen als iemand keer op keer je niet wil zien maar je wel elke keer de liefde verklaard is dat wel een alarmbel.

Ik had vroeger ook aantal internetvrienden waarvan er 1 ook nep was. Deed alsof we echt de beste vriendinnen waren maar ze wou niet afspreken. Denk nog steeds dat het nep was.... heb 1 wel ooit gemeet en zij bestond dan gelukkig wel :') en andere volg ik nu nog op instagram maar voor de rest volledig van afgestapt alleen op bokt zo nu en dan nog een keer dat ik iemand volg op insta of Facebook.

Ik ben ook wat te schijterig om online een relatie te hebben en dan iemand te moeten meeten vooral voor teleurstellingen dus ik vindt het knap dat je het aandurft!

Goed andere ergernis ik heb een een op een dienst met een cliënt ik werk ook maar totdat zij op bed ligt maar ik zit nu tv te kijken met haar. Opzich prima maar ben liever wat aan het doen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 21:35

Zie al dagen op tegen een gesprek wat ik moet voeren, maar ik wil het gesprek niet starten. Ugh.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 22:08

Fotolijstje besteld 13x18. Vandaag opgehaald in de winkel. Was nog een gedoe, het was druk en ik moest tot 2x toe in de rij staan om dat ding op te halen kostte in totaal 20 min, terwijl het al betaald was en al :x

Kom ik thuis, wil ik de foto erin doen. Is het lijstje echt veel groter dan 13x18, met nameten kom ik op 13,5x24!
Op het folie staat wel 13x18 hoe dan?!

Nu moet ik dat ding terugbrengen en alsnog weer op zoek. Ik zal mijn meetlint maar meenemen. Nu nog een geschikt lijstje gaan vinden voor vrijdag |o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 22:16

Herrie van een of ander festival wat pas begint om 22:00. :roll:

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 22:17

Mijn vriend en ik hebben nu voor het eerst corona en we zijn allebei helemaal naar de getver.

Net een zombie horrorfilm hier in huis. Alleen zwaar gehijg en gekreun. Hopelijk morgen weer wat beter maar het wordt voor mij een zware nacht aangezien ik weinig lucht krijg en steeds wakker schrik.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:03

De NS. In mei komt een vriend uit Zweden hier vakantie vieren en ik probeer zijn trein te regelen zodat hij zo min mogelijk hoeft over te stappen. Wil de NS hem op één of andere stress gevende route zetten waar je meerdere keren moet overstappen en dan nog met de bus die twee uur langer duurt. Gaan we maar niet doen :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:09

Ik heb een voortand die oplost,dus die moet binnenkort vervangen worden.Tandarts wil me een peperduur implantaat aansmeren,in totaal 3000 euro gaat dat kosten.Heb ik echter het inkomen niet naar,voor zulke stunts, wil het bij een plaatje houden. Maar tandarts wil alleen een tijdelijk plaatje geven,en toch een implantaat. >;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:10

Plop1997 schreef:
Mijn vriend en ik hebben nu voor het eerst corona en we zijn allebei helemaal naar de getver.

Net een zombie horrorfilm hier in huis. Alleen zwaar gehijg en gekreun. Hopelijk morgen weer wat beter maar het wordt voor mij een zware nacht aangezien ik weinig lucht krijg en steeds wakker schrik.

Tip niet helemaal plat slapen dat kan schelen met benauwd zijn. En acetylcysteïne voor oplossen slijm of tijm thee drinken.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:14

Plop1997 schreef:

Beterschap!
Misschien is de film "I am legend" iets om te zien?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:14

Zoolgangster schreef:
Ik heb een voortand die oplost,dus die moet binnenkort vervangen worden.Tandarts wil me een peperduur implantaat aansmeren,in totaal 3000 euro gaat dat kosten.Heb ik echter het inkomen niet naar,voor zulke stunts, wil het bij een plaatje houden. Maar tandarts wil alleen een tijdelijk plaatje geven,en toch een implantaat. >;)

Als je dat geld niet hebt houd het op toch? Weet de tandarts dat je het niet kunt betalen?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:19

Ineke2 schreef:
Zoolgangster schreef:

Als je dat geld niet hebt houd het op toch? Weet de tandarts dat je het niet kunt betalen?

Hij vindt het op den duur goedkoper... -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:24

Jouw gebit en jouw geld. Dus jouw keuze.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-22 23:25

Tandartsverzekering geen optie?
Misschien niet meer voor dit jaar, maar dan wel voor volgend jaar?

als een plaatje echt geen blijvende optie blijkt te zijn dan is een jaar tandartsverzekering goedkoper dan 3000 euro voor een implantaat zelf betalen

En anders misschien een second opinion bij een andere tandarts als je twijfels hebt over de motivatie van je huidige tandarts?
Laatst bijgewerkt door fleurtjeuh op 30-04-22 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:26

Dat is misschien wel zo, maar hij kan niet in jouw portemonnee kijken. Jij beslist hoor!

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:59

I am a legend heb ik al eens gezien en zombies zijn toch echt niet mijn ding haha.

Bedankt voor de tip, ik heb mijn kussen al wat hoger gelegd! Ik hoop dat ik wat kan slapen.