Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 17:08

Geen zin om kerstkaarten te schrijven. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 17:10

Over uitjes naar de winkel gesproken, mijn moeder had mijn zusje voor nietjes naar de action gestuurd, waren nodig voor de kerstpaketten die we voor een ander bedrijf maken.

Action is natuurlijk dicht :') _O-

Drie man sterk en niemand die erbij stilstaat :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 17:25

denisesilver schreef:
Over uitjes naar de winkel gesproken, mijn moeder had mijn zusje voor nietjes naar de action gestuurd, waren nodig voor de kerstpaketten die we voor een ander bedrijf maken.

stiekem vind ik het wel grappig sorry

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 17:30

Dat heel veel mensen hebben gezegd dat een coronatest best pijnlijk is en ik er nu dus geen durf te laten afnemen, want mijn pijngrens is behoorlijk laag pff.. := |o

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 17:33

Een bepaald narsist persoon die geld probeerd af te troggelen bij iemand.
Gelukkig kan ik het nog weer goed draaien zodat de narsist zijn zin niet krijgt.... Maar gatverdamme

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 17:36

xPareltje schreef:
Dat heel veel mensen hebben gezegd dat een coronatest best pijnlijk is en ik er nu dus geen durf te laten afnemen, want mijn pijngrens is behoorlijk laag pff.. := |o

Valt echt heel erg mee, tegen de tijd dat je denkt "Oké dit is irritant" ben je ook al weer klaar. Het wachten is het vervelendste, dat duurt zo lang.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 17:37

denisesilver schreef:

Ohjee. :=
Ik merk ook dat ik al meermaals heb gedacht 'Oh, dat kan ik wel even ophalen in de winkel'. Niet dus. :')
Niet dat ik er echt onder te lijden heb, het gebeurt voornamelijk op momenten dat ik weer iets heb bedacht om te maken voor in huis.

Ik had vanmiddag iets jammers.
Ik woon op 2 hoog zonder lift en wanneer er iets wordt bezorgd, loop ik altijd netjes naar beneden. Sommige bezorgers komen me dan al tegemoet op de trap en sommigen blijven netjes in de hal wachten. Beiden prima, kom ik direct een beetje in beweging. :=
De pakketbezorger kwam vanmiddag iets afleveren en ik had bedacht om hem een hart onder de riem te steken. Dus ik loop met een doosje chocola naar beneden als kleinigheidje voor zijn harde werk in deze periode, hoor ik halverwege de trap de voordeur alweer dichtslaan. Dus ik dacht nog 'die zal wel even binnen wachten i.v.m. het slechte weer. Bleek hij het pakketje in de hal te hebben gezet en weer vertrokken te zijn. Prima, dan eet ik ze zelf wel op. :o Het heeft hooguit 10 tellen geduurd voor ik beneden was maar hij was alweer weg.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 17:41

xPareltje schreef:

Ik heb er twee (eigenlijk drie, want sneltest + gewone test gingen samen de laatste keer) en het enige 'pijnljike' vond ik het stokje in mijn neus. Deed eigenlijk geen pijn, was hoogstens een vervelend gevoel. Zoals gezegd, het wachten is nog wel het vervelendst :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 17:59

Pff de hel (supermarkt) ook weer overleefd. Iets wat ik in februari 2020 nog leuk vond is nu het meest stressvolle in mijn bestaan en het word alleen maar erger. Maar we gaan vooruit: vandaag maar twee keer aan de kant gebeukt en maar 1 keer lichamelijk contact toen iemand bij een schap wilde waar ik voor stond te wachten tot ik verder kon. Mijn man heeft al weken geleden lief aangeboden om de boodschappen te halen, maardan komt hij met allerlei lekkers thuis en "vergeet" de boodschappen die we nodig hebben. Thuisbezorgd kan als je er optijd bij bent(maar ik ben er dus zelden optijd bij door onmstandigheden) gelukkig was ik voor de kerst optijd bij Picknick! Een maand vt voren gereserveerd, maar dan hoef ik gelukkig mijn kerstboodschappen niet zelf te halen.

En verder erger ik me aan het zorgstelsel in NL. Als je gezond bent valt het nog mee, maar je moet vooral niet ziek worden in dit land! Maar daar was ik in 2016 al achter, en veel verbeterd is er niet in de afgelopen jaren.

Zo, en nu kruip k mijn bed weer in en kom er pas weer uit als ik ga werken en dus afleiding heb van mijn somberheid.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 18:04

Weet nu even niet wat ik moet doen..

Melde al eerder, ik poets om de 2 weken bij een cliënt thuis, echter ligt cliënt in het ziekenhuis sinds eind november. Toen belde de coördinator mij dat het niet doorging daar en dat ik ergens anders heen kon om te poetsen, prima. 2 weken later had ik zelf gevraagd aan de coördinator of cliënt al terug was. Coördinator vertelde dat ze niets had vernomen van contactpersoon van cliënt en dus ervanuit ging dat cliënt nog niet terug is uit het ziekenhuis.
Nu moet ik er morgen weer poetsen volgens rooster, echter heb ik niets gehoord van de coördinator en ook niks over ander werk. Dan heb ik zoiets van, moet ik er dan alweer zelf achteraan gaan? Wat zouden jullie doen?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 18:13

Fjordjes ik zou je coördinator even bellen.
Niet leuk dat je er achteraan moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 19:17

Dat ik nog chocolade moet eten en misselijk ben :+

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 19:35

Knudd schreef:
xPareltje schreef:

Ik heb er twee (eigenlijk drie, want sneltest + gewone test gingen samen de laatste keer) en het enige 'pijnljike' vond ik het stokje in mijn neus. Deed eigenlijk geen pijn, was hoogstens een vervelend gevoel. Zoals gezegd, het wachten is nog wel het vervelendst :+

CynthiaV schreef:
xPareltje schreef:

Valt echt heel erg mee, tegen de tijd dat je denkt "Oké dit is irritant" ben je ook al weer klaar. Het wachten is het vervelendste, dat duurt zo lang.

Dankjewel beide. Ik denk dat ik er toch aan moet geloven want mijn temperatuur gaat steeds omhoog pff, dan maar even een vervelend gevoel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 19:40

Pijn in mijn niet gehandicapte poot. En hoe.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 19:53

Onze Jumbo gaat al om 7 uur open morgenvroeg dus guess who is going to be there at 7? That's right, ik :') kerstdrukte proberen enigzins te vermijden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:15

Amandavd schreef:
Onze Jumbo gaat al om 7 uur open morgenvroeg dus guess who is going to be there at 7? That's right, ik :') kerstdrukte proberen enigzins te vermijden.

Dit is al standaard openingstijd een sinds zeker de zomer toch? Hier wel in elk geval voor de plus en de AH.

Ik was vanmorgen om 10 uur in de supermarkt en het was prima te doen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:23

Amandavd schreef:

Hier is hij alleen pas vanaf 10:00 uur aangevuld. Dus vaak heeft zo vroeg gaan geen zin |o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:36

Lau schreef:
Amandavd schreef:

Hier is hij alleen pas vanaf 10:00 uur aangevuld. Dus vaak heeft zo vroeg gaan geen zin |o

@Ineke, klopt alleen was dat bij ons echt voor dd kwestbare ouderen dus dat heb ik altijd gerespecteerd. Maar deze week mag iedereen al om 7 shoppen.

@Lau, de manager zei dat alles aangevuld zou zijn, had het even nagevraagd.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:48

Officieel voor de ouderen ja... Nou die zijn er nauwelijks om 7 uur hoor. Eerder om 9 uur.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:50

Ineke2 schreef:
Amandavd schreef:

Dit is al standaard openingstijd een sinds zeker de zomer toch? Hier wel in elk geval voor de plus en de AH.

Ik was vanmorgen om 10 uur in de supermarkt en het was prima te doen.

Echt? Hier gaat die gewoon om 8 uur openen. Van 8-9 is het ouderen uurtje

Hier was mijn ergernis de Makro waar ik voor een vriend zijn bedrijf warmhoud bakjes ging kopen. Wat een drukte..

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:52

Mijn ergernis is juist dat ze de groothandels weer hebben dichtgegooid voor particulieren. Die winkels hebben zulke heerlijke dingen te koop...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:56

Amandavd schreef:

Hoop ouders zijn rond deze tijd vrij wegens school vakantie. Grote kans dat het juist in de ochtend druk is met ouders. :=

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 21:02

Dallista schreef:
Mijn ergernis is juist dat ze de groothandels weer hebben dichtgegooid voor particulieren. Die winkels hebben zulke heerlijke dingen te koop...

:') Echt heel Corona proof is het momenteel niet.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 21:42

Voor degene die nog wachten met naar de supermarkt gaan: in België verwachten we dat woensdag de drukste dag wordt. Dus beter morgen gaan dan woensdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 21:43

Mag je de Kindertelefoon bellen over slechte wifi? Asking for a friend. :+