Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:48

Nou ja het is niet alleen deze, met 3 verschillende _O-

1 keer was ik ziek, bij een andere gozer was hij ziek en nu deze ook met goede reden. Vind t aan de ene kant wel hilarisch als ik erover na denk _O-
En dat in 2 weken tijd :+

Inney gewoon over je heen laten komen en beetje genieten van hopelijk een leuke date.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:52

Wat gaan jullie altijd doen met het daten? Ik kom niet verder dan een drankje doen haha.
En wat zeg je als het toch niet zo klikt? :+

O, afzeggen lijkt me balen, wel weer iets nieuws gepland?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:59

Inney schreef:
Wat gaan jullie altijd doen met het daten? Ik kom niet verder dan een drankje doen haha.

nou, als je de reactie van Yonker leest en wat doordenkt heb je 1 optie voor wat te doen bij een date :+ :=

Tja, als het niet klikt moed verzamelen en gewoon zeggen toch? 50/50 kans dat hij er hetzelfde over denkt :P

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:03

_O- _O- _O-
Dat is natuurlijk ook een optie. scheelt weer ideeën bedenken. Hij zal vast niet klagen haha.

Ik heb straks een halfuur om te douchen en me klaar te maken, stress er al de hele dag over :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:06

Nou nou zo bedoelde ik t niet _O-
Ik ga date 1 ook altijd wat drinken, date 2 ook vaak of dan stukjes wandelen of eten ofzo. Date 1 wat drinken is lekker veilig

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:24

Inney schreef:
_O- _O- _O-
Dat is natuurlijk ook een optie. scheelt weer ideeën bedenken. Hij zal vast niet klagen haha.

Ik heb straks een halfuur om te douchen en me klaar te maken, stress er al de hele dag over :')

Drankje doen is altijd makkelijk, kan je ook makkelijk zeggen dat je gewoon naar huis wilt ipv als je midden in een diner zit :Y)
En als het niet klikt, ja gewoon zeggen toch.
Iemand aan het lijntje houden is ook niet aardig :P

Ilse_Ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:36

Hoi! Ik kom ook even inbreken hier! Ik zit in hetzelfde schuitje als Inney, heb vanavond ook een eerste date met een jongen van Tinder, en aangezien ik nog niet echt veel date-ervaring heb ben ik best een beetje zenuwachtig. Ik probeer mezelf wel rustig te houden en mezelf voor te houden dat het allemaal wel goed komt en dat ik gewoon zo weer naar huis kan gaan als het echt niets is :=

Maar goed, ik ga vol vertrouwen de date in, en ik zie wel waar het schip strand!

(Ik ga zometeen het topic maar eens een beetje doorlezen, misschien vind ik nog goede tips en amusante verhalen ;) )

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:51

Die man van 100 km werd heel erg klef, heel vaak lekkertje, knappert etc toen hij me nog maar een x had gezien :r Zaterdag hem nog een kans gegeven en een tweede date gehad, was gezellig maar of er meer in zit vraag ik me af. Denk dat hij niet sterk genoeg in zijn schoenen voor me staat. Volgende week heb ik een feestje en daar zie ik hem ook. :')

Vanavond een date met een man waarvan ik een half jaar nummers heb uitgewisseld, toen allebei druk etc en vanavond eerste date.

Lois, dan hoop ik dat het vanavond niet awkard wordt bij mij, ga uit eten :')

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 19:16

Tova schreef:
Lois, dan hoop ik dat het vanavond niet awkard wordt bij mij, ga uit eten :')

_O-
Het kan wel, maar dan zou ik het pas na de eerste gang doen zodat je in ieder geval nog iets eraan gehad hebt :')
Maar veel plezier, komt vast goed :D

Ilse_Ven; veeel plezier!
Wat ga je doen?

Ilse_Ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 19:26

Dankjewel _Lois_! We gaan, heel origineel, iets drinken :') :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:45

Inney schreef:

Heb 1 keer gehad dat ik spontaan heb afgesproken met iemand.. maar ik moest echt de hele tijd op een gesprek komen, daarna heb ik er gewoon nooit meer iets naar gestuurd & omgekeerd := ook wel duidelijk dat het niet klikte haha

Ik ben eigenlijk altijd al iets gaan eten bij de eerste keer.. er was ook vaak wat afstand te overbruggen haha.

Wil een poging doen om mee te praten :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:35

Ik heb van mijn match vandaag al de hele dag niks gehoord, ik weet dat hij geen apper is, maar dit is wel het andere uiterste :+

Wel een ander gozer die met me naar de kroeg wil en er uit zichzelf mee komt. Komt zo een beetje droog over dus ben benieuwd hoe hij in het echt is.

Ilse_Ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:56

Nou even een update van de date:

Het was heeel gezellig, we hebben lekker gekletst de hele avond en het was gelukkig niet awkward dus daar was ik al heeeel blij om! :')

Maar ik voelde eigenlijk verder niet zo veel -O- Er was geen 'vonk' om het zo maar te zeggen. Ik kan er verder ook niet echt een pijl op trekken wat hij er van vond, hij zei in ieder geval dat hij een tweede date wel zag zitten, dus dat is wel positief!

De tweede date kan ik in ieder geval altijd nog even afwachten, misschien dat het gevoel nog komt, en anders niet. Dan heb ik toch weer wat date-ervaring opgedaan :Y)

Ilse_Ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:58

Oh en Yvankaxx: beetje jammer van je match, dat hij niets meer laat horen >;) heb zelf ook al een paar keer van dat soort matches gehad, erg vervelend hahaha.

En ga je een keer iets afspreken met die gozer die naar de kroeg wil? <<)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 01:00

Ilse_Ven schreef:
Nou even een update van de date:

Het was heeel gezellig, we hebben lekker gekletst de hele avond en het was gelukkig niet awkward dus daar was ik al heeeel blij om! :')

Maar ik voelde eigenlijk verder niet zo veel -O- Er was geen 'vonk' om het zo maar te zeggen. Ik kan er verder ook niet echt een pijl op trekken wat hij er van vond, hij zei in ieder geval dat hij een tweede date wel zag zitten, dus dat is wel positief!

De tweede date kan ik in ieder geval altijd nog even afwachten, misschien dat het gevoel nog komt, en anders niet. Dan heb ik toch weer wat date-ervaring opgedaan :Y)

Hmm ja zelfde hier een beetje. Gezellig en niet awkward. Maar of ik wat voelde.. meh!
Verder swipen dan maar :')
Ik ben alleen bang dat hij er wel meer in zag en haat het om mensen teleur te stellen ;(

Nu zie ik een andere tinder match toevallig dit weekend nog op een feest. Ben benieuwd haha.

Ilse_Ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 01:07

Citaat:
Hmm ja zelfde hier een beetje. Gezellig en niet awkward. Maar of ik wat voelde.. meh!
Verder swipen dan maar :')
Ik ben alleen bang dat hij er wel meer in zag en haat het om mensen teleur te stellen ;(

Nu zie ik een andere tinder match toevallig dit weekend nog op een feest. Ben benieuwd haha

Oh bij jou gaat er geen tweede date meer komen dus? Heb je hem al afgeschreven? :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 01:19

Denk het wel. Heel aardig enzo maar denk gewoon niet meer. En hij woont best ver weg en dat is gewoon super onpraktisch.

Ilse_Ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 01:22

Oh ja dat is dan inderdaad ook niet handig. Nou veel succes met swipen dan! *\o/* :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 01:37

Vroeg me af waarom je in jezelf aan het praten was, maar jullie hebben dezelfde avatar. Kwartje viel wat laat :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 07:37

Exitium _O- _O-

Ilse_ven@ gewoon de 2e date afwachten.

Bij mij was het erg gezellig, meneer is net zo'n kletskous als ik dat kan zijn, serveerster kwam 3 keer bij ons voor we hadden besteld :')
Leuk om hem eindelijk in het echt te zien, er komt nog een 2e date maar over meer in zit, ik weet het niet. Dat zie ik dan wel weer maar voor nu is het leuk.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 09:26

Wow volgens mij was het wel echt datenight gisteravond :+ Ik hoop dat jullie allemaal leuke dates hebben gehad.

Leuk om al de dateverhalen te lezen. Gisteravond in een moment van studieontwijkend gedrag ook weer even wezen swypen. Een leuke match waar ik toch wel een tijdje mee gezellig heb zitten kletsen, heb het gevoel dat er wel een date aan zit te komen want we hadden een leuke klik.
Met paardenman ook nog steeds wel dagelijks aan het appen maar nu al een week niet gesproken over de telefoon, wat voorheen wel zo'n 3-4 keer per week was. Het blijft toch lastig om het geheel uit mijn hoofd te zetten, eigenlijk pijnig ik mezelf alleen maar om contact met hem te onderhouden |o Deze week maar eens op de man af vragen hoe hij er over denkt, en dan afhankelijk daarvan een besluit maken of ik het ga afkappen of niet. Maar dat moet even wachten tot na mijn examen :') Ik merk namelijk bij mezelf dat ik steeds aan het invullen ben waarom er niks gebeurd.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 10:27

Ik heb hem nogmaals een appje gestuurd, en nu wacht ik maar weer af. Ik ben heel ongeduldig dus mijn geduld wordt nu zwaar op de proef gesteld haha :=

Volgens mij heb ik maandag een date met kroegman! Heb hem mijn nummer maar gegeven, vind appen toch fijner als via tinder haha. Hij vroeg al of ik vanavond kon, maar TM zondag zit ik eigenlijk vol deze week :')

Ilse; ik heb de eerste date vaak ook niet meteen gevoelens voor iemand hoor! Maar als het gezellig was en er wel wat een klik was zou ik het inderdaad nog een kans geven, en uittesten hoe hij zoent <<)

Inney, zie hierboven haha, maar als jij er 0.0 bij voelde dan heeft een tweede kans misschien niet zo'n zin.

Linda, ik zou lekker met die leuke match afspreken en paardenman laten zitten voor wat hij is, hij doet 0 moeite voor jou!

Ik heb vandeweek weer wat app contact gehad met M. Hij maakte wat een banketstaaf grapje waardoor ik meteen weer van hem genezen ben :+ Door met hem te appen ben ik weer even herinnert aan de dingen die ik niet zo leuk aan hem vond, en voelde ook 0.0 erbij, dus ik weet wel dat ik hem niet mis, maar gewoon de intimiteit met iemand hebben.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:06

Yonker wat stom dat ze allemaal afzeggen.. maar als je zelf ook al niet in de date mood bent moest het gewoon zo zijn :D

Farjen hoe was je niet-date? :+

Inney jammer dat het verder niks was, maar combi van niet echt het voelen en ook de afstand snap ik wel dat je het erbij laat. Oh dat mensen niet willen teleurstellen ken ik, ik hoop altijd dat de ander zegt dat het verder niks gaat worden zodat ik het zelf niet hoef te doen.

Ilse_Ven gewoon op 2e date gaan! ik vind het na 1 date ook altijd lastig bepalen of er iets in zit, 2e date kan nooit kwaad toch!

Tova leuk dat je date geslaagd was, op naar date 2 :D

Yvankaxx Misschien is hij gewoon druk.... afwachten maar :) Leuk dat je maandag een date hebt!! :D Goed dat je weer even herinnert bent aan de niet leuke dingen van M. Ik had dat ook wel met ex-date, dan toch weer appen en dan zei of deed hij weer iets dat ik dacht, oja dat vond ik niet leuk aan jou. Alleen maar goed eigenlijk dat je dan meteen weer genezen bent!!

Linda_Fleur wil je echt het definitief afkappen als er verder niks in zit? Ik weet uit ervaring dat het ook gewoon langzaam dood kan bloeden, contact minder wordt, je ontmoet eens iemand anders wat leuk klikt, en dan gaat dat gevoel langzaam steeds meer weg, en is minder pijnlijk dan in 1x afkappen haha :+ tenzij je het gevoel hebt dat je jezelf pijnigt, dan is het misschien wel goed om knopen door te hakken.

Wat een drukte met al die dates haha! Ik mag vanavond eten bij mijn date, ook wel een beetje spannend maar heb er wel zin in!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:33

Yvanka, haha leuk een date met kroegman, nog even wachten tot maandag dus. En fijn dat je gevoel met M bevestigd werd nadat je hem hebt gesproken. Dat merkte ik ook altijd met exen, ik was er altijd snel overheen maar de intimiteit, of gewoon even je verhaal kwijt kunnen aan iemand die dichtbij je staat, mis je dan gewoon. Daar hebben we allemaal wel behoefte aan.

Anne, heel veel plezier met je eetdate!

Paardenman doet overigens wel moeite om me elke dag te appen, want ik ben zeker niet degene die elke dag begint. En de gesprekken eindigen bijna altijd met many kisses blahblahblah, het is ook weer niet zo dat hij 0 interesse in mij toont. Ik ben wat dat betreft juist weer minder 'klef' naar hem toe, zit meer in mijn hoofd. Ik merk nu dus dat ik te veel aan het nadenken en analyseren ben dus vandaar de keuze toch eens te vragen :') Mogelijk heb ik ook de indruk gewekt dat ik extreem druk ben (wat ook wel zo is) en hij is daar ook aan het proberen wat op te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:50

Gisteren een match, ik was wauw en dit en dat.. Na een paar zinnen stil en net was ie alweer weg.. Vaag :+