Dit is ook wel een ding, positief blijven testen als je ziek bent geweest.. Vooral als je daardoor niet mag werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:lovee schreef:Als ik wil testen, kan ik vandaag nog terecht, om 5u. Dacht is kijken..
Twee weken geleden moest ik 1,5 dag wachten zelfde avond uitslag..
Ik moest vanmorgen naar de diëtist en dat zit vlakbij een teststraat. Het was er ook erg rustig.
purny schreef:Hopelijk is de rust bij de teststraten een positief iets.
Ik vind het belangrijker dat de zorg weer een beetje rust krijgt voor zover dat kan. Dus 3 dagen mindere opnames is wel een positieve lijn.
Relaxed schreef:https://www.maurice.nl/2020/10/29/versl ... esmetting/
Dit is ook wel een ding, positief blijven testen als je ziek bent geweest.. Vooral als je daardoor niet mag werken
Bloodymary schreef:11.141 besmettingen. Beh weer stijging.
purny schreef:Ik zie echt niks in een vuurwerkverbod. Hoeveel illegaal vuurwerk en agressie tegen de hulpverleners ga je daar wel niet mee krijgen? Dan liever gewoon zoals altijd.
Al ga ik met oud en nieuw toch niet naar buiten gezien mijn longen
Huertecilla schreef:Blussem schreef:Sorry dat gezeg, maar iemand die even naar Duitsland rijdt en weer terug zonder contacten met anderen zie ik niet als een gevaar.
Gezinnen met schoolgaande kinderen is doorgaans een veel grotere risco voor de maatschappij. Mondkapjes helpen hier in niet.
Het enige reden om dit te verplichten is puur om de emotioneel paniekerig mensen te gerust te stellen.
Een illusie, een ontkenning en vingerwijzen.
purny schreef:Bloodymary schreef:11.141 besmettingen. Beh weer stijging.
Waarvan er ook oudere meldingen tussen zitten:
Volgens een RIVM-woordvoerder is er ondanks het grote aantal nieuwe gevallen geen reden voor paniek, hij noemt het beeld ‘hoopvol’: ,,Er zitten veel na-meldingen bij, meer dan normaal, dat zijn vertraagde rapportages. En de afgelopen dagen zijn de GGD’en ook meer gaan testen, het percentage positieve tests stijgt niet, maar blijft gelijk. Dus dat is positief. Nu moeten we ons allemaal aan de maatregelen blijven houden.” Bijna 1800 van de gemelde gevallen, 16 procent dus, zijn ouder dan twee dagen
Ad.nl
Blussem schreef:Huertecilla schreef:
Een illusie, een ontkenning en vingerwijzen.
Eerder een mooi voorbeeld dat het allemaal niet zo zwart wit is en dat je met gezond verstand verder komt dan autistisch alleen maar naar de regels te kijken.
secricible schreef:Echwel schreef:Lees trouwens dat sommige politieke partijen een vuurwerk verbod willen om de zorg niet nog meer te belasten
Wat een goed idee, ook minder reden om de straat op te gaan en daar te klitten aan elkaar en goed O&N te wensen.
Mijn buurvrouw zou volgende week haar nier doneren aan een andere (onbekende) vrouw. Vandaag helaas afgebeld. Zijn toch 2 potentiele IC plaatsen. Echt afschuwelijk, doorlopen samen al maandenlang een traject en nu dit. Hopen dat mevrouw na deze golf nog goed genoeg is deze nier te mogen ontvangen.
Blussem schreef:[ [url=m/KnAOMu.jpg]Afbeelding[/url] ]
RIVM meldt groter aantal nieuwe positieve tests (11.141) vanwege correctie: 'Piek is in zicht' https://www.nu.nl/coronavirus/6087290/r ... zicht.html (via @NUnl)
Hoe kan dat op websites van virm voor zondag 25 oktober op de corona dashboard maar 14 doden zijn en dat bij door gegevens nu.nl van Virm hebben over 28 doden. Bijna het dubbele.
SusanH schreef:Relaxed schreef:https://www.maurice.nl/2020/10/29/versl ... esmetting/
En die mensen worden ook meegenomen in de positieve tests waarschijnlijk?
Shadow0 schreef:bigone schreef:Zolang de ziekenhuizen niet in code zwart komen en het personeel niet verder bij bosjes neervalt zoal nu het geval is dan redden we het nog tot de volgende persconferentie.
(Behalve de mensen die dood gaan, die redden het niet, en dat zullen er toch zo'n 200 zijn.)