Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petra8 schreef:Ik heb een dure designer tas op MP staan. Er is nu iemand die vroeg wat mijn laagste prijs incl verzenden was, prijs gegeven, krijg ik als antwoord is goed. Ik maar gevraagd of ze het geld wou overschrijven of een betaalverzoek wenste. Kreeg ik als antwoord overschrijven. Dus mijn gegevens maar doorgegeven.... Maar wat ik zo vreemd vind, is dat iemand ongezien en zonder vragen een paar honderd euro gaat overschrijven voor een designer tas...... Ik zou zelf bij zoiets wel wat vragen stellen en een beetje persoonlijk contact met een verkoper zoeken om te zien of het allemaal wel goed voelt......
Shanna schreef:Nu ook weer iemand, erg lastig om mee af te spreken, de persoon kan enkel ‘s avonds en het gaat om een kinderfiets dus ik wil graag bij daglicht komen om de eventuele beschadigingen goed te kunnen zien en zodat mn dochter kan proef-fietsen. Het afspreken lukt niet goed, dus ik vraag om foto’s van de eventueele beschadigingen;
“Ik ga geen urenlange berichten sturen of typen”
Oke, dat vat ik op als de fiets is prut maar van een afstandje door mobiele camera lijkt het nog wel ergens op..![]()
Heb maar terug gestuurd dat ik aan foto’s genoeg heb, maar vrees dat ook dit m niet gaat worden..
Schuur_ schreef:Thanks, daar had ik over gelezen. Maar dan nog, de reactie verdient wrs geen schoonheidsprijs maar snap best dat de man geïrriteerd was.
Afspraak is afspraak en dan is het zuur als er niemand komt opdagen omdat er aannames worden gedaan dat hij het wel voor meer zal verkopen ipv het geaccepteerd bod.
Snap dat je een bericht stuurde om zeker te zijn maar bij geen reactie had ik toch gereden.
xJitskee schreef:Ik had ook een leuke. Had een mooi leren halster gezien, stond alleen geen maat in de advertentie of foto’s. Ik heb dus een bericht gestuurd om dat te vragen. Is het antwoord “Ja geen idee welke maat het is, maar hij is verstelbaar!”Nou ja, laat dan maar, ik ga het niet op de gok kopen.
GamblersCup schreef:xJitskee schreef:Ik had ook een leuke. Had een mooi leren halster gezien, stond alleen geen maat in de advertentie of foto’s. Ik heb dus een bericht gestuurd om dat te vragen. Is het antwoord “Ja geen idee welke maat het is, maar hij is verstelbaar!”Nou ja, laat dan maar, ik ga het niet op de gok kopen.
Je weet toch vantevoren al dat je een halster zonder maat niet gaat verkopen... niemand koopt een leren halster op de gok. Wat is nou het probleem er even een halster naast te houden waarvan je de maat weet... rare mensen zijn er toch!