Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 16:08

Urielle schreef:
kimberly1995 schreef:
Beginnen jullie, als vrouw zijnde, ook zelf het gesprek? Ik merk dat bij degene bij wie ik het gesprek begin, ik eigenlijk nooit een reactie krijg. Dus tegenwoordig stuur ik geen enkele man uit mezelf een berichtje..

Mijn regel was, wie matcht begint. Dus als ik de match maakte, stuurde ik het eerste bericht.

maar hoe weet je wie wie matcht dan?

daffodilJarig

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 16:21

Dat zie je, dan komt de match gelijk in beeld. Als ie dagen later ineens verschijnt hebben zij als laatste gematcht.

Ik hanteer het bijzonder simpele openingsbeleid van Hoi + naam. Meer niet, werkt prima of niet en dan verwijder ik diegene na een paar dagen weer.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 17:59

Oh ik reageerde nooit op "hoi" moet ik zeggen :+ Ik ben verder vaak genoeg het gesprek begonnen, maar wel vooral als er iets op zijn foto's of in het profiel stond waar ik wat over kon zeggen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 19:15

hagelslag schreef:
Oh wauw, er had net een duitser een hele mooie openingszin.
Ik heb een Duitse en een Nederlandse vlag in mijn profiel.

Hij vroeg, kreun je tijdens seks in het Nederlands of in het Duits.

En doeiii... Direct ontmatcht
Hahahah :')

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 19:34

Ailill schreef:
hagelslag schreef:

Hahahah :')

Ik vind deze eigenlijk best wel hilarisch. Ik zou er nog best om kunnen lachen als iemand dit naar me grapt. :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 19:51

Ik ken iemand die er, denk ik, niet zo om kan lachen :')

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 20:24

Op hoi en dat soort dingen stuur ik altijd exact hetzelfde terug :') komt nooit een leuk gesprek uit :')

Hier na 5 zinnen op een niet sex date gevraagd. Record *\o/* heb maar netjes gezeg dat ik wander minder snel ben met dat soort dingen...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:47

kimberly1995 schreef:
hagelslag schreef:

Ik vind deze eigenlijk best wel hilarisch. Ik zou er nog best om kunnen lachen als iemand dit naar me grapt. :o

Hahaha, ik dacht precies hetzelfde! Ach, is wel meteen de juiste toon gezet, hoef ik dat zelf niet meer te doen :')

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 23:48

Ik zou zoiets pas grappig vinden als ik iemand wat beter leer kennen, ook op een intiemere manier. Maar om dat nou meteen te vragen snap ik ook niet.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 00:05

Ik zou er zelf ook niet naar vragen, maar er denk ik wel om kunnen lachen :j

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 04:34

Lynnepinny schreef:
Ik zou zoiets pas grappig vinden als ik iemand wat beter leer kennen, ook op een intiemere manier. Maar om dat nou meteen te vragen snap ik ook niet.

Precies dat...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 06:27

Die opmerking zou ik nog wel grappig vinden, maar dan zou het gesprek daarna wel over normale dingen moeten gaan. Maar vaak zijn het dan van die mannetjes die heel de tijd oversexte opmerkingen maken. Dan knap ik wel af. Een keer een dubbelzinnig grapje tussendoor is prima, als one of the guys doe ik gewoon gezellig mee :')

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 09:32

Ik kan opzich prima tegen zulke opmerkingen.
Maar ik verwacht dat niet als openingszin.
Als je al wat meer hebt gechat prima....

En geloof mij, ik praat wel vaker op zo'n nivo... Ook als collega's weer bezig zijn met mannenp raat of typische plaatjes/filmpjes delen in de groepsapp kan ik er ook vaak wel om lachen...
Maar om dat als openingszin te gebruiken, mwa neee dankje...

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 09:40

Bij zo'n openingszin reageer ik vaak komisch terug. Maar het is al wel gelijk duidelijk waar het hele gesprek over moet gaan, daar pas ik voor.

Over wie het gesprek begint, ik laat de man het nu doen, vaak zat dat ik het doe, maar dan geen reactie krijg, daar ben ik alweer klaar mee :')

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:20

Bij Bumble heb je geen keuze, daar moet je als vrouw het gesprek beginnen. Het is best een leuke app, ik had van de week een match met een bekende voetballer. Ik geloofde niet dat hij het echt was, maar via Instagram heeft hij bevestigd dat het toch wel zo was. :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:28

ligt er bij puur aan wie matched, hoeveel gesprekken ik al heb lopen en hoe leuk ik de vent vind ;-)
Ik heb nu 3 staan die mij gematched hebben, maar niets zeggen.

Maar ik mijzelf weer even een schop onder mijn hol gegeven en mij aangemeld op facebookdating en heb
vanavond een date :o

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:33

hagelslag schreef:

En geloof mij, ik praat wel vaker op zo'n nivo... Ook als collega's weer bezig zijn met mannenp raat of typische plaatjes/filmpjes delen in de groepsapp kan ik er ook vaak wel om lachen...

Ik ook, een dirty mind is a joy forever toch O:)

Maar als een wildvreemde in het echte leven met zo'n openingszin aan komt zetten krijgt hij bij mij ook het deksel op de neus. Waarom zou dat online wel gepast zijn?

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:37

Rytir schreef:
hagelslag schreef:

Ik ook, een dirty mind is a joy forever toch O:)

Maar als een wildvreemde in het echte leven met zo'n openingszin aan komt zetten krijgt hij bij mij ook het deksel op de neus. Waarom zou dat online wel gepast zijn?

Precies zo denk ik dus ook.

Aahh goedzo silly!!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:40

Wat leuk Silly, veel plezier!

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:45

Wat leuk Silly! Ga je nog iets leuks doen? Ik vind het best lastig om date activiteiten te verzinnen, ik kom niet verder dan wandelen :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:50

Hij gaat voor mij koken, verder valt er niet heel veel te doen in 2 uurtjes aangezien het ook nog bijna een uur rijden is.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:53

Wellicht is dit al aan bod gekomen afgelopen jaar maar spreken jullie nu gewoon meteen bij iemand thuis af door corona?
Ik wil wel weer een beetje gaan tinderen maar ik vind het wel heel lastig, het is niet dat ik het per se 'eng' vind om naar iemand toe te gaan maar stel het is gewoon niet echt een match. Dan zit je daar bij iemand thuis op de bank. Op het terras is dat toch een stuk minder awkward en zelfs daar vind ik het niet fijn. :P
Bij mij thuis is overigens geen optie, woon nog thuis en heb een moeder die lichamelijk invalide is dus wacht daar liever mee tot het wat serieuzer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:59

Ik date dus om die reden al niet sinds corona.. Ik ga niet bij iemand thuis afspreken en laat ook geen vreemde bij mij thuis komen.. Nu kun je dus helemaal niks en wandelen vind ik niks aan..

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:10

Ik vind een date op café of terras oid sowieso al awkward, zit je letterlijk op elkaars hoofd te kijken, en awkward silences zijn dan heel awkward. Een wandeldate kan je nog doen alsof je "geniet van de natuur" :+.
Eerste date ergens thuis zou ik ook helemaal niet doen, zowel voor bovengenoemde als voor eventuele risico"s.

Eerste dat

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:11

Shaggy09 schreef:
Wellicht is dit al aan bod gekomen afgelopen jaar maar spreken jullie nu gewoon meteen bij iemand thuis af door corona?
Ik wil wel weer een beetje gaan tinderen maar ik vind het wel heel lastig, het is niet dat ik het per se 'eng' vind om naar iemand toe te gaan maar stel het is gewoon niet echt een match. Dan zit je daar bij iemand thuis op de bank. Op het terras is dat toch een stuk minder awkward en zelfs daar vind ik het niet fijn. :P
Bij mij thuis is overigens geen optie, woon nog thuis en heb een moeder die lichamelijk invalide is dus wacht daar liever mee tot het wat serieuzer is.

Nee ik spreek absoluut niet thuis af, niet bij hem niet bij mij.

Dan maar wandelen ofzo... Gelukkig Wandel ik sws wel veel.