Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:56

Dat ik al 2 dagen doodmoe ben omdat ik slecht slaap. Wisseling van huis, dus ik moet weer even aan de omgevingsgeluiden 's nachts wennen.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:01

Dat ik straks 2 gaatjes moet vullen bij de tandarts en ik mijzelf nu al helemaal zit op te vreten. Ben verdorie 32 :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:04

Dat ik zo verkouden heb, en last heb van mijn longen. Yay voor hooikoorts en astma. Wel irritant dat ik nu geen boodschappen "mag" doen tho.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:31

Dat het logo van reddit zwart is. Wrs door George floyd? Ik sorteer mijn apps in clusters én op kleur. Hoe lang gaat dit zwart blijven? Is het de moeite om alles te herpuzzelen of niet! Ellende!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:34

Dat ik mij erger aan bejaarden in de winkel.Ze volgen de regels niet op.2 karretjes is toch onzin.Nu blijkt mijn vader die bejaarde te zijn die bij de Lidl een drama maakte omdat ze 2 karretjes moesten pakken. -O-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:43

poes schreef:
Dat het logo van reddit zwart is. Wrs door George floyd? Ik sorteer mijn apps in clusters én op kleur. Hoe lang gaat dit zwart blijven? Is het de moeite om alles te herpuzzelen of niet! Ellende!

Huh wat vreemd, hier issie gelukkig nog rood. Kan daar ook slecht tegen zulke veranderingen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:47

De nieuwe Facebooklayout, wtf. "Find things easily with a cleaner look and bigger text." Ja, ik merk dat die tekst groter is; het is net of ik naar de telefoon van een 50-plusser zit te kijken die nog in de leesbrilontkenningsfase zit. := Of dingen met zes extra drop-down menu's en schreeuwerige pictogrammen ook makkelijker te vinden zijn, is een tweede... Bovendien, als ik alles graag op een te klein scherm gepropt had gezien met idioot grote buttons, was ik wel op m'n telefoon of iPad gaan surfen, niet op m'n 17" laptop. -O-

Oké, exit rant. :+

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:51

Mkango schreef:
De nieuwe Facebooklayout, wtf. "Find things easily with a cleaner look and bigger text." Ja, ik merk dat die tekst groter is; het is net of ik naar de telefoon van een 50-plusser zit te kijken die nog in de leesbrilontkenningsfase zit. := Of dingen met zes extra drop-down menu's en schreeuwerige pictogrammen ook makkelijker te vinden zijn, is een tweede... Bovendien, als ik alles graag op een te klein scherm gepropt had gezien met idioot grote buttons, was ik wel op m'n telefoon of iPad gaan surfen, niet op m'n 17" laptop. -O-

Oké, exit rant. :+

Omg ja dit had ik ook. Je kan het weer terugzetten naar de oude fb versie, via je instellingen!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:55

Princess_ schreef:
poes schreef:

Huh wat vreemd, hier issie gelukkig nog rood. Kan daar ook slecht tegen zulke veranderingen :=

Afbeelding

-O-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:59

poes schreef:
Princess_ schreef:

[ [url=m/n30WNP.png]Afbeelding[/url] ]

-O-

-O- arme jij

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:13

Dat de praktijkondersteuner pas over 2 weken tijd heeft. Ik wil/moet nu met iemand praten. ;(

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:15

Dat ik mensen op het werk hele private gesprekken kan horen voeren, en dat ze dat niet ergens doen waar niemand ze kan horen. Ik wil al die gevoelige informatie helemaal niet horen! :\ :\

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:16

[***] die uitlopen, rot op ik wil lunchen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:18

poes schreef:

!!!!!! Dit.

Ik dacht dat het een dag zou duren maar het is nogsteeds zo! Ik zie verder ook niemand erover praten op reddit, terwijl ik wel wat geklaag verwacht had. Dus geen flauw idee hoe lang dit nog duurt.

Vandaag erger ik me aan de combinatie van hoop en angst die ik voel. Ga over een paar uur eindelijk naar de reumatoloog maar uit reviews kwam hij bizar slecht naar boven.

Nu zit ik helemaal mezelf op te vreten. Wat moet ik dragen zodat ik zo zelfverzekerd en comfortabel mogelijk overkom?? Ik wil niet dat alles afgeschreven wordt op "awww je schouder zal wel uit de kom gaan omdat je depressief bent.. denk ik."

Mijn familie probeert me al voor te bereiden op teleurstelling zodat het minder hard aankomt wanneer de dokter me niet serieus neemt, maar ik wil zo graag dat hij luistert ;(

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:38

Ammoniak lucht van kippenmest %)

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:45

Dat ik had afgesproken samen met mijn pa naar de stad te gaan en we nu opeens een hele andere dag gaan want zijn vriendin wil mee... We hebben al zo lang niks met zen tweetjes gedaan :\

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 13:02

Dat de supermarkten hier worden leeggeroofd door toeristen. En dat de helft van die toeristen ook nog eens uit Duitsland komt. Echt ik snap oprecht niet dat je gaat reizen naar een ander land in deze tijden.

@Britta hier zou hij worden tegengehouden bij de ingang, want er mag maar 1 persoon bij gezin in. Dus hij moest blij zijn dat het daar wel mag.

Ik heb inderdaad ook al rot op tegen de nieuwe lay-out van Facebook gezegd. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:41

Ik wil eten, maar 1 kat lig op mij te slapen en andere tegen mijn been aan. :')

Mag dus niet bewegen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:03

Wij zoeken een bureau omdat ik nu vanuit bed [***] maar ja, dat vind m'n rug niet zo leuk. :')
Dus ik een advertentie gezien in de buurt, wilde ze er 75 euro voor hebben.. Tikkeltje duur maar ok.
Kijken we op IKEA, precies dezelfde voor 69.95. :')

Ik haar weer gebeld met: joh, we willen er 40 voor geven.. Nee dan liet ze hem toch nog maar op Marktplaats staan. Oplichter. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:16

Mijn zenuwpijn... zwaar irritant!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:18

Koude patat gegeten blij dat de salade al koud was. :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:28

Aan mezelf. Sinds het hele Corona gedoe heb ik echt moeite om mezelf te motiveren om te gaan sporten, personal trainer mag ik nog niet zien nu en ervaar momenteel veel stress op het werk en thuis, dat ik lekker aan het emotie-eten ben. Alle kilo's die er af waren en de conditie die ik had opgebouwd, allemaal voor niks.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 16:07

Kan wel janken.. hond gaat ineens heel slecht achteruit en ik ben bang dat we snel afscheid gaan moeten nemen..

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 16:55

Aan mezelf. Heb echt zoiets van trek mijn sensor en insulinepomp van mijn lijf en zoek t maar uit. (Gaat niet echt helpen, dat snap ik ook)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 16:57

Escamilla schreef:
Kan wel janken.. hond gaat ineens heel slecht achteruit en ik ben bang dat we snel afscheid gaan moeten nemen..

:(:)...