Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Over uitjes naar de winkel gesproken, mijn moeder had mijn zusje voor nietjes naar de action gestuurd, waren nodig voor de kerstpaketten die we voor een ander bedrijf maken.
Action is natuurlijk dicht![]()
![]()
Drie man sterk en niemand die erbij stilstaat
xPareltje schreef:Dat heel veel mensen hebben gezegd dat een coronatest best pijnlijk is en ik er nu dus geen durf te laten afnemen, want mijn pijngrens is behoorlijk laag pff..![]()
denisesilver schreef:Over uitjes naar de winkel gesproken, mijn moeder had mijn zusje voor nietjes naar de action gestuurd, waren nodig voor de kerstpaketten die we voor een ander bedrijf maken.
Action is natuurlijk dicht![]()
![]()
Drie man sterk en niemand die erbij stilstaat
xPareltje schreef:Dat heel veel mensen hebben gezegd dat een coronatest best pijnlijk is en ik er nu dus geen durf te laten afnemen, want mijn pijngrens is behoorlijk laag pff..![]()
Knudd schreef:xPareltje schreef:Dat heel veel mensen hebben gezegd dat een coronatest best pijnlijk is en ik er nu dus geen durf te laten afnemen, want mijn pijngrens is behoorlijk laag pff..![]()
Ik heb er twee (eigenlijk drie, want sneltest + gewone test gingen samen de laatste keer) en het enige 'pijnljike' vond ik het stokje in mijn neus. Deed eigenlijk geen pijn, was hoogstens een vervelend gevoel. Zoals gezegd, het wachten is nog wel het vervelendst
CynthiaV schreef:xPareltje schreef:Dat heel veel mensen hebben gezegd dat een coronatest best pijnlijk is en ik er nu dus geen durf te laten afnemen, want mijn pijngrens is behoorlijk laag pff..![]()
Valt echt heel erg mee, tegen de tijd dat je denkt "Oké dit is irritant" ben je ook al weer klaar. Het wachten is het vervelendste, dat duurt zo lang.
Amandavd schreef:Onze Jumbo gaat al om 7 uur open morgenvroeg dus guess who is going to be there at 7? That's right, ikkerstdrukte proberen enigzins te vermijden.
Lau schreef:Amandavd schreef:Onze Jumbo gaat al om 7 uur open morgenvroeg dus guess who is going to be there at 7? That's right, ikkerstdrukte proberen enigzins te vermijden.
Hier is hij alleen pas vanaf 10:00 uur aangevuld. Dus vaak heeft zo vroeg gaan geen zin
Ineke2 schreef:Amandavd schreef:Onze Jumbo gaat al om 7 uur open morgenvroeg dus guess who is going to be there at 7? That's right, ikkerstdrukte proberen enigzins te vermijden.
Dit is al standaard openingstijd een sinds zeker de zomer toch? Hier wel in elk geval voor de plus en de AH.
Ik was vanmorgen om 10 uur in de supermarkt en het was prima te doen.