Mijn blog van vandaag gaat over het lekkerste Duitse restaurant in Groningen: Oberland
Eef01
Geplaatst: 03-04-15 11:15
Hé, ik heb sinds kort ook een blog. Ik schrijf over lifestyle, DIY, en andere dingen maar niet over beauty. linkje: https://evaluiseblogt.wordpress.com/
@yasmine. de link in je blog naar de website http://www.wijoverdrijvenniet.org werkt niet. Ik ben wel heel nieuwsgierig. Ik vind dat je het goed oppakt en de bal in de lucht houdt. Want als je niets doet waait het over natuurlijk.
Hi girls, ik lees hier nog altijd mee en bij hoor! Zelf al even een poosje niet zo actief bezig meer.. Bezig met afstuderen, druk op werk en heb ook nog een paard.. Pfoe, baal er wel van hoor maar ik weet gewoon echt niet meer waar ik de tijd vandaan moet trekken en deze dingen staan voor mij echt even bovenaan! Wel jammer, ging net echt lekker maargoed! Hopelijk gaat dat straks weer net zo verder!
Mooi en leuke posts's hebben jullie allemaal weer en Sandra gefeliciteerd! Vond het een hele originele winactie van je Chanelle, echt tof!
Morgen (over 4 uurtjes) komt mijn maandag blog online. Deze keer het geheim van snel en eenvoudig schoonmaken van klittenband op transportbeschermers, dekens, enzovoorts.
Wil je niet wachten kijk dan vast het filmpje op YT.
Ik heb mijn maandelijkse posts over seizoensgroenten in een nieuw format dan eerst, nu is het meer leuk lezen, in plaats van een droog schema: Seasonal Eating in April
Ik heb een probleempje... Ik heb vanmiddag opgezocht hoe ik Spotify nummers op mijn blog kan zetten. Dat heb ik dus gedaan, maar nu werken de nummers dus niet! Heeft iemand van jullie er ervaring mee?
Sorry, geen idee hoe je dat goed zou kunnen krijgen!
Yasmine
Geplaatst: 07-04-15 08:53
Wat een superleuk idee voor een post, Biscuitje Ik heb ook schriftjes en boekjes vol verhalen die ik schreef toen ik in de lagere school zat, krijg spontaan zin om die weer van onder het stof te halen
Eindelijk nog wat geschreven: Partir, c'est mourir un peu over hoe het is als je beste vrienden aan de andere kant van de wereld wonen.
Yv_
Geplaatst: 07-04-15 10:00
Hey, dat ding gebruikte ik ook altijd om mijn (western)pads haarvrij te maken .