Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Ik heb ook niet beweerd dat het maar van 1 kant komt. Dus eens met je post, Dinopino. Als je een zinnige discussie wil voeren moet je daar van beide kanten op letten.
bigone schreef:Sheran schreef:Ik heb ook niet beweerd dat het maar van 1 kant komt. Dus eens met je post, Dinopino. Als je een zinnige discussie wil voeren moet je daar van beide kanten op letten.
Klopt, maar wanneer mensen zelfs na een gedegen onderzoek, zelfs twee keer, vol blijven houden dat iemand absoluut alleen maar door vaccinatie kan zijn overleden dan houd het wel op.
Cayenne schreef:MarlindeRooz schreef:Je moet dan je keel swabben achterin en je neus. En dan testen zeg maar.
Thanks! Dan ga ik dat nog een keer doen.
Al gok ik wel dat het gewoon positief is na twee keer een dubbele streep.
Dus ik maak straks ook maar een afspraak voor een GGD test.
MarlindeRooz schreef:Maar wat zeg je / doe je dan wanneer een medewerker je aanspreekt?
Echwel schreef:Ik vraag mij af of degenen die hier heel hard blèren en zeggen dat ze zonder mondkapje lopen, i n het echte leven ook zo een grote mond en durf hebben
Mijn ervaring is dat de meeste echte toetsenbord helden zijn
SusanH schreef:Ik hoor om me heen ook steeds meer mensen, die tot nu toe de dans ontsprongen waren. Bijzonder vind ik wel dat mensen met elkaar in huis het toch niet zo snel na elkaar krijgen als wat je zou verwachten. Wij hadden met de Alpha variant (ik ga er vanuit dat wij die gehad hebben, dec 2020) echt binnen no time het alle 3 te pakken. Ik was de eerste, en 2 dagen na mijn positieve test (en 3 dagen na start klachten bij mij) was mijn man ook ziek. Men is over het algemeen wel veel minder ziek merk ik.
Ik dacht trouwens dat virulent betekende, de hoeveelheid virusdeeltjes die een besmet persoon uitscheidt. Maar ik was in de war met de viral load denk ik.
Fitzroy schreef:Hier ook een positieve zelftest. Ik gok dat ik het in vliegtuig heb opgelopen. Ik kreeg klachten van vrijdag op zaterdag in Nl. Op woensdagavond heb ik ter plekke nog mensen gezien (5 uur tijdsverschil) Moet ik hen nog inlichten?