Hier ligt nu een centimeter, hooguit. Op de straat blijft het niet eens liggen. Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet. 't Is prachtig als het zo wit is, maar ik moet een end fietsen.
Hier in de Achterhoek, in de buurt van de grens van Twente sneeuwt het nog steeds flink. Er is ook al aardig wat gevallen. Bleef eerst niet liggen en toen het eenmaal een beetje wit werd smolt de helft ook al, waardoor de onder laag spek glad is. Ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet!
Hier ligt nog steeds niks. Grappig al die verschillen, Gasselte en Gieten is hier echt vlakbij.
Oh ja! Ik zag gisteren zo'n stormchase-auto hier in Groningen. Met allerlei platen erop en een camera? Meetapparatuur? op een stok vanuit het dak. Maar zo spannend was het weer gisteren toch niet?
Hier én fijn laagje poedersuiker (geen censuur) op de daken en de grond. Betekent dat ik vandaag niet klein stukje kan lopen met mijn gebroken arm. Hoop dat het morgen weer weg is....
ikheetesmee
Geplaatst: 31-01-19 11:46
Hier lag flink wat sneeuw maar helaas is hier ook het grootste gedeelte al weg gesmolten
Britta31
Mijn man komt net even thuis en die zegt dat het vanaf woensdag veel kouder gaat worden was op de radio! Weet niet of er hier al iets bekend is wat het gaat worden? Ik moet nl vaak naar mijn dochter en ben echt geen held met gladheid oid