Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Update over mijn vriend: we hebben gepraat en daardoor zijn al zijn angsten over het vliegen en reizen weggenomen. Zodra hij een nieuwe baan heeft (hij is momenteen opzoek naar een nieuwe baan) gaan we een ontmoeting plannen waarbij hij naar nederland toekomt. Het is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen![]()
Ik erger me er wel aan dat ik hele erge hoofdpijn heb, en dat mijn broertje mijn chips heeft opgegeten
fleurtjeuh schreef:Lestrange01 schreef:Update over mijn vriend: we hebben gepraat en daardoor zijn al zijn angsten over het vliegen en reizen weggenomen. Zodra hij een nieuwe baan heeft (hij is momenteen opzoek naar een nieuwe baan) gaan we een ontmoeting plannen waarbij hij naar nederland toekomt. Het is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen![]()
Ik erger me er wel aan dat ik hele erge hoofdpijn heb, en dat mijn broertje mijn chips heeft opgegeten
Nog geen maand geleden plaatste je dat hij een goede baan heeft en goed verdient.
Wat is er in de tussentijd gebeurd?
Is hij ineens ontslagen?
Paardenfan25 schreef:Tinder swindler begon ook met eerst geld aan de vrouwen geven![]()
Gelukkig is er steeds meer bekend over dit soort oplichting. En niet alle mannen zijn zo he
Plop1997 schreef:Mijn vriend en ik hebben nu voor het eerst corona en we zijn allebei helemaal naar de getver.
Net een zombie horrorfilm hier in huis. Alleen zwaar gehijg en gekreun. Hopelijk morgen weer wat beter maar het wordt voor mij een zware nacht aangezien ik weinig lucht krijg en steeds wakker schrik.
Plop1997 schreef:Mijn vriend en ik hebben nu voor het eerst corona en we zijn allebei helemaal naar de getver.
Net een zombie horrorfilm hier in huis. Alleen zwaar gehijg en gekreun. Hopelijk morgen weer wat beter maar het wordt voor mij een zware nacht aangezien ik weinig lucht krijg en steeds wakker schrik.
Zoolgangster schreef:Ik heb een voortand die oplost,dus die moet binnenkort vervangen worden.Tandarts wil me een peperduur implantaat aansmeren,in totaal 3000 euro gaat dat kosten.Heb ik echter het inkomen niet naar,voor zulke stunts, wil het bij een plaatje houden. Maar tandarts wil alleen een tijdelijk plaatje geven,en toch een implantaat.
Ineke2 schreef:Zoolgangster schreef:Ik heb een voortand die oplost,dus die moet binnenkort vervangen worden.Tandarts wil me een peperduur implantaat aansmeren,in totaal 3000 euro gaat dat kosten.Heb ik echter het inkomen niet naar,voor zulke stunts, wil het bij een plaatje houden. Maar tandarts wil alleen een tijdelijk plaatje geven,en toch een implantaat.
Als je dat geld niet hebt houd het op toch? Weet de tandarts dat je het niet kunt betalen?