Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarrieLeen schreef:Maar ze zijn er dus wel mee bezig, dat is al belangrijk! Ze zullen het goed in de gaten houden hoor,
ze willen echt geen herhaling van Pukkelpop in België een paar jaar geleden.
NatasjavE schreef:MarrieLeen schreef:Maar ze zijn er dus wel mee bezig, dat is al belangrijk! Ze zullen het goed in de gaten houden hoor,
Ik was op Pukkelpop(2011) en ik kan je zeggen er is op geen enkele manier zo iets te voorkomen.
60.000 man evacueren zonder chaos. Dat is echt niet te doen. Te meer omdat je niet zeker weet OF er wel iets gebeurd.
En bij Pukkelpop was er echt spraken van een burst-down. Zo zeldzaam.
NatasjavE schreef:MarrieLeen schreef:Maar ze zijn er dus wel mee bezig, dat is al belangrijk! Ze zullen het goed in de gaten houden hoor,
Ik was op Pukkelpop(2011) en ik kan je zeggen er is op geen enkele manier zo iets te voorkomen.
60.000 man evacueren zonder chaos. Dat is echt niet te doen. Te meer omdat je niet zeker weet OF er wel iets gebeurd.
Rienn schreef:NatasjavE schreef:[
Heftig zeg dat jij er bij was.