Keek net ff op internet en heb een dekbedovertrek gekocht....

Valt onder de noodzakelijke dingen toch??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dilan93 schreef:_San87_ schreef:Bij mij is de knoop al aardig definitief, maar die werd na het poepfeestje van de buren gisteren nog even wat strakker aangetrokken.
![]()
Ik ben gelukkig van de ergernis af dat (schoon)familie pushy is met de vraag wanneer ik dan wel kinderen wil.
Huidige schoonfamilie is ook gek op paarden en vinden er niks van dat ik (en mijn vriend) geen kinderwens hebben.
Sluit het nog niet helemaal uit, maar ben gewoon niet zo'n moedertype. En dan is het echt heel irritant als mensen blijven zeggen 'je weet niet wat je mist'.
Overigens kan ik me ook ergeren aan mensen die zeggen 'ja, maar er zijn ook genoeg mensen die geen kinderen kúnnen krijgen en dolgraag willen'.
Ja, superküt voor ze, maar dat betekent niet dat ik daarom zwanger zou moeten raken
MarlindeRooz schreef:Hele dag al knetter erge buikpijn. Echt zo irritant. Voordeel is wel dat ik super gezond eet zodat het zsm weg is.
Merileth schreef:Na de eerste keer insmeren ongeveer 3 kwartier, moest kinderen ophalen dus was niet te vermijden. Waar het kon de schaduw opgezocht. Na de 2e keer hooguit 20 minuten, van en naar de speeltuin lopen en daar af en toe als ik moest helpen met dingen. Daar verder vooral in de schaduw geweest.
Tussen die twee keren in zeker een half uur binnen geweest.
En het was de nieuwe zonnebrand die we hebben die we ook voor de kinderen moeten gebruiken. Als ik dan al zo snel verbrand....
_San87_ schreef:Merileth schreef:Na de eerste keer insmeren ongeveer 3 kwartier, moest kinderen ophalen dus was niet te vermijden. Waar het kon de schaduw opgezocht. Na de 2e keer hooguit 20 minuten, van en naar de speeltuin lopen en daar af en toe als ik moest helpen met dingen. Daar verder vooral in de schaduw geweest.
En het was de nieuwe zonnebrand die we hebben die we ook voor de kinderen moeten gebruiken. Als ik dan al zo snel verbrand....
Heb je tussendoor nog weer gesmeerd? Want daar gaat t vaak mis.
Maar dan nog, de zon is echt heel sterk nu.
Moestuin schreef:Voor het eerst in een jaar een weekje vrij. Voor het eerst in 3 jaar op vakantie zonder dat er -tig neefjes en nichtjes mee gaan met ons op vakantie. Is ons dochtertje ziek
lenaa_tje schreef:Hond die werd gegrepen door een ander![]()
Nu kunnen we wel weer overnieuw beginnen met andere hondjes tegenkomen
Merileth schreef:Na de eerste keer insmeren ongeveer 3 kwartier, moest kinderen ophalen dus was niet te vermijden. Waar het kon de schaduw opgezocht. Na de 2e keer hooguit 20 minuten, van en naar de speeltuin lopen en daar af en toe als ik moest helpen met dingen. Daar verder vooral in de schaduw geweest.