Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 14:03

Ik moet sparen want we willen volgend jaar een huis kopen.

Keek net ff op internet en heb een dekbedovertrek gekocht.... :Y)
Valt onder de noodzakelijke dingen toch?? :7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 14:14

Dilan93 schreef:
_San87_ schreef:
Bij mij is de knoop al aardig definitief, maar die werd na het poepfeestje van de buren gisteren nog even wat strakker aangetrokken :').

:')

Ik ben gelukkig van de ergernis af dat (schoon)familie pushy is met de vraag wanneer ik dan wel kinderen wil.
Huidige schoonfamilie is ook gek op paarden en vinden er niks van dat ik (en mijn vriend) geen kinderwens hebben.

Sluit het nog niet helemaal uit, maar ben gewoon niet zo'n moedertype. En dan is het echt heel irritant als mensen blijven zeggen 'je weet niet wat je mist'.

Overigens kan ik me ook ergeren aan mensen die zeggen 'ja, maar er zijn ook genoeg mensen die geen kinderen kúnnen krijgen en dolgraag willen'.
Ja, superküt voor ze, maar dat betekent niet dat ik daarom zwanger zou moeten raken :=

Ja, dat laatste is echt je reinste bullshit :)).

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 14:48

(Ben ik weer met mijn kamer). Vrijdag mag ik gaan kijken naar een kot een straat verder van mijn huidige woonplaats. Eigenaar heeft niks tegen dieren dus dat zit al goed, prijs is ook schappelijk. Twee kamers lijken aan de tuinkant gelegen te zijn dus geen straatlawaai. Maar nu komt het; er lijkt geen gemeenschappelijke keuken te zijn. In iedere kamer staan er twee kookplaten. Laat ik nu niet zuinig zijn met ruimte; ik gebruik meestal drie, soms vier kookplaten wanneer ik kook. :+ En medestudenten ontmoeten in de keuken is ook best nog fijn.

Maar goed, dat zien we vrijdag wel, ik ben benieuwd. Misschien dat er wel een gemeenschappelijke keuken is. De douches en wc's zijn dan wel weer gemeenschappelijk, ik had het liever omgekeerd gezien. :')

Edit; ik zie net dat er in één van de kameromschrijvingen staat dat er een gemeenschappelijke keuken is. Lezen is ook een kunst. :+

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 15:19

School alweer. Had ik voor mijn examen een meeting met een opdrachtgever. School zei dat er een wijziging was. Van 14.30 naar...14.30. Nog nagevraagd of dit klopte. Ja dit klopte. Zit ik te wachten voor de meeting. Blijkt dat het om 4 uur was en dat de opdrachtgever dit duidelijk aan school had doorgegeven. Ben deze school zo spuugzat.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 15:35

Net thuis van de tandarts nu die verschrikkelijke verdoving nog laten uitwerken. Iemand idee hoe dat sneller gaat??

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 16:13

Dat ik mando weer met jeuk vond en dus weer moest wassen en vliegendeken op.
Houdt het dan nooit op.
Ik denk nu zelf pollen maar daar is hij op getest.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 16:33

MarlindeRooz schreef:
Hele dag al knetter erge buikpijn. Echt zo irritant. Voordeel is wel dat ik super gezond eet zodat het zsm weg is. :=

Als het rond de 10-16 dag van je cyclus is kan het ook een groot follikel zijn. Of een cyste.
Nu wil ik je niet bang maken, maar ons kippenhok kan ook best voor wat buikpijn zorgen.

Hoop dat je je inmiddels beter voelt

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 18:12

'In de trein is het dragen van een mondkapje verplicht'.

Ik ben met drie anderen ingestapt op dit station. Twee personen dragen geen mondkapje. En van één weet ik zeker dat hij geen gezondheidsverklaring heeft. De persoon die hem op het station afzette vroeg nog of hij een mondkapje had. Zijn antwoord: 'ja hoor. Zet ik zo op'.

Aaaaaargh.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 18:17

Valerie93 schreef:
Net thuis van de tandarts nu die verschrikkelijke verdoving nog laten uitwerken. Iemand idee hoe dat sneller gaat??

De bloedsomloop stimuleren, dus bewegen! Of zo mogelijk in de buurt van de verdoving je huid masseren, eventueel met een warm kompres erbij. :j

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 18:54

Ik heb me ingesmeerd voor ik naar buiten ging met werk. Mijn huid is er zelfs nog wat vettig van. Toch verbrand. Hoe dan?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 19:05

Merileth schreef:
Ik heb me ingesmeerd voor ik naar buiten ging met werk. Mijn huid is er zelfs nog wat vettig van. Toch verbrand. Hoe dan?

Hoelang ben je in de zon geweest?

Pff ik heb buikpijn zo vervelend. Niks raars gedaan of gegeten. Hopelijk is het snel over.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 19:10

Na de eerste keer insmeren ongeveer 3 kwartier, moest kinderen ophalen dus was niet te vermijden. Waar het kon de schaduw opgezocht. Na de 2e keer hooguit 20 minuten, van en naar de speeltuin lopen en daar af en toe als ik moest helpen met dingen. Daar verder vooral in de schaduw geweest.
Tussen die twee keren in zeker een half uur binnen geweest.

En het was de nieuwe zonnebrand die we hebben die we ook voor de kinderen moeten gebruiken. Als ik dan al zo snel verbrand....

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 19:14

De zonkracht is erg hoog dus zelfs met smeren is 1,5 uur echt in de zon al veradelijk.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 19:18

Vliegen binnenshuis _-:(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 19:28

Merileth schreef:
Na de eerste keer insmeren ongeveer 3 kwartier, moest kinderen ophalen dus was niet te vermijden. Waar het kon de schaduw opgezocht. Na de 2e keer hooguit 20 minuten, van en naar de speeltuin lopen en daar af en toe als ik moest helpen met dingen. Daar verder vooral in de schaduw geweest.

En het was de nieuwe zonnebrand die we hebben die we ook voor de kinderen moeten gebruiken. Als ik dan al zo snel verbrand....

Heb je tussendoor nog weer gesmeerd? Want daar gaat t vaak mis.

Maar dan nog, de zon is echt heel sterk nu.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 19:28

Ik vandaag mijn ramen gelapt, ik heb er al zo’n hekel aan, kom ik thuis loopt er midden op het raam van boven naar beneden een vogelstront spoor. (Ik woon 2 hoog op een flat met balkon, hoe dan?)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 19:37

Welke factor is ook nog van belang. Maar de zonkracht is gewoon heel sterk en we zijn nog niks gewend helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 19:37

Voor het eerst in een jaar een weekje vrij. Voor het eerst in 3 jaar op vakantie zonder dat er -tig neefjes en nichtjes mee gaan met ons op vakantie. Is ons dochtertje ziek :')

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 19:38

_San87_ schreef:
Merileth schreef:

Heb je tussendoor nog weer gesmeerd? Want daar gaat t vaak mis.

Maar dan nog, de zon is echt heel sterk nu.

Jup, voor de 2e keer dat ik naar buiten ging ook gesmeerd. Ik ben de laatste dagen met naar buiten gaan ook echt voorzichtig geweest, helaas was het nu werkgerelateerd niet te vermijden. Ben al blij dat ik een T-shirt met korte mouwen aan had, en niet helemaal mouwloos. Ook het gebied net onder de hals bedekt, dus het zijn gelukkig alleen mijn armen en mijn gezicht dan een beetje.

Het was factor 30, normaal gebruik ik 50, maar het zit nog niet in mijn systeem om het mee te hebben, dus was het vergeten. Daarom die gebruikt die we voor de kinderen moeten gebruiken, ging er van uit dat dat wel voldoende zou moeten zijn. Ben er dus ook niet helemaal gerust op nu als we die moeten blijven gebruiken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 19:44

Is het een nieuwe fles of van vorig jaar? Zonkracjt was heel hoog vandaag dus ik denk dat je die 1e keer eigenlijk te lang hebt rondgelopen en in de schaduw kan je stiekem ook nog verbranden. :=

Ook even nagaan of je wel genoeg gesmeerd heb, qua hoeveelheid. We hebben de neiging om veel te weinig te gebruiken. Voor je gezicht heb je bijvoorbeeld al een theelepel nodig om goed te beschermen.

Ik snap wel dat je dit niet vertrouwd voor kinderen, nee! Niet prettig!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:01

Hond die werd gegrepen door een ander :(
Nu kunnen we wel weer overnieuw beginnen met andere hondjes tegenkomen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:02

Ah nee lenaa_tje! Wat rot zeg! Geen schade? Behalve geestelijk dan? Als je hier in de buurt gewoond had had ik je graag geholpen, mijne reageert echr niet op andere honden, tenzij ze op hem springen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:04

Moestuin schreef:
Voor het eerst in een jaar een weekje vrij. Voor het eerst in 3 jaar op vakantie zonder dat er -tig neefjes en nichtjes mee gaan met ons op vakantie. Is ons dochtertje ziek :')

Beterschap voor je dochter! :(:)

lenaa_tje schreef:
Hond die werd gegrepen door een ander :(
Nu kunnen we wel weer overnieuw beginnen met andere hondjes tegenkomen

Hopelijk is je hond er fysiek dan nog wel goed afgekomen? Mentaal is natuurlijk ook vreselijk!
Sterkte voor je hond. :knuffel:

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:17

Lief aanbod! Nou lijkt wel zo. Ze is een harde maar een hond van 7kg red het niet tegen 40 kg hond :( en ze gilde het echt uit.

Afbeelding ze lijkt vooral vies maar ik zal haar maar even niet direct kammen.

Meneer was verder vriendelijk en zei dat we ook echt langs moesten komen als ze niet oké zou zijn. Maar je hart zit echt in je keel.
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 01-06-21 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:18

Merileth schreef:

Ik schud de fles voor het opbrengen.
Misschien dat dat nog nut heeft.

Ik irriteer mij aan gras maaiende buren terwijl ik vroege dienst heb en moet slapen....
Op 10 meter van mijn slaapkamer raam is hij aan het maaien...

Maarja, hij kan er niks aan doen dat ik vroeg op moet